Joker

Ursus 1934 - opinie

Polecane posty

Radek    0

Typ silnika- Z 8604.020 TURBO

Moc silnika- 140 kW (190 KM)

Maks. moment obrotowy- 722 Nm

Liczba biegów przód/tył- 16/8

Maks. prędkość jazdy- 30 km/h

WOM (obr./min)- niezależny - 540/1000

Wydatek hydrauliki zewn.- 55 l/min.

Udźwig podnośnika- 7200 kg

Szybkozłącza hydrauliki zewn.- 5

Koła przednie- 16,9 R28

Koła tylne- 20,8 R38

Masa bez obciążników- 6180 kg

Masa z obciążnikami- 8150 kg

Cena (nie zawiera podatku VAT)- 216 100 PLN

1934.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    34

2 tony obciążników :(... Zaskakują mnie bardzo szerokie opony. Jak do 120 konnego ciągnika.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mix    4

Ciekawe czy Ursus 1954 będzie lepiej wyposażony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

@MichalR nie śmiej się za bardzo z rozmiaru opon w tym Ursusie bo w Lublinie u dealera widziałem 3xJD 6930 na takich gumach :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    4

max prędkośc jazdy tylko 30hm/h...słabiutko.hydraulika też mało wydajna na jak na 190 km.to jest na plastikowej masce?

a wogule co ma na celu ten topic?


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mix    4
Co masz konkretnie na myśli??

 

 

Mam na myśli lepsze opony (większe) lepsze pompa hydrauliczna i szkrzynia która jedzie te 40km/h a nie 30km/h

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MWCHUDY    0

Na allegro jest używka 1954. Czym sie jeszcze różni (wiem że silnik ekologoczny, firma-kwestia sporna) od modelu 34

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a nie lepiej kupić ślązaka?

cena podobna a równokołowiec to naprawde solidny uciąg i części chyba jeszcze tańsze jak w ursusie (chyba że ktoś sie pokusi na silnik jd)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    90
a nie lepiej kupić ślązaka?

cena podobna a równokołowiec to naprawde solidny uciąg i części chyba jeszcze tańsze jak w ursusie (chyba że ktoś sie pokusi na silnik jd)

Wiecie co z tym cenami czesci do ursusa to nie przesadzajmy, bo co z tego ze sa 20 procent tansze jak wytrzymuja 20 procent tego co w dobrych zachodnich. A np. tarcza sprzeglowa do fenta 615 kpl. z dociskiem i lozyskiem jest tansza jak do 1224, tylko kwestia gdzie sie czesci kupuje. Nie powiem juz o jakosci pomp hydraulicznych bo mam ich ze 20 szt. nie wytrzymuje sezonu. A jak kupowac to cos co ma silna hydraulike i podniesie 7 ton na ramionach bo kupisz sobie ciezszy sprzet do ursusa i bedzie placz. Pozatym jak sam masz tym pracowac to kup z dobra skrzynia i amortyzowana osia. Ja sie wyleczylem z urusow na dobre. Bo ja wole traktor dobry w pracy a nie latwy i tani w naprawie - bo on ma pracowac, a nie byc naprawiany. Ostatni co prawda nie ursus ale zetor 16245 mnie wyleczyl. Na dobre. Zostawilem kilka dziakow urusow do koszenia poboczy i przeciagania przyczep po placu, czy innych robot nie wrazliwych. Ale nowy to chyba nie jest dobry pomysl - dla mnie ursus z silnikiem maritna to jak trabant z silnikiem volkswagena - troche lepszy ale trabant. Bo ile mozna ulepszac konstrukcje z lat 70. To bylo zaprojektowane na 150 koni maxymalnie a nie 190 nie mowie juz o obciazeniach. Ostatnio widzialem podobny wynalazek marki crystal caly zetor i wielka maska a pod maska pustka a ponizej silnik zetoroski skrzynia i mosty tez te same, to samo z hydraulika i rocznik 2002 - pieknie wyglada z daleka - ale chyba nie o wyglad chodzi. Tylko o jakosc i trwalosc - a to nie mocna strona ursusa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sdcrisis    0

mam pytanie czy ten nowe ursusy tak jak 1934 sa jeszcze robione na bazie Zetorów czy już sami cos wymyslają i podrabiaja zetora?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Ciągle bazą są rozwiązania zetora, wszelkie wynalazki ursusa niestety nie sprawdzają się w praktyce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
leniwy27    48

Macie racje poprostu ich czas juz przeminął i nawet szkoda podejmowac tego tematu <_<

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

To nie jest ciągnik na dzisiejsze czasy już. Mieliśmy 1734 - prawie to samo co 1934 to ruina - ale silnik to był żyleta mocny był jak nie wiem co - pod górkę lepiej szedł od NH TM165 - taki silnik to bym wsadził do starej 16tki albo 12tki to by maszyna była. Bolączką 1734 była skrzynia biegów, nie pamiętam już ile razy była rozbierana u nas, ciągnik 1999 rok a zawsze na wiosnę jak największa robota to on strajkował - teraz jego rolę przejął NH TM175. Wszyscy u nas się pozbyli 17tek w okolicy i przeszli na NH. Nikt nie chce słyszeć o tym ciągniku, lepiej zetora 10540 lub forterre niż ten złom kupować - wprawdzie słabszy ciągnik ale niezawodny, co z tego że mocny ciągnik jak więcej stoi niż robi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
yarecki12    2

no niby robili razem, podobne konstrukcje to są ale zetor to audi a ursus to volkswagen - niby prawie to samo ale w zetorze lepsza jakość, wytrzymałość - spytaj ludzi ile remontów robili w 25 letniej C360 a ile w zetorze 7211 z tego samego roku, a komforcie nie wspominam. Po upadku komuny ich drogi się rozeszły - ursus robił mniejsze ciągniki postlicencyjne a dużych nie unowocześniał a zetor cały czas idzie do przodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj