Kuba284

Wykrzyknik na wyświetlaczu brak błędu

Polecane posty

Kuba284    0

Witam!

Chciałbym się dowiedzieć gdzie jest pojemnik na wspomaganie w fendtcie 309.

 

Mam problem. Na desce rozdzielczej jest wykrzyknik nie ma błędu i piszczy. Co to może być??? Wspomaganie???

DSC_0056.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
Najprawdopodobniej zużyte "klocki" hamulca przedniej osi (z lewej strony pod kabiną)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelol111    1342
Klocki na wale poszły. Tarcze do tokarza jak jest co toczyć, klocki wstawić nowe i zestawy naprawcze do zaciskow bo na bank z nimi marnie.
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Ale po co drążysz temat wspomagania? Napisał kolega wyżej przyczyne... Olej do wspomagania jest z układu hydraulicznego...

Edytowano przez JD1052
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba284    0

Mam problem gdyż ponieważ klocki są w miarę dobrym stanie według mnie

Jutro podeślę zdjęcie

DSC_0059.JPG

Edytowano przez Kuba284

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba284    0

Płyn hamulcowy w zbiorniczku jest. Jeszcze będziemy wymieniać uszczelki w cylinderkach. Ale hamulec jest bardzo słaby

Jeszcze jedna sprawa czy u was fendtach cylinderki mają odpowietrzniki z góry bo u mnie jeden ma do góry a drugi do dołu. 

 

I jeszcze jedno kilka dni temu jak był mróz kontrolka nie świeciła i nie piszczało dopiero na drugi dzień znowu piszczało

Edytowano przez Kuba284

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Coś mieszasz..... hamulce sie zapowietrzają albo leje sie z nich ze chcesz wymieniać uszczelniacze? Może trza tylko podciągnąć po obu stronach nakrętki na klucz 19 w tłoczkach... A może trza sprawdzić stan tarcz hamulcowych... Cylinderki tak mają z tymi odpowietrznikami bo są te same na lewą i prawą strone i są po prostu odwrócone... A ten komunikat z który ci wyskakuje to tak jak już napisałem dotyczy tylko klocków hamulców przodu!(Zrobić ci zdj. z instrukcji?) A ty szukasz nie wiadomo czego, wyciągaj klocki i je zobacz bo może kabel sie przetrał i już zamyka obwód i temu sie wyświetla błąd albo gdzie indziej jest problem z przewodami, więc nie kombinuj a jak nie wiesz czego sie uczepić i gdzie to weź mechanika.

Edytowano przez JD1052

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba284    0

Możesz zrobić zdjęcie z instrukcji.

Kable już robiliśmy raz pod kabiną bo część była przetarta być może jest coś jeszcze. 

Ale narazie trzeba sprawdze klocki.

A co do hamulców to są one bardzo słabe chociaż były odpowietrzane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JD1052    206

Jak słabe to podciągnij lub sprawdź stan tarcz hamulcowych przez okienka poglądowe.

Zdjęcie0162.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba284    0

Dzisiaj po odpaleniu sprawdzaliśmy czy działają półbiegi ponieważ wyskoczył błąd 5.1.02 który nadal jest.

Po jakimś około 20 minutach bawienia się przestał dzialać EHR i pojawił się kolejny błąd 5.1.06

Do tego jeszcze kontrolka od klocków hamulcowych.

Czy według was może być to wina zniszczonej wiązki kabli?

Edytowano przez Kuba284

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba284    0
Dnia 20.10.2019 o 19:58, MaksMistrzU napisał:

może sprawdź stan paliwa w zbiorniku to powinno pomóc 🐙

Nie zaśmiecaj forum

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukas85
      Witam
      Mamy problem z ciągnikiem Fendt 306lsa w wersji bez ehr. Ciągnik kolegi więc nie znam dokładnie historii ale z tego wiem słabo podnosił podnośnik tylny. Pompa została wymieniona na nową i od tego czasu podnośnik podnosi ale się nie opuszcza. Nawet pod obciążeniem nie idzie do dołu. Ciągnik ma zamontowany ładowacz czołowy i ten działa poprawnie. Może ktoś miał podobny przypadek i posłowie gdzie szukać przyczyny ?
    • Przez Lulek021
      Witam, 
      Po uruchomieniu traktorka świecą dwie lampki od kierunku jazdy, przełącznik nie reaguje, również świeci kontrolka od przedniego napędu(przedni napęd działa wg włącznika przedni napęd powinien być wyłączony. problem znnika gdy traktor popracuje z 40 minut. Koś spotkał się z takim probemem?
    • Przez Kazik41
      Witam
      Mam następujący problem z moim fendtem (98r) otóż rewers nie przełącza biegów tylko blokuje sprzęgło na wyświetlaczu widnieje trójkąt oraz dźwignia zmiany biegów.Gdy mechanicznie przełączę bieg (w podłodze kluczem) to jedzie do tyłu a do przodu blokuje sprzęgło i odwrotnie.odpinałem akumulator oraz przewody od komputera nic nie pomogło cewki elektrozaworów również są sprawne.Komputer nie pokazuje żadnych błędów.Pojęcia nie mam co się mogło stać.Może ktoś miał ten sam problem i wie jak to odblokować?
      Czekam na odpowiedz.
    • Przez Lorak54213
      Witam ktoś wie gdzie mogę dostać takie kontrolki do Fendta turbomatic 

    • Przez Damiano604
      Witam, kupiłem Fendta 312 LSA (92 r.) z uszkodzoną skrzynią, po zrobieniu skrzyni została kwestia elektroniki, podłączyłem kostki według schematu instalacji i problem polega na tym że po przekręceniu pozycji na błotniku na stały przedni napęd, świeci kontrolka na pulpicie że jest on załączony, natomiast mam podniesione przednie koło na lewarku i przedni napęd nie jest załączony, tak samo miałem gdy wrzuciłem dwie pozycje dalej czyli blokada 4x4 też nie działało nic. Po przełożeniu cewek między sobą( przedni napędem a szperą), po uruchomieniu silnika przedni napęd nie działa natomiast gdy przełączę na ostatnią pozycje (blokada 4x4) to wtedy przedni napęd załącza, bo mam przednie koło na lewarku wtedy nie można nim kręcić, tak samo jest wysunięty siłownik od szpery. Mierzyłem rezystancję na cewkach i wynosi ona obydwu 9,2 Ohm (tak jest też w instrukcji napraw), natomiast napięcie jak jest na zgaszonym to 5V, gdy odpalę to 14,4V. Pytanie czy może być uszkodzony e-box, czy może gdzieś masy brakuje, myślałem jeszcze aby wykręcić te trzpienie które są wkręcone w płytę sterującą na które nachodzi cewka, być może wewnątrz ten trzpień nie pracuje. Proszę o podpowiedz. Z góry dziękuje. Pozdrawiam!
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj