Skocz do zawartości

T25 remont silnika - jakie części kupić ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Te 3 hektary podzielił bym na 3 razy ale według mnie temperatura zaczyna się normować. Obroty to ani za niskie ani za wysokie nie mogą być.

Opublikowano

A ze starym czujnikiem coś było nie tak ? Może też być wina nowego czujnika oleju. Spróbuj podłączyć stary czujnik jeżeli był na chodzie i zobaczysz czy się coś zmienia.

Opublikowano

wymnienilem czujnik oleju na stary i robi tak samo dziwi mnie tylko jedno jak mu dam male obroty i jak stoji i chodzi na jednych obrotach to temperatura dojdzie do drugiej kreseczki czyli niby do 50 a jak gdzies sie nim poruszam to odrazu zaczyna rosnac juz ma zrobione 27 mtg a jak by bylo cos zabite jakis kanal czy cos takiego to mozliwe ze sie bedzie wtedy grzal?

 

starsznie to dziwne ten co mi to robil to mowi ze to normalna temperatura i zetak szybko rosnie kiedys jak bym nie stanal to bym weszla na czerwone pole to cos jest zle i to raczej nie jest normalne prawda?tym bardziej ze nie robi ciezko tylko tak sobie pyrka a jak pojdzie do pluga to co wtedy bedzie chwila czasu bedzie na czerwonym polu prosze o porade nawet juz mam trzeci zegar to co by tzry zle pokazywali?

Opublikowano

Ile czasu musi upłynąć zanim złapie temperaturę ? Banalne pytanie ale czyściłeś filtr powietrza ,filtr oleju i pasek jest dobrze naciągnięty ?

Opublikowano (edytowane)

faktycznie jest w nim taka temp ze włazi wskazówka na czerwone?jakby tyle stopni miał to by spuchł i stanął patrzac na tak małą liczbe godzin co on dopiero sie dociera

ja bym obstawiał,ze jest słaba masa zegara

 

Edytowane przez krzysiek131286
Opublikowano (edytowane)

pasek jest dobrze naciagniety,filter oleju czyscilem jak wymienialem olej po 20 mtg i czyszcze go zawsze przy zmianie oleju i tez tak robie z filtrem piwietrza i wymieniam w filtrze olej i te gompki i ta kasete to robie przy kazdej zmianie oleju,dzisiaj jak go oodstawialem wieczorem do garazu to stuknolem w zegar palcem i sakzowka skoczyla na czerwone pole a jak stuknolem rugi raz to skazowka wrucila na 80 czyli cos ten zegar pier**li musze go wymienic w poniedzialek mam stary zegar na to wyglada ze stary zegar byl dobry tylko przed remontem mi szla ropa do oleju i dlatego olej byl rzadki i dlatego sie grzal przed remontem mozliwe to?czy dobrze mysle?

Edytowane przez zibi16245
Opublikowano

Mam panowie problem i potrzebuję porady , otóż w swoim władku musiałem wymienić koło zamachowe i jedna ze śrub nie pasowała było przesunięcie otworu względem gwintu około 1mm więc powiększyłem otwór w kole zamachowym i przykręciłem w ten sposób , pytanie dlaczego ta śruba nie pasowała czy otwory są nie symetryczne i tylko w jednej ustalonej pozycji pasują wszystkie otwory  ?  niestety prawdopodobnie przez to mam minimalne przesunięcie koła i trzęsie ciągnikiem przy dużych obrotach , może ktoś przerabiał taki temat ?

Opublikowano

W nowym kole zamachowym masz 8 otworów tak jak w oryginale czy 7 ?  Wymieniałem koło na nowe ,było 7 otworów ,także jeden otwór był na kołek a reszta na śruby. I wszystkie pasowały .

Opublikowano (edytowane)

8 otworów , dwa rozwierciłem na fi14 bo takie mam kołki w wale pozostałe otwory 5szt. pasowało a szósty nie więc też powiększyłem otwór  w kole ażeby dało się złapać śrubą i teraz d*pa ma bicie i nie wiem jak sensownie z tego wybrnąć 

Edytowane przez Marecki2922
Opublikowano

A próbowałeś w innym ustawieniu czy otwory by nie pasowały? Nie pamiętam jak jest we Władku ale w MTZ jest tylko jedna możliwość żeby wszystkie śruby weszły ale tam na kole jest otwór do blokowania wału w GMP pierwszego tłoka więc musi być dobrze ustawione.

Opublikowano
17 godzin temu, Marecki2922 napisał:

8 otworów , dwa rozwierciłem na fi14 bo takie mam kołki w wale pozostałe otwory 5szt. pasowało a szósty nie więc też powiększyłem otwór  w kole ażeby dało się złapać śrubą i teraz d*pa ma bicie i nie wiem jak sensownie z tego wybrnąć 

Niepotrzebnie rozwiercałeś te 2 otwory bo są kołki przejściowe fi14/12. Sprzedawca pokazywał mi w sklepie. Najlepiej teraz to by było wymienić koło zamachowe na nowe ale pod otwory fi14. Tu może być też albo wina źle nawierconych otworów w kole przez firmę ,albo różnica między wałem a kołem. Jaki kupiłeś wał i czy wszystko pasowało przy jego montażu ?

Opublikowano (edytowane)

Kołki siedziały 12 na 14 dlatego rozwierciłem otwór w kole , walczę dziś cały dzień z tym sowietem a w sumie to już 3 tygodnie stoi na warsztacie , już mam go dosyć 

Tak doszedłem dziś do wniosku że w momencie gdy mi ucieło śruby to musiało lekko skrzywić wał i dlatego mam bicie 

Już  myśle czy nie oddać silnika do kapitalnego remontu , 

Edytowane przez Marecki2922
Opublikowano

witam panowie zmnienilem czujnik i zegar na stary jak chodzi na wolnych obrotach to tempertura nawet nie dojdzie do drugiej kreski  moj wladek juz ma zrobione 50 mtg i sialem nim dzisiaj pszenice posialem 1,5 hektara jednym ciagiem mial takie male przerwy po jakies 5 minut ale go nie gasilem tylko chodzil i temperatura prawie doszla do 80 czy to normalne?przy siewniku?wieczorem pojechalem orac ale tak delikatnie i maly kawalek taka mala dzialke jakies 10 arow nie gnalem go tylko delikatnie jedyneczka to tez byla blisko do 80 czy tak juz mu zostanie?

powiem to tak na starym silniku robil tak samo z temperatura na wolnych obrotach byla dobra a jak zaczolem cos robic to odrazu rosla tak sie zastanawiam nad filtrem oleju jak jest ta oska z dziurkami gdzie sie zakreca wirowke jak by bylo cos zabite to by zle krazyl olej i by nie bylo dobrego obiegu czy jak? juz tak roznie mysle a jak by byla zle zlozona wirowka to moglby by sie grzac?

Opublikowano

luzy na zaworach mam dobrze bo mi ustawial przy 45 mtg to zawory odpadaja to jest nie normalne zeby tak temperatura szla do gory przy czym badz a jak pojdzie to prawdziwej cieszkiej orki albo do bron to mi zegara braknie czekam na dalsze pomysly robi tak samo jak na starym silniku

Opublikowano

Jak jest to samo co przed remontem to ja obstawiam coś z prądem. Na małych obrotach jest słabsze ładowanie albo wcale a na dużych napięcie w instalacji rośnie i może to ma wpływ na wskazania temperatury. Sprawdź bardzo dokładnie kabel od czujnika do wskaźnika i zasilanie wskaźnika. Masz plecionkę między silnikiem a podestem? W jakim jest stanie? Nie masz czym zmierzyć temperatury na obudowie filtra jak najbliżej czujnika? Niektóre multimetry miały możliwość mierzenia temperatury. Ewentualnie poszukać jakie oporności powinien mieć czujnik w zależności od temperatury.

Opublikowano

Pany powiem jeszcze to jak wlącze postojówki to nic sie dzieje swieci wszysko tak jak ma byc a jak wlacze krótkie światla to jarzy mi lampka ta kontrolka od dlugich swiatel a na dlugich swiatlach nic sie nie dzieje wszystko jest dobrze i tak jak tak pojade na krotkich swiatlach to stomi mi ten taki polski czarny silny wlacznik od krotkich i dlugich swiatel czyli musi cos byc zle po drodze bo te kable do przednich lamp i kabel do czujnik ida w jednej koszulce czy dobrze mysle?

 

Opublikowano

Przepraszam że piszę w tym miejscu ale to pilna sprawa- założyłem nową polską pompę wtryskową i jest problem- chodzi na jeden tłok.

Co może być nie tak, bo na starej pompie chodził na dwa . Mogłem rurki pomylić? Ktoś coś podpowie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v