Arkadiusz12

Mtz ciśnienie oleju

Polecane posty

Arkadiusz12    0

Witam kupilem mtz 82 .i mam problem z ciśnieniem oleju na ciepłym 2 na zimnym 2.5 czy na takim ciśnieniu pracuja te ciagniki .czy jest juz do remontu .dodam ze gdy go kupilem to nie działał zegar i był. Wezyk pęknięty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1028

nie stresuj sie ,wszystko w normie ,jesli spada o 0,5 to ,świadczy o poprawnym działaniu silnika ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zbyszekbrzuze    285
Nie ma tragedii, można jeździć. Minimalne ciśnienie dla tych silników to 0,5atm

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

ciśnienie oleju można podregulować na bąku ale raczej niewidze potrzeby. 

Regulacja dolną prawą śrubą na bąku klucz 24 + płaski śrubokręt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Katalogowo jeśli się nie mylę to ciśnienie minimalne może wynosić 0,9 atm na rozgrzanym tak też mi mówił serwisant z Białegostoku natomiast lepiej by było gdyby było trochę wyższe 

Optymalne ciśnienie dla belarusa 820 powinno wynosić 2,5 - 3,5 atm 

Jeżeli uważasz że masz za niskie to możesz sobie wyregulować na baku chyba klucz 24 i śrubokręt dolna prawa śruba 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    1071
a jezeli na zimnym u mnie wynosi 2.5 do 3 teraz w "zimie" a jak dostanie konkretne obciazenie i rozgrzeje sie to na niskich obrotach spada do 0.5 a przy 1200 obr 1. prubowac regulować czy prosi sie o remont

jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16
47 minut temu, robi57362 napisał:

a jezeli na zimnym u mnie wynosi 2.5 do 3 teraz w "zimie" a jak dostanie konkretne obciazenie i rozgrzeje sie to na niskich obrotach spada do 0.5 a przy 1200 obr 1. prubowac regulować czy prosi sie o remont

tu już raczej remont albo wymiana oleju bo regulacja zaworem pomaga jeśli pompa jest wstanie wytworzyć odpowiednie ciśnienie

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    1071

Olej zmieniany jakies 100 mth temu wiosna przed pracami dostanie nowy lepszy i zobaczymy 


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez grzegorz1988
      Witam.mam problem a wlasciwie pytanieczy  ktos z Was orientuje sie czy w belarusie 952.2 na wale korbowym powinny byc przeciwwagi czy nie?kilku specow pytalem i nikt mi nie potrafil konkretnie odpowiedziec.ciagnik 2012 rok pompa motorpal.
    • Przez zwc18
      Witam 
      Panowie powiedzcie mi czy można u nas gdzieś dostać jeszcze części do amortyzowanego mostu z T-40 ?? 
      Nabyłem takowy fakt w nie najlepszej kondycji z racji luzów i gdy zabrałem się za rozbiórkę by wymienić tuleje i tu wyskoczyła niespodzianka w postaci braków pod dolnym deklem zwrotnicy  i tu cały pies pogrzebany gdyż o ile tuleje mozna dostać to już tej wkładki do czopu już nie
      Proszę o info 
      Pozdrawiam 
       
    • Przez marekbs110
      Witam wszystkich. Wymieniłem cały tylny most w swoim mtz 82. Zamontowany został most z mtz 50 i mam problem z wałkiem wom. Mianowicie nie mogę w żaden sposób wyregulować wałka. Przekładając dźwignie pod siedzeniem aby był uzależniony od obrotów silnika wszystko chodzi odwrotnie, tzn gdy dźwignia wałka jest wyłączona wałek mimochodem się obraca. Jest mozliwosć że cały kosz z taśmami w mtz 50 działa na innej zasadzie? wyglądają podobnie róznica była tylko w układzie planetarnym i tym długim wałku który jest założony na planetarki ale cały zestaw został przełożony z mtz 50. Proszę o pomoc
    • Przez Badwolf
      Piszę odnośnie kupna belarusa używanego po 2007r, ewentualnie pronar też rozważę. Proszę o porady na co zwrócić uwagę przy wyborze. Ciągnik będzie pracował jako główny na małym gospodarstwie (tylko produkcja roślinna). Myślę nad 952 z mostem krzyzakowym, monoblokiem, maska chyba nie ma takiego znaczenia przy takiej pracy czy metal czy plastik? Jakie hamulce najlepiej byłoby mieć w takiej szt? Które modele z 952 polecacie. Proszą o porady najlepiej użytkowników. Z góry dziękuję za odpowiedzi
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj