Joker

Ursus 1934 - opinie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Joker    0

Co sądzicie o nowej dziewiętnastce?? palnuje sobie kupic ten ciagnik, ale chciałbym się czegoś dowiedzieć na temat tego ciągnika, jak się użytkuje awarie itp. Jeśli ktoś pracuje na tym sprzęcie to prosze o info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elwis2    14

kup se 1954,lepszy silnik,jeden taki mówił mi że w rok czasu zrobił nim 1500mtg.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    267

Mi się wydaje, że jest 1654 a nie 1954, chyba że fabryka wprowadziła go nie dawno?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ktm950    0

Ja słyszałęm że nie wytrzymuje ciężkiej roboty i sypie się. Jeden gospodarz w okolicy takowego posiadał - sprzedał, bo jak mowił - nie wytrzymywał roboty. Po prostu całość wydaję się już być zbyt wysilona jak na swoją moc i jak na sprzęt, który teoretycznie powinien dawać radę obsługiwać. Nie polecam, zważajać na fakt, że cena wcale nie jest kusząca, lepiej zainwestować w coś troszkę słabszego, ale zachodniego...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elwis2    14

ale zawsze będzie nowy,można kupić 1954 i takiego widziałem w robocie!Joker dużo masz ha?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz256    0

Hej, Elwis2 jak sobie radził ten 1954 w robocie?? Dobrze szedł? Te silniki mają dalej taki fajny głos?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Joker    0

Domyślam sie ze ludzie narzekają na Ursusy ale jednak z dostępnością częsci i ich ceną jest o wiele lepiej niz u zachodnich, więc przy Ursusie może coś popsuć się pięc razy a wyjdzie taniej niz jedna awaria np. w New Holland . Ja jakoś nie narzekam na polskie ciągniki bo mam dwie 1614 jedną od nówki 1996 rok i ciągniczek jest nie awaryjny , a oprócz tego 1234 i on juz jest troszeczke gorszy jeśli chodzi o awaryjność! Gospodarze na 200 ha i potrzebny jest jakiś nowy dobry ciągnik w przedziale 150-200 koni.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
t-tas    0

w okolicy nie ma co prawda 1934 ale jest 1734 sprowadzona z Danii-gość posiada tez 16 ale ta 17 ma szybką skrzynie i jest ponoc o wiele lepsza niz 16-ponoc jedyne na co narzeka to EHR-tak poza tym jest OK

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elwis2    14

traktorek ładnie pracował,silnik wogóle nie dymił jakby był cichszy od 1934!było słychać tylko gwizd z tłumika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

1954 ma zapewne silnik Lamborghini i szedł na eksport. w Farmerze z przed kilku lat było o nim.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elwis2    14

niemam,pracował z obrotkiem pięcioskibowym +pacomat,agregatem ścierniskowym 3,7m.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1954 ma zapewne silnik Lamborghini i szedł na eksport. w Farmerze z przed kilku lat było o nim.

 

Jak mogłobyc z przed kilku lat jak je ostanio chyba to produkcji wprowadzili :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

"Ostatnio" to też można podciągnąć do kilku lat :)

1934 ma silnik Martin, a 1954 "ekologiczny" Lamborghini, tak jak np. 1154 ma silnik Perkinsa :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Bo tak jak nieco wyżej napisałem była o nim mała wzmianka w numerze FARMERA sprzed kilku lat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz256    0

aha no tak.... Czyli elwis2 się myli. Nigdzie w internecie nie moge znaleźć tego modelu. Macie moze stronke z nim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
elwis2    14

ma silnik martina ekologiczny,wiem bo widziałem go z bliska ,wcale się nie mylę! jeden z dillerów miał go i testował a dokładniej Toral Gostyń.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
abuk14    1
ma silnik martina ekologiczny,wiem bo widziałem go z bliska ,wcale się nie mylę! jeden z dillerów miał go i testował a dokładniej Toral Gostyń.

Nie wiesz jak wypadły te testy??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz100
      Witam chciałbym zmienić paski klinowe od napędu alternatora wentylatora w ursusie 1614 rocznik 1999 ten ze ściętą maską. Stare są strasznie rozciągnięte. Tata wymieniał je kiedys lecz uważam ze sa za małę nie do końca to co powinno być choć nie wiem tego. oznaczenie tych starych to Z1250 ld10x1226. Moje pytanie czy takie powinny tam być czy inne? ktoś moze podpowie? Znalazłęm te mocnijsze z morgi na necie oznaczenie ich to SPA- 1257 ich szerokosć to prawie 13mm a te stare maja 10mm czy to jest duża różnica i będzie to pasować ? Jakie tam orginalne paski były montowane? Czy te co posiadam są dobre czy jednak zbyt małe? Wydaje mi sike że są zbyt bardzo wciete w koła pasowe choc możę ze starości już sie wytarł nie wiem. Dodam iż mam alternator i koło pasowe od wentylatora na dwa paski są tam dwa paski nie jeden.
    • Przez TwojaBabcia
      Witam
      Jaka ilość oleju silnikowego wchodzi do ursusa c385 by była prawidłowa na bagnecie. ?
      Pytam ponieważ u mnie według mojego bagnetu prawidłowy stanu oleju wynosi 15 litrów. po wymianie 
      Mechanik mówi że to o wiele za dużo , i mam dylemat, i chciałbym spytać  się innych użytkowników c385, jaka jest u nich odpowiednia ilosc oleju silnikowego.  
      Pozdrawiam Artur 
    • Przez ArthuR34
      Witam wszystkich,
      wybaczcie jeśli pisze w nie tym dziale- jeśli tak to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu, dziękuję.
      Mój ojciec jakiś czas temu nabył Ursusa 902 i chciałbym się was doradzić w kwestii wspomagania kierwolnicy, nieposiadania przedniego napędu, miękkie przednie zawieszenie.
      Otóż w wyżej wymienionym traktorze jest fabryczne wspomaganie które bardzo ciężko wspomaga (czasem trzeba dużo gazu dać), zaczynają się pojawiać spore wycieki z serwomechanizmu. Dowiedziałem się od znajomego że nieopłaca się tego regenerować ponieważ już to przerabiał i po roku znowu miał problemy- zastąpił to gotowym zestawem zastępczym jaki można kupić w internecie (siłownik, pompa itp.) i po tym zabiegu może paluszkiem kręcić kierownicą a nie tak jak wcześniej.
      czy już ktoś to przerabiał z was lub wie co i jak taki zabieg przeprowadzić ? Jaki produkt wybrać ? czy oferowane w internecie gotowe zestwy są tej samej jakości/trwałości bo jest lekka rozbieżność cenowa?
      czy moglibyście polecić dobry produkt który będzie służył i pieniądze nie pójdą w błoto?
      czy jestem w stanie zamontować to razem z ojcem?
      Następna sprawa to biegi.
      strasznie ciężko wchodzą (wszystkie cztery- prawa dźwignia) - lewa dźwignia od wstecznego i biegów bolowo-szosowych chodzi bez zarzutu. 
       
      i kolejna sprawa to hamulce, hamulce działają ale wydaje mi się że lewe koło chyba trzyma ponieważ prawe koło zaczęło boksować na trawie podczas ruszenia z miejsca i lekko (20cm) się wkopał w ziemię, ogólnie to w środę kiedy szykowałem traktor na strajk to chciałem nim troszkę pojeździć po wsi ponieważ nie jeździłem jeszcze takim traktorem tylko czasami 60-tką więc musiałem ogarnąć biegi i troszkę się do niego przyzwyczaić ale po tych wszystkich usterkach które w nim zalegają dałem sobie spokój, ale na strajku we Wrocławiu byłem, od początku do końca:)
      pozdrawiam
    • Przez Porfavor
      Witam, planuje obecnie remont silnika w swoim Ursusie 385 i myślałem nad dodaniem do niego turbiny. Wiem, że były już tutaj takie tematy ale te najpopularniejsze które znalazłem mają już swoje lata więc chciałem się spytać dziś jak to powinno waszym zdaniem wyglądać. Ursus 385 jest z rocznika 1976 i z tego co sie orientuje ma w sobie silnik z7501. Na youtube itd widziałem sporo doładowanych turbiną c385 i stąd też taki pomysł by dodać mu trochę mocy. Co by było trzeba powymieniać i czy wgl jest sens tak naprawdę? planowałem dodać na pewno wtedy intercooler i rozumiem, że trzeba by było wymienić wtryskiwacze, słyszałem jeszcze o różnicy na ilości pierścieni na tłokach. 
    • Przez Kurwer21
      Witam, w zimę będę najprawdopodobniej malował felgi w c385, i pytanie ile litrów farby około pójdzie na przednie felgi z dwóch stron i tylnie od zewnątrz (środek jest zakonserwowany). może ktoś malował i się wypowie
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj