Polecane posty

V12    706
11 minut temu, lukbold napisał:

mówisz 3500 mtg...

Ciekawe jaki mnożnik to tego trzeba dopisać xD

  • Like 1

Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    486

To ja kupiłem w 2008 z przebiegiem 90h wujo zobaczył i pyta to prawdziwy? Tak tylko po wymianie mu mówię

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fabianek123    13

Ogólnie nie przeraza mnie skladanie tylko zastanawia mnie czego padlo łożysko na wałku ataku jakieś pomysły?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sznajdik    486

Brak olejuw moście albo za niski poziom ewentualnie rozklekotany na tulejach przekos się zrobił i nie wytrzymało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
V12    706

Nikt , choc by chciał był najlepszym fachowcem , nie jest jasnowidzem w tył 

Za duzo tu sie kłania czynników ekspolatacji , co taki traktorek robił , czy było duzo gniecione sprzegło itd


Motocykliści to jedna rodzina :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morhu    0

Witam, Panowie mam pytanko, mianowicie w moim MF 3080 po wciśnięciu polbiegu pojawia się wyciek między skrzynia a silnikiem (półbieg działa) bez włączonego polbiegu nic nie cieknie. Przymierzam się do rozpolawiania ciągnika żeby znaleźć usterkę, miał ktoś z Was może podobny problem? Jest możliwe że poszedł jakiś uszczelniacz na koszu Powershift czy może coś innego? Z góry dzięki za podpowiedzi

Edytowano przez morhu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morhu    0
3 godziny temu, lukbold napisał:

 

Trochę mało realne no ale..

image.png

Malo realne tzn ? Myślisz że może to być wina oringu, który zaznaczyłeś czy podejzewasz coś poważniejszego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1019

w sensie ciężko żeby wydmuchało oring, który osadzony jest w gnieździe... no chyba żeby ze starości. Są 2 oringi  przez który olej od elektrozaworu płynie ku przekładni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morhu    0

Rozumiem, no nic trzeba rozbierać i tyle, a ten 2 oring przez który płynie olej ku przekladni jest gdzieś w pobliżu tego który pokazałeś na schemacie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1019

jeden za drugim na łączeniu odlewu skrzyni z przekładnią speedshift... dla ścisłości to  zaznaczone na rysunku to smarowanie a oringi od półbiegu są po prawej stronie tego odlewu na tej samej wysokości co zaznaczone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
morhu    0

Okej dziękuję bardzo za info, pozostaje tylko rozbierać i działać💪

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      Nabyłem paleciak z wagą, która ma zbity wyświetlacz. Powiedzcie, czy wyświetlacz (PLOTECH E169497) który znalazłem w Chinach będzie pasował do mojego? 



      Ewentualnie gdzie mogę taki znaleźć?
       
    • Przez Daniells80
      Witam. Znajomy zakupił ładowarkę manitou 741 lsu 120 PowerShift. I problem jest w tym że jak jest zimna to wszystkie biegi są a jak się zagrzeje to nie ma biegu do przodu 3 i 4 a do tyłu 2,4,5. Czyli zostają biegi do przodu 1,2,5 do tyłu 1,3 i na tych biegach siłę ma można pracować ale dlaczego znikają tamte mial ktoś może taki przypadek
    • Przez pawcio21
      witam mam pytanie bo słyszalem ze mozna wsawic stary cep w klepisko zeby bylo rowne jak jest krzywe ? Czy ktos cos takiego robil i jak to wstawic prosze o odpowiedz . Podobno lepiej mlóci tak slyszalem ale mechanik juz nie zyje to co robił  
       
    • Przez 9997jarek
      Witam tak jak w tytule PROBLEM z elektryka w 512 (nie czyta: polbiegow , napędu na wszystkie koła, wałka przekaznika, obrotów silnika i oka ) skrzynia działa tylko mechanicznie jak się włączy awaryjne tryb. Bezpieczniki i mikrobezpiecznika działają. Byl odpalany rozruchem. Może zna ktoś z was dobrego mechanika? 
    • Przez Elektryk
      Z racji, że elektryczne siłowniki w kombajnach są dość chodliwym towarem w sezonie żniwnym, to może moja mała porada zaoszczędzi komuś odrobinę kasy i nerwów jak plony czekają na omłot, a my musimy latać po okolicznych szrotach.
      Na początku tylko wspomnę, że w pierwszej kolejności warto wymienić uszczelniacz na tłoczysku, wylać wodę z siłownika i dać w to miejsce smaru.
      Jeżeli po tym zabiegu dalej jest problem z siłownikiem to sprawdzamy, czy silnik działa podłączając go na krótko. tu chyba nie trzeba wyjaśnień. Jeżeli siłownik na krótko działa, a z magiczną kostką już nie to warto do niej zajrzeć i przekonać się co jest w środku. A okazuje się, że wiele tam nie ma. Raptem 2 diody i przekaźnik. Cewka przekaźnika zasilana jest przez 2 diody połączone przeciwsobnie a każda z nich jest podłączona równolegle do kontraktonu, który jest normalnie zwarty. Zasada działania jest banalnie prosta, jak podłączymy zasilanie to zasilanie przekaźnika idzie przez jedną diodę , ale przez drugą nie przejdzie bo jest odwrotnie wpięta i tu do akcji wchodzi kontrakton. Dopóki siłownik nie dojdzie do skrajnej pozycji jest on zwarty. Jak mamy skrajną pozycję kontrakton się rozwiera i siłownik staje. Żeby siłownik poszedł w drugą stronę wystarczy podać kostce napięcie o odwrotnej polaryzacji. Wtedy dioda z kontraktonem który był rozwarty zaczyna przewodzić natomiast druga nie przewodzi, ale za to jest zwarta przez drugi kontrakton dopóki nie dojedzie do drugiej skrajnej pozycji. I tyle tu filozofii.
      Teraz to co może się popsuć:
      1.Mogą puścić luty ze starości lub od przegrzania się zaśniedziałych wsuwek. Tu naprawa jest prosta. Wsuwki czyścimy lub wymieniamy i poprawiamy luty. Na zdjęciu jedna wsuwka całkiem wypadła.

      2. Może uszkodzić się przekaźnik. Oryginał raczej trudno dostać od ręki, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamontować tam przekaźnik "świateł do malucha"  12v 30A wystarczy. Oryginał jest co prawda ze stykiem przełączalnym, ale tak naprawdę wystarczy nam styk normalnie otwarty.
      Nowy przekaźnik możemy podłączyć na przewodach według poniższego obrazka:

      3. Diody raczej będą sprawne, ale możemy je sprawdzić multimetrem ustawionym na symbol diody. Czarna sonda tu gdzie mamy pasek, czerwona z drugiej strony. Jak miernik pokaże ok 600-700 (wynik w mV) to dioda sprawna. Do pomiaru trzeba odłączyć kontrakton lub wylutować diodę.
      4. Kontraktony badamy omomierzem lub "brzęczykiem" mają być zwarte i rozwierać po zbliżeniu magnesu.
      Opis zrobiony po pewnym czasie, więc zastrzegam prawo do drobnych nieścisłości. Jak znajdę zdjęcia gotowej przeróbki to dorzucę.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj