Skocz do zawartości
News
crew19877

c328 tur/ +dodatkowe wyjscie pod przyczepe z tylu

Polecane posty

sebe1033    83

masz rozdzielacz od tura jak widzę 3 sekcyjny a używasz tylko jednej sekcji , jak widzę to możesz podłączyć przewód pod 2 sekcję tę środkową na górze masz nawet tylko zakrętkę do odkręcenia. Brakuje ci dźwigienki tylko

Niewiem tylko jak masz zbudowany rozdzielacz czy opadanie będzie dobrze działać (czy nie będziesz musiał wyłączyć zasilania czy pompy) a właśnie ta dźwigienka pod siedzeniem to od czego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
crew19877    0

ta dzwignia, jak by zalacza mi hydraulika przod lub tyl, jak dzwignia jest w tyle to dziala belka, jak dzwignia jest z przodu to tur

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

irek84    3

Tak jak mówi kolega sebe 1033 masz wolne sekcje przy rozdzielaczu więc możesz wykorzystać. Jeśli jest pozycja pływająca na tych sekcjach to będzie opadać na pływaniu a jeśli nie ma to jak się nie mylę masz te sekcje do sterowania siłownikiem dwustronnego działania więc jedno wyjście dasz na tył pod kiper do przyczepy a drugie trzeba by połączyć z przelewem i też opadnie przyczepa, nie będzie dusiło pompy. A tak w ogóle to nie widziałem tak zmotanej hydrauliki w c328, ktoś się narobił. Trochę musiałem przeanalizować te fotki aby coś wydumać. Ciekawe czy chodzi to na oryginalnym zbiorniku 5 litrowym z pod pokrywy czy przerobione na zasysanie ze skrzyni, czy te 5 litrów wystarczyłoby na 1 sekcje tura (niech ktoś mądrzejszy się wypowie) ale jak by nie było, starcza teraz na tura to i chyba przyczepę wywróci. Zasilanie z pompy masz wyprowadzone na zawór sterujący kierunkiem przepływu i olej kierujesz albo na rozdzielacz do podnośnika tylnego albo na ten do tura na błotniku. Tylko po drodze na błotnik jest jeszcze sam nie wiem co ( tu znowu prośba do znawców tematu) jakiś zawór, dzielnik czy co?? Sorry za długi wywód, ale wyjście na kiper zrobisz małym kosztem bez kupowania dodatkowego rozdzielacza. Ps. jak starczy kasy zrób od razu drugą sekcję na tura i to wyjście na tył i rozdzielacz 100% wykorzystany.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez fliegl
      Jaki jest kod RAL lub nazwa tego koloru?
       



    • Przez Bardock
      Hej wszystkim!
      Chciałbym zbudować podwozie maszyny w układzie skid steer - czyli jak bobcaty seri S, avanty serii 300 itp. Wiadomo, budżet jest ograniczony, więc nie mogę sobie pozwolić na pompy tłoczkowe, hydromotory tłoczkowe o zmiennej geometrii, rozdzielacze proporcjonalne elektroniczne itp. Chciałbym oprzeć się na rozdzielaczach sterowanych na linkę, dwóch joystickach na linkę, pompie zębatej. Do tego wszelkie potrzebne dzielniki strumienia itd.
      Tutaj pojawia się problem, gdyż przyznam się, że pogubiłem się jak to podłączyć, żeby spełniało moje założenia. Koncepcja jest taka, że z pompy muszą być zasilane rozdzielacze do jazdy oraz rozdzielacz do późniejszego wykorzystania do sterowania jakimś ramieniem manipulatora itd. Czy ktoś może podpowiedzieć schemat układu, jaki zrobić aby:
      - strumień był po równo dzielony na lewą i prawą jazdę,
      - w czasie jazdy możliwe było korzystanie z dodatkowych sekcji, przykładowo ramię robocze.
      Proszę także o dorzucenie linków do przykładowych elementów.
       
      To co dałem radę ustalić, to to, że aby lewa i prawa strona działały równo, muszę zastosować dzielnik strumienia 50/50 przed dwoma rozdzielaczami jednosekcyjnymi (tutaj dygresja - czy ktoś widział jednosekcyjne rozdzielacze na linkę? Czy można zawór jednosekcyjny sterowany dźwignią przerobić na sterowany linką?). Wtedy jedna sekcja na lewą stronę, jedna na prawą i powinno ładnie działać. Nie wiem tylko jak zrobić, żeby w czasie korzystania z ramienia roboczego, czyli z trzeciego rozdzielacza, możliwa dalej była jazda. Żeby na czas np. podnoszenia maszyna się nie zatrzymywała. Albo, w czasie jazdy nie da rady podnosić, olej idzie tylko na jazdę. No i jednocześnie, jeżeli maszyna się akurat nie porusza, to cały olej idzie do obsługi ramienia roboczego.
       
      Dziękuję z góry za wszystkie pomysły
       
    • Przez pawelgruta
      Witam !
       
      Jakie szerokie opony  do przodu C 330 4x4 ?
       
       Mam na sprzedaz most i przekladnie do C 330 M . Most razem z  silownikem skretu.  Dorabiam napedy 4x4 do C 330 . Ładowacze czolowe z rama wzmacniajaca ciagnik udzwig 1 t. .Wykonuje modyfikacje hydrauliki.




    • Przez zyzek
      Mam uszkodzony mechaniczny wskaźnik poziomu łyżki i w wolnym czasie udało mi się zrobić coś takiego:
      https://drive.google.com/file/d/1DV-LpymOYt_LPVW88BWWoJsXOtWNr4kL/view?usp=sharing
       
      Wskaźnik wyświetla poziom łyżki względem ziemi. Oparty jest o żyroskop i mikrokontroler. Obudowa wyświetlacza to obudowa od uniwersalnego czujnika cofania.
      W środku znajduje się kawałek adresowalnej taśmy led RGB WS2812B. Wszystko odpowiednio połączone i zaprogramowane.
      Nie testowałem jeszcze w praktyce, ale jeśli kogoś to zainteresuje, mogę zdać relację i podać więcej szczegółów na temat jego budowy  
    • Przez jendrek
      Witam,
      Znalazłem na Allegro Klimatyzację uniwersalną za przystępną cenę 690 zł,czy ktoś może wie czy było by możliwe zamontowanie takiej klimatyzacji w kabinie Zetora 6341, czy było by z tym dużo przeróbek ?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.