Zaloguj się, aby obserwować  
kNalk

Budowa obory z konstrukcji szklarni

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kNalk    29

Witam jak w tytule. Czy można dostać plan na budynek na takiej konstrukcji? 

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

• Podobna zawartość

• Przez AnnaH
      Dzień dobry. Jestem właścicielem działki rolnej zabudowanej budynkiem mieszkalnym na której jest również  stodoła. Powierzchnia to niecałe 27 ar. Nie jestem rolnikiem, pracuje na etat. Dom nie nadaje się do remontu a tylko na takie coś dostaliśmy zgodę w starostwie. Chcielibyśmy zburzyć dom i wybudować nowy (może być w tym samym miejscu co stary) tylko o mniejszej powierzchni. Starostwo nie wyda nam zgody dopóki nie będziemy mieć statusu rolnika czyli posiadać (nie dzierżawić) 1 ha ziemi. Założyliśmy specjalny dział produkcji rolnej (szklarnia nieogrzewana 26m2 do uprawy roślin), posiadamy numer producenta rolnego oraz ubezpieczenie NW w Krusie w razie wypadku w gospodarstwie rolnym. Co możemy zrobić aby starostwo zgodziło się na budowę nowego domu w miejscu starego? W załączniku przesyłam plan zagospodarowania przestrzennego dla terenów rolnych. Dziękuję za pomoc.

• Przez warchest