Majkelo

Poproszę o opinie użytkowników John Deere 6105RC / 6105MC

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Majkelo    3

Witam!!!

Panowie nosze się z ewentualnym zakupem JOHN DEERE 6105RC Prosze o opinie na temat tego modelu, WADY , ZALETY, wyceny dealerów oraz wszelkiego rodzaju inne cenne informacje.

Jesli są rez tutaj użytkownicy 6105MC to rowniez prosze o wziecie udziału w dyskucji.

...a moze lepiej kupic 6095RC/MC i pozniej jak będzie mało to podciągnac go na   ????

Pozdrawiam.

Edytowano przez Majkelo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    78
posiadam taki sam ciągnik tyle że z oznaczeniem 6100RC. Ogólnie bardzo zwinny, skrętny traktor, mocy ma jak na swoje gabaryty dużo, podnośnik tak samo. z wad do akurat trochę ciasna/mała kabina ( jeśli ktoś jest wysoki może mieć problem) no i ten dpf. Niby nie ma z nim bezpośrednich problemow ale jednak jak sie wypala to ciagnik musi pracować - u mnie co 100,5 mth dokładnie sie wypala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majkelo    3
Jak długo go już posiadasz? Jaka cyfre Cię kosztował i w jakim wyposażeniu? Od ktorego dealera go brałeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johniy861    78
traktor z końcówki 2014 roku, ceny dokładnie nie pamiętam ale cos koło 270 brutto a brałem go z sycowa - agro efekt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MatysM    0

Zainteresowany jestem tym tematem bo też planuję zakup tego ciągnika 6105MC .  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majkelo    3
Dnia 20.02.2018 o 23:29, MatysM napisał:

Zainteresowany jestem tym tematem bo też planuję zakup tego ciągnika 6105MC .  

Interesowaleś sie kolego tematem bardziej? Wyceniali Ci go gdzies moze? Jakie wyposazenie bierzesz pod uwage?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    107

Cena 6105MC miło niestety nie zaskoczy. Praktycznie w tej samej cenie wychodzi 6120M - w promocji. A około 10 tys. zł taniej od 6105 MC - wyjdzie... 6105 RC, który jest w promocji. W promocji jest jeszcze m.in. 6095MC - około 20 tys. zł netto taniej niż 6105 MC.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majkelo    3
Dnia 24.02.2018 o 01:08, Kos_pl napisał:

Cena 6105MC miło niestety nie zaskoczy. Praktycznie w tej samej cenie wychodzi 6120M - w promocji. A około 10 tys. zł taniej od 6105 MC - wyjdzie... 6105 RC, który jest w promocji. W promocji jest jeszcze m.in. 6095MC - około 20 tys. zł netto taniej niż 6105 MC.

Czyli jakie konkretnie ceny Ci rzucili??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    107

240, 243, 230, 220-224 tys. zł netto.

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majkelo    3

Z  miekka osia??

U jakiego Dealera byłeś?

 

 

Edytowano przez Majkelo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    107

Bez TLS, TLS to koszt około 13 tys. zł netto. Agrotechnika, Laszuk. 6120M z amortyzowaną kabiną.

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majkelo    3

Mnie za 6105RC z TLS  ze skrzynia CommandQuad ( od 2018roku nizsze wersje skrzyn w RC sa niedostepne)  wycenili na 260 netto.  Jestem z lekka przerazonyO.o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    107

Tak, dokładnie RC można wziąć tylko z CommandQuadem. Za to MC możesz już wziąć np. z AutoQuad EcoShift 24/24.

 

Wyposażenie dla MC, M, RC (w przypadku RC - inna skrzynia - j/w i bez pełzaków) wybierałem takie:

skrzynia AutoQuad Plus EcoShift + biegi pełzające

fotel pneumatyczny

fotel pasażera

3 pary wyjść hydraulicznych (SCV 200)

koła - stała felga 28 (24 w katalogu) z przodu, felga 38 tył - opcja stałych felg bez dopłaty

opony R28 420/70, R38 520/70 - u JD dopłata jest minimalna względem profilu 65 (540/65, 420/65), a opona na prawdę całkiem inaczej wygląda

Michelin + 3500 zł - wliczony do ceny

wom 540/540e/1000

pompa hydrauliczne 80 l/min - zębata

pakiet zimowy

dolna osłona zbiornika paliwa

klima

pneumatyka 2+1 (przy wyborze 2 bez +1 można zaoszczędzić 1000 zł)

błotniki przednie - stałe

bez obciążników (1 t to koszt około 2500 zł netto)

wycieraczka i spryskiwacz tylnej szyby

Alternator 200A

Aku 154 Ah

ISO 11786

Pakiet oświetlania premium

2 światła drogowe dla linii bocznych okien

kogut

zaczep 3w1 - górny automatyczny, dolny rolniczy i piton-fix

Sterowanie tuz i wom z błotników

Przygotowywanie złącz przekazywania wysokiego ciśnienia

bez szyberdachu

 

Do 6120M - doliczyłem amortyzowaną kabinę, skrzynia AQ Eco shift 24/24.

 

 

Napisz jak skonfigurowałeś 6105RC, że wyszła aż taka cena - 6105 RC j/w + TLS to około 243 tys zł netto. I coś tam można ponegocjować.

 

 

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majkelo    3

Przygotowanie przesyłki – ciężarówką 1
1502 CommandQuad Plus Eco -24/24, 40

km/h

1

40 km/h przy obniżonej prędkości silnika.
z elektryczną dźwignią rewersera po lewej
stronie.

2051 Kabina – standardowa 1

Wspornik tabliczki rejestracyjnej – tylny,
zapalniczka
i popielniczka, wewnętrzne lusterko wsteczne,
osłona
skraplacza, 3-stykowe gniazdo zasilające,
skrzynka
narzędziowa, sterowanie zewnętrzne
podnośnikiem tylnym

2130 Fotel Economy 1
Z zawieszeniem pneumatycznym, produkt firmy
Grammer nr MSG
95GL-731.
Wyposażony w przełącznik obecności operatora
w przypadku
wyboru przekładni CommandQuad Plus (kody
1500, 1502 lub
1504), układu iTEC Basic (kod 8217) lub
wyposażenia
GreenStar ready (kod 1830).

2513 Mechanicznie wysuwane lusterka

szerokokątne

1

Lewe i prawe.

2621 Nieodchylana przednia szyba 1
5010 Oś tylna kołnierzowa 1
6065 Oś przednia z napędem MFWD – TLS 1

Zawieszenie Triple Link Suspension.

5093 2-położeniowe koła stalowe 1

Koła tylne.

6091 2-położeniowe koła stalowe 1

Koła przednie.

5904 Opony tylne i przednie – Mitas


5222 Rozmiar tylnych opon 480/70R38 1

Dostępne marki: Mitas, Firestone, Michelin.

6221 Rozmiar kół przednich 420/70R24 1

Dostępne marki: Mitas, Firestone, Michelin.
4113 Cięgła dolne z końcówką hakową –

kategoria 3N

1

4214 Cięgło górne z końcówką hakową –

kategoria 3

1
Wyposażone w końcówkę kulową kategorii 3.
4414 Automatyczne drążki stabilizacyjne z

elementem ustalającym

1
Lewy automatyczny stabilizator i prawy sworzeń
ustalający.

3833 Tylny WOM 540/540E/1000 obr./min 1

Przełączalny

3223 Pompa hydrauliczna – 114 l/min 1

Pompa 45 cm3, układ PFC.

3338 Trzy mechanicznie sterowane gniazda

hydrauliki serii 450.

1

Złącza standardowe.

1834 Bez przygotowania do GreenStar 1
8300 Zestaw do zimnego rozruchu I 1
Zestaw obejmuje nagrzewnicę bloku silnika oraz
przewód
elektryczny do gniazda 230 V.

8304 Układ podgrzewania paliwa 1
Wyposażenie w układ podgrzewania paliwa 12 V
dołączony do
filtra paliwa.

8206 Układ klimatyzacji 1

Nagrzewnica w standardzie.

8280 Wycieraczka i spryskiwacz tylnej szyby 1
8254 Fotel pasażera / fotel instruktora 1
8750 Pneumatyczny układ hamulcowy
przyczepy, 2 + 1 przewodów

1

Zawiera osuszacz powietrza i sprzęgło.

8012 Przednie błotniki MFWD – skrętne 1
8020 Nakładki poszerzające tylne błotniki 1

Poszerzenie 175 x 40.

8746 Akumulator 12 V/154 Ah 1

Akumulator znajduje się z przodu zespołu
chłodzącego.

8742 Alternator 14 V / 200 A 1
878H Wielogniazdowa listwa zasilająca 1

Umieszczone na prawych drzwiach za prawą
konsolą.

8224 7-stykowe gniazdo sygnałowe 1
Umożliwia wymianę danych między narzędziami
a ciągnikiem
zgodnie z normą Międzynarodowej Organizacji
Normalizacyjnej (ISO) 11786.

873I Pakiet oświetlenia – Premium 1

Oświetlenie podstawowe plus.
Dwa światła narożne na masce.
Cztery światła robocze na dachu z tyłu.
Wewnętrzna para przednich dachowych świateł
roboczych.

873O 2 Światła drogowe na linii bocznych

okien – H4

1

Przy zamontowanym ładowaczu czołowym,
podczas jazdy po
drogach, wysięgnik ładowacza czołowego lub
narzędzia mogą
zasłaniać przednie światła drogowe. Ze
względów
bezpieczeństwa światła dostarczane z tym
kodem przejmują
funkcję świateł drogowych umieszczonych na
kratce
przedniej.

8725 Obrotowe światło sygnalizacyjne 1

Montowane z przodu dachu kabiny.

840S Automatyczny zaczep transportowy do

przyczep – 9-pozycyjny,

1

sworzeń 38 mm

8459 Lewostronna i prawostronna regulacja

wieszaka cięgła dolnego

1

Lewostronna regulacja wieszaka w wersji
podstawowej.

8410 Ekonomiczny przedni podnośnik 1

Kategoria 3N
Wymagana jest przednia podstawa obciążników
(kody 8950 lub
8951) lub przedni podnośnik (kod 8410).

8434 Zaczep rolniczy 1

Kategoria 2.
Z belką zaczepową.

8386 Sterowanie zewnętrzne WOM, lewo- i

prawostronne

1

montowane na błotnikach tylnych.
W zestawie po wybraniu układu iTEC Basic (kod
8217).

832N Wolny spływ – tylny 1
Umożliwia swobodny przepływ powrotny oleju
przez dwa
gniazda: zbiornika i odpływu. Gniazdo hydrauliki
zewnętrznej (SCV) generuje ciśnienie.
Wszystkie złącza są złączami
suchoodcinającymi typu Flat
Face (ISO 16028).

Opony wpisał mi z tylu 480 musze zmienic na 520 czyli jeszcze plus pare  stowek

Edytowano przez Majkelo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    107

Ja obniżyłem koszt RC - zrezygnowałem z pompy tłoczkowej (nie wiem jaka jest dopłata względem pompy zębatej), nie uwzględniłem też gniazd hydrauliki serii 450. Przednie skrętne błotniki to też koszt chyba trochę ponad 4000 zł - nie uwzględniałem ich do wyceny.

"Lewy automatyczny stabilizator i prawy sworzeń
ustalający. " Tu też zaoszczędziłem chyba około 1,5-2 tys zł na wersji zwykłej.

Doliczyłeś przedniego tuza? Dobrze rozumiem? A to też koszt około 8 tys. zł netto.

Z drugiej strony doliczyłem koszt opon Michelin lub Trelleborg (w zależności co wychodziło taniej, a różnice były). Dorzuciłem tez zaczep dolny rolniczy i piton-fix (ale one jakoś bardzo drogie to nie były - zestaw zaczepów 3 w1). Z przodu dałem tez felgę 28 cali. Różnica jest jeszcze na oponach - szerokości.

Pozostałe wyposażenie - bardzo podobne.

 

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majkelo    3

Tak dolozylem TUZ . Takie gniazda hudrauliki mi handlowiec wpisal. a czym one sie roznia od Twoich ? Błotniki mysle ze to dobra rzecz, nawet jak niechcacy gdzies zawadzisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    107

Tuz to koszt około 8 tys. zł (230 + 13 (TLS) + 8 tys zł (przedni tuz), to już 251 tys. zł). Jeszcze pompa tłoczkowa, lepsza hydraulika, automatyczne stabilizatory cięgien, dynamiczne przednie błotniki minus mniej markowe i węższe opony, zaczep piton-fix, mniejsza felga z przodu. Ale to wraz cena około 250-260 tys. zł netto może wyjść.

A jak tak to 6120M (patrz konfigurację wyżej) jest raczej lepszym rozwiązaniem i jeszcze TLS można dorzucić a cena nie przekroczy 260 tys. zł.

 

Odnośnie różnic między zaworami hydraulicznymi SCV - ja tak dokładnie tego nie wiem, ale coś znalazłem:

http://salesmanual.deere.com/sales/salesmanual/en_NA/tractors/2012/feature/hydraulics/6030p_7030p/6030_7030_sp_rear_scv_story.html

 

Skrętne błotniki - szczerze powiem nie wiem czy warto - u NH to tylko około 800 zł, więc decyzja jest łatwiejsza, u JD to ponad 4 tys. zł. Jakie są ich główne zalety względem tych zwykłych? Traktor ma z nimi mniejszy promień skrętu?

 

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nemezis    19

SCV serii 450 mają dodatkową funkcję blokowania utrzymującą dzwignię sterowania w położeniu opuszczania lub podnoszenia do czasu aż ciśnienie w obwodzie osiągnie nastawioną wartość  np. gdy siłownik maszyny osiągnie swe krancowe położenie dzwignia odbije do poz. neutralnej

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majkelo    3
21 godzin temu, Kos_pl napisał:

Skrętne błotniki - szczerze powiem nie wiem czy warto - u NH to tylko około 800 zł, więc decyzja jest łatwiejsza, u JD to ponad 4 tys. zł. Jakie są ich główne zalety względem tych zwykłych? Traktor ma z nimi mniejszy promień skrętu?

 

Tak traktor ma miec wiekszy skret co nie wiem jak dla ciebie ale dla mnie jest dość wazne.Cenia sie w Johnie z tymi skretnymi blotnikami...

Dlaczego rezygnujesz z TLS... fakt jest to droga rzecz ale przy braku amortyzowanej kabiny....

Edytowano przez Majkelo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0987    13

posiadam 6100 MC z 2015 roku. Ceny dokładnej nie pamiętam, ale mam go z turem. Przez prawie 3 lata ma już 2 tysiące moto godzin i nic się z nim nie stało jeszcze. Ojciec jedynie wyrwał zawór elektro hydrauliczny od skrzyni, ale to z jego winy. Dla mnie wypalanie się DPF-a nie jest problematyczne mimo, że wypala się co 100 godzin. TLS to bajka i warto dopłacić. Ja brałem opony michelin ze względu na to, że ich protektor jest niby wyższy od pozostałych i jest gęściejszy. Słowa dilera, bo niby mierzyli wysokość protektora.

Edytowano przez maniek0987

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Majkelo    3
14 minut temu, maniek0987 napisał:

posiadam 6100 MC z 2015 roku. Ceny dokładnej nie pamiętam, ale mam go z turem. Przez prawie 3 lata ma już 2 tysiące moto godzin i nic się z nim nie stało jeszcze. Ojciec jedynie wyrwał zawór elektro hydrauliczny od skrzyni, ale to z jego winy. Dla mnie wypalanie się DPF-a nie jest problematyczne mimo, że wypala się co 100 godzin. TLS to bajka i warto dopłacić. Ja brałem opony michelin ze względu na to, że ich protektor jest niby wyższy od pozostałych i jest gęściejszy. Słowa dilera, bo niby mierzyli wysokość protektora.

Jaki rozmiar opon brałeś? Masz pompe hydrauliczną  80l/min ? Jest wystarczająca przy turze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maniek0987    13

najszersze jakie się da czyli chyba 570 albo 540 nie pamiętam dokładnie teraz. Pompę mam 114 więc nie wiem jak ta mniejsza się sprawuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kos_pl    107
7 godzin temu, Majkelo napisał:

Dlaczego rezygnujesz z TLS... fakt jest to droga rzecz ale przy braku amortyzowanej kabiny....

Gdyby do około 225 tys. zł dołożyć 13 tys zł, to nie było by sensu brać już 6095MC, tylko z JD to już 6120M (nieporównywalnie silniejsza maszyna) z amortyzowaną kabiną (nie wiem tylko czy w serii 6M, JD poprawiło już ten układ dwóch połączonych szeregowo turbosprężarek o zmiennej i stałej geometrii kierownic spalin, bo jeżeli nie, to taki traktor to skarbonka przy naprawie takich rzeczy).

W tej cenie już też będzie Claas Arion 430, MF 5709S, New Holland T6 145 z DynamicCommand8, ten ostatni po negocjacjach. Claas, MF, NH z amortyzowaną kabiną bez DPF, bez EGR, tylko z SCR, w niegłupim wyposażeniu - porównywalnym lub nawet lepszym (NH, Claas) z tym którego opisałem wyżej dla JD.

Edytowano przez Kos_pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj