Piotrus7

problem z renault 145.14 pomóżcie!!!

Polecane posty

Piotrus7    0

Silnik MWM pompa rotacyjna. Pracując w polu po dłuższym czasie ciągnik zaczął tracić obroty, po chwili wrócił na te same. Po przejechaniu kilku metrów zgasł. Z początku myślałem, że zapchał się filtr paliwa, próbowałem odpowietrzyć, ale paliwo szło bez problemu. Odkręciłem jedną rurkę do wtrysku i okazało się, że słabo podaje paliwo, króciec można zatkać palcem, paliwo nie przebije. Co mogło się stać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus7    0

Przeczyść przewody i moze jakiś odstojnik jest brudny a puzniej zajmuj sie pompą ,też miałem podobne objawy w mwm

 

przeczyściłem odstojnik i nic to nie dało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

poszukaj zakładów do regeneracji z jakiego województwa jesteś regeneracja kosztuje jakieś 700zl a pompa oryginalna jest napewno lepsza nawet regenerowania niż nawet nowa nieorginalna (zależy jeszcze od firmy)


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrus7    0

poszukaj zakładów do regeneracji z jakiego województwa jesteś regeneracja kosztuje jakieś 700zl a pompa oryginalna jest napewno lepsza nawet regenerowania niż nawet nowa nieorginalna (zależy jeszcze od firmy)

 

jestem z podkarpacia, okolice Mielca

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11

Heh akurat ta pompa z tej aukcji na zdjęciu to moja, byłem u gościa osobiście, bo mam do niego 16 km. Może od początku, niedawno kupiłem drugą renówkę 95.12 TX, objawy identyko, akurat przewinęła mi się aukcja tego gościa. Zawiozłem gość zrobił ją super, no nie mogę się nadziwić, dziś renówka chodzi lepiej jak nie jedno auto. :) Ciągnik chodzi po regeneracji już dobrze dwa tygodnie. Wszystko przez to, że ciągnik stał koło roku nie ruszany na zachodzie, stworzył się osad w pompie i głowica się ukręciła. ;/ Odnośnie kosztów remontu nie jest wcale tak, że jak więcej cylindrów, to szykuj za raz więcej kasy, przy okazji dowiadywałęm się o koszt remontu tej mojej mniejszej renówki 75.12 to do niej koszt głowicy koło 270 zł, plus 140 zł uszczelki no i 100 zł robota czyli jakieś 500 zł, skolei do tej głowica nietypowa i koszt samej głowicy 940 zł bodajrze, uszczelki 140 zł no i robota 150 zł. ;/

P.S. Trzeba pochwalić chłopaka po tygodniu dzwonił sam i pytał się jak ciągnik chodzi, czy nie dymi, czy nie warjuje z obrotami, czy czegoś nie ma poprawić itp. Powiem szczerze pierwszy raz się z takim czymś spotkałem, widać interesuje się klientem. Po tych doświadczeniach mogę śmiało dziś napisać o nim dobrą opinię i polecić. :) A tobie radzę, spisz sobie numer i oznaczenia pompy, zadzwoń a on ci określi koszt remontu, będziesz widział na czym stoisz, być może da rade znaleźć zamiennik, ale do tego musi mieć numer seryjny głowicy, czyli musi mieć rozebraną pompę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

1500zl to za malo. Mialem ten sam problem w Massey 399 tam tez jeste ta sama pompa LUCAS CAV. W Polce robili mi ja 5 razy!!! i nie zrobili!!! pompy LUCAS CAV sa ciezkie do naprawiana w Polcse jesli chodzi o jej glowiczkę bo to napewno wina tego. Dopiero z Francji przysłali mi druga nie nowa tylko regenerowana przez firme DELPHI tylko koszt to 2500zl nie liczac napraw w Polsce bo tak to wyszlo mnie znacznie drozej. Pompy dobre,ale jak siadze cos w niej to jest problem.Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silnik MWM pompa rotacyjna. Pracując w polu po dłuższym czasie ciągnik zaczął tracić obroty, po chwili wrócił na te same. Po przejechaniu kilku metrów zgasł. Z początku myślałem, że zapchał się filtr paliwa, próbowałem odpowietrzyć, ale paliwo szło bez problemu. Odkręciłem jedną rurkę do wtrysku i okazało się, że słabo podaje paliwo, króciec można zatkać palcem, paliwo nie przebije. Co mogło się stać?

Sprawdz sitko na pompce paliwa:) miałem to samo ;p pompa 3 razy u mechanika i dalej nic a rozebraliśmy pąpke i tam sitko całe zawalone:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Massey1993    15

piotrus pisz na pw jeśli chcesz i masz możliwość pojechania kilku kilometrów za Lublin w strone Siedlec to dam ci numer do typa i zapytasz czy ci zrobi bo oni robią pompy do tirów osobówek itp począwszy od bmw z komputerami itd.


kupię przyczepę wywrotkę 4,5t, sprzedam ursus c330m 1991r, rozsiewacz KOS na podnośnik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotruss    0

czy ktos sie orientuje gdzie jest jakis zaworek albo cos w tym rodzaju regulujący dawke rozruchowa paliwa albo odpowietrzenie pompy paliwowej, mam taki problem w 110-54 ze slabo pali i wszystko wskazuje na to ze ma malo paliwa na start i zauwazylem ze przez przewod paliwowy biegnacy od zbiornika do pompy leci malo paliwa tak jakby pompa slabo zasysala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj