Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
DawidWsik    2

Witam mam pytanie do amortyzacji przedniej osi. Podnosi i opuszcza bez problemu lecz wydaje mi się że w ogóle nie amortyzuje gdyż byłem na skupie to w innym ciągniku jak wjeżdżał na wagę to cały przód się bujał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przy amortyzacji jest tka gruszka napełniona azotem trzeba sprawdzić czy gaz tam jest


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jedz do kogos kto naprawia naczepy tam maja sprzęt do wabco


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Nie do serwisu naczep trzeba jechać tylko do serwisu hydrauliki siłowej. Większe gruszki po 65 bar, mniejsza 140 bar.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie kolega od naczep mi to sprawdza i nabija na gruszce jest napisane ile ma mieć ciśnienia


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Na gruszce czasem jest napisane jakie max ciśnienie może przyjąć a nie koniecznie jakie producent układu amortyzacji zaleca.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kupujesz nowa gruszkę na niej jest napisane 60bar jak myślisz kupujesz gruszkę z ciśnieniem roboczym 60bar czy pusta do nabicia max60bar?

 


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel9350    4

Bywa różnie czasami jest napisane jakie ciśnienie max, czasami ciśnienie w danej maszynie, a na niektórych nie ma żadnych oznaczeń. Ja zawsze sprawdzam w service manual i wtedy jest pewność. W tym przypadku akurat manual pięknie to opisuje. Nie jestem specjalistą od Deutza ale układ amortyzacji wygląda na klasyczny ( według schematu ) ja proponował bym przed zmierzeniem ciśnienia zrobić kalibrację  amortyzacji przedniej osi ( niestety nie mogę jej zlokalizować w dokumentacji ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kalibrujesz wysokość podnoszenia i opuszczania osi i nie we wszystkich ciągnikach


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218
Dnia 10.01.2018 o 16:20, piotrbm_211320 napisał:

kupujesz nowa gruszkę na niej jest napisane 60bar jak myślisz kupujesz gruszkę z ciśnieniem roboczym 60bar czy pusta do nabicia max60bar?

 

Do nabicia...

http://allegro.pl/amortyzator-0-75l-hydroakumulator-gazowy-gratis-i7092463226.html

https://archiwum.allegro.pl/oferta/akumulator-hydrauliczny-hydroakumulator-0-75l-i6239072103.html

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak zgodzę się z tym co napisałeś ale jak kupujesz pod dany ciągnik w originale to masz już nabite i opisane jakie ciśnienie i ważna też jest pojemność gruszki


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

W serwisie to wiadomo tylko po co dawać im zarobić skoro taką samą części (nawet tego samego producenta) można kupić za połowę ceny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Panowie Agrotron 6.45 z 96roku . kupiony z już nie działającą amortyzacją przedniej osi. Poprzedniemu właścicielowi oś wywinęła się pod silnik .  Brakowało czujnika położenia, który został zniszczony. Czujnik założyłem (oś opuszczona, czujnik minimalnie wciśnięty) i nie podnosi, daje włącznik na podnoszenie kontrolka się zaświeca (nie miga) i po silniku słychać że pompa oleju jest obciążona. Napięcie do elektrozaworów dochodzi, elektrozawory sprawdzone tzn wymontowane i widać/słychać tłoczki chodzą . Gdy próbuję wysterować  cewki na krótko, to samo brak reakcji. Targać rozdzielacz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bykuuuu    3

Gruszki napełniamy w 1/3 ciśnienia docelowego tzn że jak przednia oś jest włączona i lekko uniesiona około 4-5cm i obciążona około 800-900 kg należy zbadać ciśnienie w siłownikach, np 150 bar to gruszkę pompojemy 50 bar.

Hemi odnośnie zaworów od miękkiej osi to musisz włączyć dwa zawory naraz jeden uruchamia ls ("uruchamia" pompę) a drugi siłownik ( albo w górę albo w dół ). Kiedyś w moim agrotron 200 zniknęła masa od tych zaworów i też nie pracowała tak jak należy.

Edytowano przez bykuuuu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    45

Ok ,  zauważyłem już że napięcie pojawia się na dwa zawory, może źle wpięte?  pokombinuję dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertg7    4

Chciałby m się dołączyć ze swoim problemem. Deutz fahr Agrotron 150 2008r. Kupiony używany, amortyzacja działała, później raz działała, raz nie działała, a teraz w ogóle nie działa. Na włączniku często miga 3 razy przerwa raz i tak w kółko, czasami da się włączyć ale kontrolka się zaświeci ale nic się nie dziej. Gdzie szukać problemu i od czego zacząć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertg7    4

Podpinałem cewki na krótko, ale każdą z osobna to nic się nie zadziało. Czytając wcześniejsze wpisy, żeby zadziałało trzeba dwie cewki na raz uruchomić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

są 2 czy 3 cewki ?

1 to LS czyli sterownie 2 to otwarcie 3 to zamkniecie siłownika


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak są 2 to jest bez ls czyli napięcie podajesz na 1 cewkę i wtedy podawany jest olej do siłownika jak podasz na drugą to wtedy otwierasz siłownik i ole schodzi  zasada działania jest banalnie prosta jak nie pompuje siłownika jak jest podawane napięcie na zawór do podnoszenia to odkręć przewód powrotny i sprawdź czy z bloku wychodzi olej jak tak to masz (uszk. zawory, pęknięty blok, uszkodzone bezpieczniki ciśnienia, lub kilka innych rzeczy )


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kocik62
      deutz agrotron 6.30s wyświetla się blad FC i nie ma biegów
    • Przez rudinho11
      Pracowałem w polu i pojawił sie komunikat sprawdź elektryke/elektronike silnika ( w języku niemieckim) szukałem na forach niemieckich i naszych lecz nic nie znalazłem. Moze ktoś miał taki przypadek ? Gdzie szukać przyczyny?
    • Przez kzt1736
      Witam, co wyświetla zaznaczony wyświetlacz w Deutz-Fahr Agrotron 6.30 tt30tt
    • Przez mateusz7745
      Witam po zimie próbowałem odpalić Deutz fahra agrotrona 4.90 i tutaj powstal problem ciągnik nie może odpalić, psikalem starterem zaczął zalapywac i zapalił klekoczac mocno zaraz zgasł . Dodam że rozkręcałem pompkę paliwowa ta napędzana paskiem i zmieniłem zawór zwrotny na nowy, ciągnik odpowietrzalem i nic to nie daje nie może bez plaka załapać nawet nie zadymi 
    • Przez Kamilc360pL
      Snapchat-1391671675.mp4 Witam mam problem mianowicie zatrzymałem się ciagnikiem wrzuciłem luz wyszedłem z kabiny po ponownym wejściu wbiciu biegu ciągnik nie reaguje. Wszystko inne jest sprawne. Po przelaczeniu rewers na położenie jazdy w tył nic się nie dzieje w przod też. Półbieg został w jednej pozycji i nie przełącza się. Proszę o pomoc i z góry dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj