fendt900

Fendt927 czy Jcb Fastrac 8250

Polecane posty

fendt900    0

Piszcie swoje sugestie na temat tych dwóch ciągników. Ciągnik będzie przeznaczony do transportu 60% i pola 40%.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Jeśli chodzi o te dwa ciągniki tow pole Fendt bije na głowę JCB ale przy transporcie to JCB bije Fenda no chyba że dostaniesz od Korbanka skrzynię 60km/h co jest raczej nie osiągalne. :P Ja z tej pary kupił bym ..... żadnego, ale dofinansował bym AGCO w postaci Valtry serii S bo bardzo jesteśmy zadowoleni z tej marki przez jej niezawodność i ekonomię. Jeśli cię stać kup Fenda jakość wykonania, niezawodność i ekonomika bile całkowicie JCB tylko podczas transportu będziesz więcej przeznaczał czasu na drogę


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt900    0

Fendt i Jcb jest w tej samej cenie, Valtra tez należy do najdroższych ciągników. Fendta można odblokować do 60km/h tylko wtedy stracę gwarancję(na ten układ nie pójdę)Nie wiem jak jest z tymi valtrami, ale podobno są paliwożerne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adex    0

Jeżeli zależy ci na szybkim transporcie to kupuj fastraca, a w polu też sobie nieźle radzi :P .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt900    0

Tutaj znalazłem takie testy dlg. Nie wiem jakie wnioski z tego wyciagnąć fendt pali chyba mało przy pracach polowych, z jcb dużo,ale fendt pali dużo na wałek, a jcb mało. Chyba, że się mylę bo to po Niemiecku.

 

Może ktoś dobrze zna Niemiecki i powie Mi jak wypadły oba te ciągniki.Zaznaczam, że to jest fendt 936.

 

 

http://www.dlg-test....c_8250_0307.pdf

http://www.dlg-test....dt_936_0708.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Link nie działa.

Co do spalania to palą cały zbiornik a później znowu trzeba zatankować, nie zauważyliśmy aby nasze T182 odbiegały od znajomego 7430P


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz7245    1

najlepiej kup sobie dwa :P:) a tak na serio to ja bym wybrał Fendta , sprawdzona i niezawodna marka :) Jeżeli masz długą drogę do np.skupu to bierz Fastraca , a jeżeli masz dość blisko to bierz Fendta , te parę minut i tak Cię nie zbawi :) :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomu    5

Wszystko zależy od tego jak długie trasy ma pokonywać ten ciągnik i z czym ma śmigać (przyczepy, rozrzutnik czy inne zabawki), napisz kolego na jakim areale ma ten ciągnik pracować i z jakimi maszynami to może coś podpowiemy. Jeśli chodzi o Fendta to nazwa mówi sama za siebie, przyznam rację koledze @mateusz7245, że są to sprawdzone ciągniki, ale dodam, że Fastracki są również sprawdzone wystarczy poszperać w ogłoszeniach maszyn z Anglii, niektóre Fastracki mają sporo ponad 10tys mth., a na pewno w samym polu tyle nie nastukały trzeba też dodać że w transporcie ciągnik musi bardziej pracować niż w pracach polowych i można wywnioskować że są to równie dobre maszyny jak Fendty tylko mniej znane na naszym rynku.


Kopiowanie, używanie i rozpowszechnianie zdjęć jedynie za zgodą autora!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pixel    0

Jeszcze 11 kwietnia nie wiedziałeś na co się zdecydować. 6 dni później stał już na Twoim podwórku. Trochę to dziwne, no chyba że brałeś to co było na placu, ale w takim razie nie miałeś do wyboru żadnego wyposażenia dodatkowego itd. ;)


Wszelakie skargi, zażalenia, pochwały i prośby dotyczące mojej pracy na AF i samego AF proszę kierować na PW. Z góry dziękuje :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fendt900    0

Dokładnie Pixel, ale jakie wyposażenie posiadał ciągnik to prawie full wypas to tylko kosmetyczne sprawy- nie buło podgrzewanych szyb, lusterek, świateł xenonowych i atomatycznie regulowanego lusterka lewego i podgrzewanego siedzenia, po zatym wszystko posiada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz1987    61

Ciągnik full wypas stal na placu, od tak ;)


Nienawidzę Naszej Klasy, Fotki i Grona, strony dla osób szukających przyjaciół wśród ludzi, których nie znają

Nie będę dyskutował z idiotami, sprowadzą Mnie do swojego poziomu wykończą doświadczeniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

ten model dżejki jest zawsze bardzo bogato wyposazony, wiec stal od tak ;)

dokladnie tak jak @fendt900 pisze dobrac mozna tylko duperele podnoszace komfort.

 

Standard equipment includes:

Fully automatic climate control.

Air suspension seat with armrest mounted transmission and auxiliary controls.

Colour touch screen display, providing transmission information and setup capability.

Electronic spool valves.

Full dust filtration.

Tinted glass.

Front and rear wash wipe.

Electrically adjustable right hand rear view mirror.

Full road lighting equipment.

Auxiliary electrical and speed sensor sockets.

Full size passenger seat.

Lap belt for driver and passenger.

Side console illumination.

Slimline blue backlit dashboard.

Storage compartment.

Radio preparation with single DIN slot and four speakers.

Sun blind.

Cable access through rear window.

Rear fender mounted raise/lower and PTO cut out switches.

8 front and 6 rear worklights.

Headland management system

 

OPTIONAL EQUIPMENT

Front linkage (Category II) with electronic control and external raise/lower.

Front 1000rpm PTO with 21spline or 20 spline output shaft.

Four electronic spool valves.

Hi-flow hydraulics.

Load sensing hydraulic connection.

Front weight.

Rear deck weight.

1 or 2 front hydraulic services.

Front free flow return.

20 spline 13⁄4" PTO shaft.

6 spline 13⁄4" PTO shaft.

Radar and performance monitor.

Deluxe heated drivers seat.

Heated front and rear screens with heated and electric mirrors.

Left hand electrically adjustable mirror.

Xenon worklight package (2 front, 2 rear Xenon with 6 front, 4 rear standard).

In cab cooler/freezer.

Auxiliary audio input.

Deluxe double DIN radio preparation.

Interior rear view mirror.

Rear deck mounted toolbox.

Automatic rear linkage stabilisers.

750/1000 rpm PTO option.

Knuckle end top link.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adex    0

70 km/h ;) . Ciekawe jakie to uczucie wyprzedzać samochód traktorem :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

To chyba motorower i to ten w którym nikt nie grzebał lub 126 p padnietego możesz wyprzedzić. Nie wiem co za róznica czy będziesz 70 czy 60 jechał to prawie nie zauważalna róznica. Jak ktoś chce szybko jeździć zamiast fastracka niech kupi ferrari.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adex    0

Jeden koleś to kupił w Niemczech fastraca który miał założone jakieś większe opony i chyba coś jeszcze (ale nie pamiętam) to na niemieckiej autostradzie rozpędził się prawie 100 km/h i wszyscy mu zdjęcia robili :D .

 

P.S. jak będziesz jechać 70 km/h a przed tobą będzie jakiś dziadek jechał samochodem to czemu go nie wyprzedzisz :) . Takie dziadki jeżdżą po 50 km/h nawet nowymi samochodami :) .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Do 3230 mozna większe założyć bo w wersji 80km/h ma tylko 24 cale. Tylko czy będą opony o takim indeksie prędkości. I jak by to było z mocą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Oj chyba się mylisz bo 3230 w standardzie ma 540\65R30 ale można założyć też 495/70R24 ale wtedy będzie chyba wolniejszy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

ale na piątej stronie pod tabelą prędkości pisze to 540/65 R34 tyres at Rated speed (2300rpm)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    31

Mam polską wersję tego przed nosem i pod tabelką mam "Przy zastosowaniu opon 540/65 R30 i znamionowej prędkości obrotowej silnika 2200obr/min. Ciekawe ale w ogłoszeniach podają opony 495/70 R24 i takie mają bo to widać przykłady: http://www.traktorpool.pl/details/ciągniki/JCB-Fastrac-323080/907036 http://www.traktorpool.pl/details/ciągniki/JCB-Fastrac-3230--65-P/1124463

 

 

 

Prześledziłem wszsystkie wymiary opon i obliczając różnice między R24 a R30 to zmieniając opony R24 na R30 uzyskujemy jakieś teoretycznie 9,75km/h więcej, na R34 już daje prędkość ok 96km/h teoretycznie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Możliwie że specyfikacja bardziej transportowa jest na kołach R24 , typowo do prac rolniczych koła R34 ale pewnie skrzynie mają też inne .W moim fastrac,u mam koła 540\65R30 i bez problemu można pędzić 80 jednak w kabinie już słychać wycie opon. A na mniejszych kołach będzie zapewne ciszej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

Bieżnik jak najbardziej na drogę poza tym miałem kiedyś na fronterze opony zimowe firmy nokian i były rewelacyjne. W styczniu zeszłego roku kupiłem opony continental 540\65R30 po 2900zł brutto za sztukę ,a czy będą się mniej ścierać to nie wiem trzeba by było z dobrym oponiarzem pogadać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam mam do wyboru trzy ciągniki:
      -Fabrycznie nowy MTZ 892.2 
      -Lub John Deere 6330 z 2008 z przebiegiem prawie 10tys 
      -Oraz John Deere 6310 z 1998 roku z przebiegiem prawie 10 tys godzin (obstawiam że więcej). Jaka jest w ogóle dostępność części do tego ciągnika?
      Cena między 6330 a mtz mniej więcej to samo, a 6310 około 40 tys taniej.
    • Przez Patryszka
      Witam ma ktoś z was forda 6610? 
      Chciałbym coś kupić do 35k z napędem. I właśnie zastanawiam się nad tym fordem 80km turbo. 
      Ma ktoś z was ? Jakieś opinie ?
      Dzięki 
    • Przez FarmerPL6075
      Trochę ponad 3000 mth i 6 lat na naszym Gospodarstwie. FT Heritage 6075 DTn chodzi głównie z paszowozem




    • Przez jakubgor123
      Tak jak w tytule poszukuję ciągnika do 40 tysięcy może być 4x4 lecz nie jest to konieczność co polecacie ? Minimum 80KM
    • Przez Janusz_m
      Witam szanowne Grono.
       Doradżcie proszę , czy  ciągnik Kubota MU 5502 sprawi się dobrze na winnicy, czy ktoś ma i jest zadowolony? Czy lepiej szukać czegoś innego między 50 - 60 Km i jaki z ciągników byście polecili?
      Z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj