rafftti

Brak mocy 5070M mechaniczna pompa

Polecane posty

rafftti    32

Witam mojej emce brakuje mocy. Ogólnie 70km to za mało do tak ciężkiego ciągnika z tak mocną hydraulikom, ale jakoś to jeździło i w trójce obrotowej rozstawionej po 40 cm na 1C śmigałem na 1500 obrotów. A teraz 3-4 B  pałowanie na 1900 obrotów i potrafi zejść z obrotów. Normalnie brakuje mu z 10-15 km i pali jak smok, ale co dziwne nie dymi. Z objawów to mam wrażenie że ciężej odpala. Turbina wygląda jak nowa ale jakoś specjalnie ciśnienia nie ładuje (normalnie przewód od turbiny spokojnie się sciska)  a niema tam żadnej regulacji żeby ją podkręcić. Myślałem żeby wyjąć pompę dać do sprawdzenia i niech ją spec podkręci minimalnie. Co o tym myślicie co mu może dolegać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Po pierwsze on ma 70 km i tu nic za dużo nie poradzisz. Trza było kupować 100. 

To co mozesz zrobić to zawieść pompę do serwisu  żeby przekręcili do na 100 km, i założyć zegar podciśnienia do turbo, http://allegro.pl/zegar-turbo-boost-doladowanie-0-2-bar-depo-csm-i6662335610.html  ja ma taki i  ciśnienie sprawdza sie tylko pod mocnym obciążeniem bop na pusto to może pokaże z 0,4 a pod obciążeniem do 1,8 potrafi dojść.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Może mogłem kupić coś większego ale nie o tym temat. Jeżeli podkręcę pompę to czy turbina nie powinna tęż dawać większego ciśnienia, a przy tej nie ma żadnej regulacji. Da się z tym coś zrobić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Powinna. Sama się ustawi. Jeszcze możesz gaz założyć w takim ciągniku jak i u mnie w NH T5060 efekt jest zdumiewajacy. Daje mu kopa dużego. Ja da dwóch łożyłem ale w Case MX nie dało mi takiego kopa jak w NH .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafftti    32

Gaz słyszałem że fajna sprawa ale czy u mnie przy przebiegach 250 mth na rok jest to opłacalne? Tym bardziej że teraz kasuję produkcję zwierzęcą to przebieg będzie na poziomie 150 mth. Chodzi mi o to żeby miał chociaż taką moc jak wcześniej bo teraz w pługu, talerzówce czy uprawowo-siewnym to jest męczarnia a nie robota. Pałuję go na wysokich obrotach, na niższym biegu a i tak schodzi z obrotów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Przestaw pompe  na maxa co można, w serwisie  dobrym wiedzą ile mogą przestawić. Bo tu nie tylko chodzi o podkręcenie  dawki. Mi w 150 przestawili na 170 i nie zauważyłem mocy, ale i pompa już siada. Dołożyłem gaz i szału nie ma.

Ale w  NH 105 km po dołożeniu gazu to jest taki efekt jakbym mu drugie turbo dołożył efekt mega, ale on ma silnik eko  z innym wałkiem rozrządu i jest mułowisty, przy gazie  to znika. Pompy nic nie ruszałem. 

Gaz z Uniejowa kosztuje 1,5 tyś na butle domowe, na oryginał, ja mam takie 2 tyś i sam montujesz.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Możesz coś więcej napisać o takiej instalacji do ciągnika?Wysyłają części i samemu się montuje w ciągniku, trzeba jakoś regulować, dostroić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

https://www.olx.pl/oferta/inst-gazowa-do-diesla-30-wzrost-mocy-lpg-lng-promoc-4-swiece-gratis-CID757-ID8KTCN.html#775fa5b63e  Dokładnie tak jak piszesz. Zobacz u mnie w  galerii jest NH z założonym gazem, tam dałem 2 tys bo brałem butlę  60  ale można na butle domowe. Montaż polega na umieszczeniu  wszystkiego robiłem to z dwa dni na spokojnie. Regelacja tylko zaworem na wężu doprowadzajacym gaz do silnika. Na słuch dosłownie żeby nie za dużo. 

W Casie miałem problem  wymieniłem 3 komputery gość mi przysyłał, nie wiem co sie działo po prostu nie działały, i źle jeden zawór podłączyłem, ale w NH  żadnych problemu od założenia i w nim jestem bardzo zadowolony. 

I gerencja w silnik jest tylko   że wiercisz otwór w rurę  przed turbo i tam  zakładasz wąż, silnik samo pobiera z 30% gazu automatycznie  o 30% ropy mniej pobiera. Gaz wchodzi w ropę.

Edytowano przez tomek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DTaras    1951
Nie można butli domowych tylko wózków a i to do pewnej prędkości. Zawory wyreguluj w pierwszej kolejności.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Zależy jak montujesz. Był artykuł ze gość ma JD 140 km i  kupuje więcej gazu w butlach niż cała wioska, butle miał na tylnych błotnikach. Kolega w raku ma  domowe botle i montuje normalnie do góry zaworem, ram  sam mu zmienialem to założyłem odwrotnie, bo tak ma być  to bardzo się zdziwił a różnicy nie było.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Może zacznijmy od podstawowych czynności takich jak filtry powietrza, paliwa? Może filtr od hydrauliki zapchany i pompa go dławi? nie wiem czy masz w nim EGR, jeśli masz to można wyczyścić i zobaczyć. Może wtryski padły? 


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gaco6    0

Mam to samo w mojej emce i nie wiem od czego zacząć,chyba wezwę serwis .

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Raczej sprawdzenie ile on naprawdę ma koni, bo przeważnie mniej niż ma mieć. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gaco6    0
Dnia 25.12.2017 o 09:27, rafftti napisał:

Witam mojej emce brakuje mocy. Ogólnie 70km to za mało do tak ciężkiego ciągnika z tak mocną hydraulikom, ale jakoś to jeździło i w trójce obrotowej rozstawionej po 40 cm na 1C śmigałem na 1500 obrotów. A teraz 3-4 B  pałowanie na 1900 obrotów i potrafi zejść z obrotów. Normalnie brakuje mu z 10-15 km i pali jak smok, ale co dziwne nie dymi. Z objawów to mam wrażenie że ciężej odpala. Turbina wygląda jak nowa ale jakoś specjalnie ciśnienia nie ładuje (normalnie przewód od turbiny spokojnie się sciska)  a niema tam żadnej regulacji żeby ją podkręcić. Myślałem żeby wyjąć pompę dać do sprawdzenia i niech ją spec podkręci minimalnie. Co o tym myślicie co mu może dolegać?

Uporałeś się z tym problemem ,bo ja mam to samo

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystek1992    20

Panowie a może pompa hydrauliczna go dławi bo podaje ciągle olej na zawór bezpieczeństwa?


Zetor 9641 + ładowacz

John Deere 6120M...

 

... walczą dzielnie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tadi77    317

niewiem za co tam płacic 1200zl za instalacje gazowa samemu mozna te czesci kupic za pól ceny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj