Kbiks69

Czułość rewersu w Claasie Arion 410

Polecane posty

AlaCapone    5011

Wezwij serwis. W kilku tysiącach powinni się zmieścić. ;)

  • Thanks 1
  • Haha 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kustosz    11
Dnia 31.12.2017 o 09:37, AlaCapone napisał:

Wezwij serwis. W kilku tysiącach powinni się zmieścić. ;)

Jakby moduł piepszył to sam gówno za przeproszenie zrobisz. A Jakbyś skalibrował sam i nadal szarpie to co zrobisz? Pewnie buchniesz w cewki, kupisz nową  podłożysz i kalibrujesz na nowo i dalej d*pa. Wtedy zostaje ci dobra cewka i dalej problem, a serwis zdemontuje ci ją i dalej szuka problemu. A co do kalibracji to jest jeden specyficzny przypadek gdzie nie będzie wyświetlał się żaden błąd, a ciągnika i tak nie skalibrujesz. Znam gro przypadków gdzie ludzie przez własną głupotę narobili sobie kosztów kilkakrotnie więcej niż gdyby wezwali serwis. W transporcie ciężarowym nauczyli się już przewoźnicy, że lepiej jest regularnie wstawić samochód do serwisu na przegląd i mieć spokojną głowę jak pojedzie na zachód niż później ponosić koszty holowników i napraw w euro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Piotr.W
      Witam. Ciągnik Arion 520 problem jest z układem paliwowym CR. Denso silnik John Deere 4,5L 16V.  Objawy usterki: obroty silnika spadają i wzrastają podczas pracy.
      Dokładniej. Podczas pracy silnik pod obciążeniem pracuje prawidłowo,nie czuć spadku mocy wystarczy ,że zrobię krótką przerwę np 2 minuty  w pracy bez gaszenia silnik ma wtedy obroty 850obr/min wznawiam prace a on mi zaczyna spadać z obrotów np: gaz ustawiony na 2000obr. i samoczynnie ujmuje prawie do 850obr. i tak kilka razy. Wtedy ja mu redukuje bieg bo nie jest w stanie się pozbierać i wkęcić ponownie na ustawione obroty. Trwa to może minute aż mu przejdzie to samo i pracuje normalnie aż znowu do kolejnej przerwy. Tak jakby ktoś dodał gazu i odejmował gaz.
      Zero objawów dymienia  ten silnik po prostu nie kopci na luzie i pod obciążeniem (dużym) jedynie przy odpaleniu puści czarnego bączka zwłaszcza na zimnym.
      Wymieniona pompka zasilająca (orginał nie zamiennik) pompe główną nic to nie pomogło.
      Wymienione filtry paliwowe na nowe MAN filter
      Zbiornik paliwa przy smoku sprawdzony nie ma tam nic było trochę szlamu piasku wyczyszczone nadal przerywa. Przewody drożne do filterka wstępnego.
      Wymieniony zawór SCV orginalny DENSO   294009-0260 nie pomogło nic. Zawór wymieniłem na nowy ponieważ oring był uszkodzony na starym i twierdził serwisant claas że on może być wadliwy. Po wpięciu komputera twierdzi że dobże pompa dawkuje paliwo.
       
      Jedni twierdzą ,że sterownik silnika jest uszkodzony drudzy ,że pompa do sprawdzenia nie sztuką jest wydać kasę na nowy sterownik silnika a później może okazać się że był dobry.
      Jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc.
       
    • Przez gospodarstwo85
      Witam może ktoś miał taki przypadek Claas Axion C-matic rok2009  bład 7986  skrzynia wpada w tryb awaryjny podczas jazdy wyzuca na luz a pozniej do 10km/h. Zapala sie również mruga na chwile kontrolka od cisnienia na skrzyni
    • Przez artur04c
      Witam, jak w temacie, Ile g powinno być w klimatyzacji, pacjent claas Arion 640 cebic 2008r,
    • Przez Pawel194
      Witam. Jestem posiadaczem claas ares 697 problem jest z miękka osią. Oprócz tego że mam luz na sworzniu na którym jest czujnik i urywa blachę (Jestem na etapie jego wybijanie, jest zaliczony ani drgnie) mam błędy, jak go kupowałem to działała więc chce to usprawnić.
      Dioda miga 2razy i 1raz po kalibracji tzn według mnie, ustawilem oba czujniki żeby miały ta sama wartość. Chyba pomogło bo dioda miga 1raz w jednakowych odstępach. Co dalej??? Jak mogę ja zresetować czy jej uruchomienie bez kompa jest możliwe? Bo nie reaguje ani do góry ani do dołu jest w środkowej pozycji ogólnie amoryzuje.
    • Przez Pawel194
      Witam wszystkich 🖐️
      Znajomy ma problem z Claasem Ares 697. Ciągnik kupiony parę miesięcy temu z Niemiec. Do tej pory wszystko było ok, ale ostatnio gdy temperatura na zewnątrz spadła w okolicy 0'C, to rano nie chce zapalić. Kręci jak szalony, a nie chce załapać. Wystarczy psiknąć mu odrobinę plaka to odrazu odpali. Wystarczy że pochodzi minutę i odpala później za każdym razem. Dziwne jest to, że jeżeli nocuje na hali gdzie temperatura jest w okolicy 7'C to odpala na widok kluczyka. Filtry paliwa wymienione przewody też. Cofanie się paliwa wykluczam bo na hali normalnie odpala nawet jak stoi 3 dni, a wystarczy noc na dworze i temperatura +2'C i już nie odpali. Czy ktoś miał podobnie? 
      Pompa Sanadyne DE10
       
       
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj