adam12tr

Zetor forterra 11741 obwód świec żarowych

Polecane posty

adam12tr    0

Witam

Poszukuje osoby która posiada zetora forterre  11741 z silnikiem Deutz/same 1000.6Wt1 .W tym ciągniku jest regulator  świec żarowych, niestety nie jest on opisany w schematach dedykowanych dla tego modelu Zetora. Mam urwane dwa przewody od wtyczki tego sterownika i nie mam czasu robić doktoratu odnośnie ich prawidłowego położenia. Jeśli ktoś ma taki ciągnik to bardzo prosił bym o fotkę tej wtyczki od strony przewodów, wystarczy zdjąć prawą przednią pokrywę maski. Zamieściłem wycinek serwisówki gdzie regulator to element o numerze 79, a druga fotka to moja sytuacja;(

Za pomoc z góry dziękuję.

Pozdrawiam Adam12tr

 

Zetor_1000.6.WT1.png

Zetor_AM.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
withanight    1106
a nie widać pustych wsuwek? przeważnie nie używane piny we wtyczkach są puste. zostało by tylko dopasować który do której wsuwki.

Take me Away !...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adam12tr    0

Jest jak mówisz, to ciągnik kolegi będę musiał sprawdzić gdzie biegną te przewody, a potem zobaczyć co ten blackbox zawiera

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tompil    3965

Mam zetora 11641 i mam ten sam sterownik świec to zrobię Ci zdjęcie przy okazji. U mnie pomimo, że świeca grzeje bo wyczuwam ręką, że rozgrzewa się w miejscu wkręcenia do silnika to ciągnik przy temp. 0 stopni sam nie odpali. Kontrolka gaśnie po ok. 30 sekundach. Nawet kilkukrotne grzanie świecy nie pomaga. Ciągnik dobrze kręci, ale nawet nie próbuje załapać.  Latem odpala bez problemu. Zimą wystarczy pociągnąć go 1 m i odpala, po chwili jak się trochę rozgrzeje i go zgaszę to już odpali sam. Czy te silniki same 1006 tak mają, czy z moim jest coś nie tak? Jakby było -15 stopni to bym nie szukał problemu, ale przy 0 stopni to powinien odpalać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3965

W zetorze 11641 jest tylko 5 przewodów podpiętych do tego sterownika świec.

WP_20190118_16_44_46_Pro.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego możesz mieć model z tzw dogrzewaczem albo czy na pompie wtryskowej masz jakiś zaworek albo kabelki dodatkowe?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tompil    3965

U mnie nie ma nic poprowadzone do pompy  wtryskowej. Jest tylko jedna świeca na dolocie powietrza i niewiele to pomaga. Nie wiem czy wymiana tej świecy by coś poprawiła. Ma ktoś w tym silniku zamontowaną grzałkę płynu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez paulo890625
      czy jest mozliwosc przerobienia instalacji elektrycznej przy 3065 z 2 akumulatorów 12V na jeden duzy akumulator?
    • Przez Bartek72511
      Witam panowie.Mam taki problem bo szukamy ciągnika i trafiliśmy na fajny egzemplarz, ogólnie zadbany tylko nie działa ten przełącznik żółw zając i facet mówił że to jakiś moduł się zepsuł i go omineli i wyprowadzili jakiś przycisk. Jest to skrzynia 32x32. I nie wiemy czy jest sens takie cos oglądać czy lepiej dać spokój z nim? Model to 3090.
    • Przez keeway
      Witam ma ktos schemat. Podlaczenia przerywacza i wlacznika kierunkow w mf 135 bo poprzedni wlasciciel wyrozłanczal
    • Przez blachbadylorz
      Witam wszystkich bardzo ciepło:)
      Mam spory problem w zetorze 5340 (okrągła maska) mianowicie:
      Wziąłem się za naprawę instalacji po ,,fachowcu" nie mogę za nic w świecie dojść od czego jest jeden z przewodów pod maską.
      W wiązce która idzie na sam przód do świateł (seryjna fachowiec podłączył wszystko na krótko i wracam do oryginału) są 4 kable: światła mijania, drogowe i klakson. pozostał mi jeden wolny kabel taki lekko grubszy niż pozostałe i czerwony. Za nic w świecie nie mogę dojść od czego on jest. Mierzyłem miernikiem włączając wszystko po kolei i ani amperka nie wydusił... jest zakończony wsuwką żeńską (oryginalnie tak było widać po wsuwce)
      Może znajdzie się ktoś kto mi pomoże bo z instrukcji niestety nie mogę dojść.
      Przychodzą mi dwie opcje do głowy ale nie chcę ryzykować żeby nie pogorszyć:
      -przewód dający napięcie na obrotomierz bo tak nie działa dłuższy czas więc możliwe, prądniczki nie było od nowości i działał normalnie z tego co pamiętam
      -przewód plusowy do stacyjki ale ten przecież idzie od rozrusznika o ile dobrze pamiętam.
       
    • Przez skok
      Witam
      Gdzie bezpiecznie w ciągniku zetor 12145 mogę podłączyć przewody elektryczne od prasy case RBX453 żeby podczas awari przełącznika 12/24 nie spalił się komputer od prasy.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.