kellyq

Kupno ciągnika-transport- jak zorganizować?

Polecane posty

kellyq    224

Cześć, przymierzam się do zakupu ciągnika tylko że z drugiego końca Polski, jak technicznie rozwiązać kwestię transportu? Tak żeby nie było za drogo i żeby mnie nikt nie oszukał. Słyszałem o pustych przejazdach, że czasami tak jest że ktoś gdzieś jedzie z jakimś transportem i potem wraca na pusto. Dzięki temu można trochę przyoszczędzić.''

Dobrze by było gdybym pojechał obejrzeć ciągnik, kupił go ale pozostawił u gospodarza aż załatwię transport? Można to jakoś tak zrobić żeby ten ciągnik był potem w miarę bezpieczny?

Jestem w tym temacie zielony, pomóżcie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzesiek84    30

wszystko zależy jak daleko od miejsca zamieszkania kupisz ciągnik, jaki - gabaryty? Ja ciągnika raczej po kupnie nie zostawiłbym trudno dziś ludziom wierzyć czy czegoś nie będą kombinować. Średnio biorą 3zł od km bynajmniej u mnie, kilometry liczone w obie strony, dlatego swoim zetorem przyjechałem na kołach paliwo ok 200zł plus poświęcona niedziela, a za transport ok 1200zł. Przyczepę zaś jak kupowałem dałem zaliczkę i na drugi dzień pojechałem z lawetą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

ja sprzedawałem tak ciągnik ,klijent przyjechał obejrzał zapłacil ,dowód od niego zabrał ,a ja  po dwóch dniach ,ładowałem na ciężarówkę ,która jechała w jego strony ,

co do obaw no ja akurat do uczciwych należę ,lecz stwierdziłem ze ma sobie kupujący porobić szczegółowe zdjęcia aby mial wrazie co ,fakt zaufał i nie robił ,ja natomiast po załadowaniu kilka pstryknolem dla spokojności to jest jakiś sposób

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kellyq    224

No i to jest jakiś sposób. A ten... z przewoźnikiem się podpisuje jakieś umowy czy coś na taki transport?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
viperwlkp    85