Zaloguj się, aby obserwować  
Mlatek

Opony 14.9-28

Polecane posty

Mlatek    0

Chcialbym sobie kupic szersze laćki do mojego MF 255 a dokladniej to 14.9-R28 . I o to pytanie czy na orginalna felge mi wejda bez problemu , i czy nie bedzie nigdzie ocierało? Jak ktos takie ma prosze o rady z gory dzienki


:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Lukasz1987    60

R32 czy też R28 to średnica felgi w calach więc R32 ma 81,92cm średnicy a R28 ma 71,68 więc jak chcesz wcisnąć oponę o średnicy 10 cm mniejszej od felg :P


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF2007    1

Kup sobie jakieś szeroko profilowe. Ja ostatnio w Ursusie 1224 zamiast 14,9 R24 załorzyłem 420/70 R24 i mam 4 cm szerszą opone i uciąg o niebo lepszy niż przy diagonalnej. Z tyłu też zastąpiłem 18,4 R34 na 520/70 R34. Musisz sobie poszukać jaki rozmiar będzie odpowiadał temu co masz obecnie i nie będzie problemu z zamianą pod warunkiem, że felga będzie sie nadawała do opony bezdętkowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

MF2007

To może znajdź jakąś niskoprofilową oponę o średnicy 32 cali i najlepiej podaj link jak coś znajdziesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    307

liczmy 12,4-32 takie są :P

12,4cal *2,54= 31,5 cm

wysokość to jest przeważnie jak nie dają 85 %

 

czyli 12,4-32 to inaczej 315/85-32

 

można szukać szerszej np 350/75R322 jeśli taki rozmiar jest :)

 

 

 

a wys opony (boku) masz 12,4 *85 % lub 315 * 85 % = 267

 

a tej przykładowej 350* 70%=262 czyli 5 cm niższa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

W rozmiarze 32" nie ma innych opon niż 12,4.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    402

Kup felgi 28 i opony idzie kupić orginalne ale trochę kosztują.Możesz kupić koła z 60 i dopasować do MF.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez rafikn
      Witam wszystkich mam pytanie do posiadaczy MF 362 lub tych którzy znają ten ciągnik. A więc tak jak z awariami tych maszyn jak jest z dostępnościom części zamiennych bo nie ma zbyt dużo tych ciągników w sprzedaży i trochę się obawiam Cena za ciągnik 50000 rok 1994 ciągnik z turem Bardzo proszę o pomoc
    • Przez Daniel480
      Witam, po raz kolejny zwracam się do was o pomoc. Podpowie ktoś w jakiej kolejności i z jakim momentem dokręcić śruby w głowicy w MF 294s? Silnik Perkins A4 103
    • Przez Krzys375
      Witam,
      Nie mogę odnaleźć podobnego tematu na forum natomiast,
      w Mf255 posiadam silnik po kapitalnym remoncie 3p, podobnież jest to silnik od Ursusa c360 3p a nie oryginal Mf 255 ale to jest to samo bynajmniej tak mi się wydaje.
      Problem tkwi w tym, że leci czarny dym po dodaniu gazu, puszczeniu i ponownym dodaniu gdy wejdzie na obroty jest już bardzo mały ale jest.
      Ładnie wkręca się na obroty. Dodam że silnik ma po remoncie ok 10 mth
      Jak ma pomóc coś mogę wrzucić nagranie wideo.
      Bardzo proszę o pomoc nie chciał bym zakatować tego silnika
       
    • Przez Trekus
      Witam mam taki problem. Wymieniłem pierścienie na tłoku w podnośniku mf 235 . Założyłem podnośnik  na traktor i objawy są takie ze podnosi ale nie opuszcza. Proszę o pomoc bo nie mogę dojść co jest nie tak.
    • Przez dabliu
      Posiadam MF 675. Mam problem tego typu , że podnośnik  był po prostu słaby. Mf 675 to podobne do  mf 690 Landini. Wymieniłem obydwie pompy i złożyłem. Tur działa ekstra, aż silnik przysiada. Podnośnik pozostał na starym poziomi. Próbowałem sprawdzić zawór- przełącznik hydrauliki, przód  tył- ten na linkę. Wymieniłem uszczelnienia 9 (oringi) . Nie pomogło. Ostatecznie zaczął wyciekać spod tego przełącznika olej. Miałem to jeszcze raz rozebrać nie zdążyłem. Wyleciał olej, podnośnik przestał podnosić wcale. Co może być. Czy to nie szczelności w plecaku?. Dodam, że podnośnik opad a ale nie zawsze, potrafi się zablokować  -n ie wiem dlaczego i wówczas nie opada. Macie jakiś pomysł. Dodam, że w plecaku jak go zdjąłem nie grzebałem. Uznałem, że jest to wina pomp. Ta od tura - ZĘBATA- byłą zupełnym złomem.  
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj