Skocz do zawartości
drtomee

Remont C360, zderzak zawiasowy maski

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
remont
drtomee    0

Cześć, jestem w trakcie remontu 60-tki i przy składaniu wszystkiego do kupy napotkałem problem. Niby pierdoła, ale mnie nurtuje. Chodzi o zderzaki zawiasowe maski (ostatnie foto). Jak to się montuje i w którym miejscu? Ma ktoś u siebie zamontowane i mógł by zrobić foto i tu wrzucić? Będę wdzięczny za podpowiedzi ;)

IMG_20171218_191515[1].jpg

IMG_20171222_182911[1].jpg

IMG_20171222_182933[1].jpg

IMG_20171222_183135[1].jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

te gumy powinny być przykręcone nad zawiasem czy jak wolisz do tego przegięcia na bocznym płaszczu maski


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alamo    1278

Widzę masz nowego typu błotniki,proponuję zagotować bitexu z parafiną i zapryskać stelaże,tam nie ma farby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kubaguzik    157
sa przykręcane jednym wkrętem, i wkladane między zawias i bok maski. Jaki to kolor na karoserii?

Nie zezwalam na umieszczanie moich zdjęć na różnego rodzaju blogach lub galeriach i używania w celach komercyjnych bez mojej zgody! Wszelkie prawa zastrzeżone!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drtomee    0

Lakier z palety FSO, symbol L57, Fiaty 125p i Polonezy wychodziły w takim malowaniu, chociaż było ich niewiele. Od zawsze był to jeden z moich ulubionych kolorów, dlatego postanowiłem spróbować na ciągniku, wahałem się tylko nad kolorem korpusu, miał być czarny, ale obawiałem się, że będzie za ciemno, więc poszedł jasny szary :) Może ktoś jakimś cudem ma lub może zrobić foto jak jest zamocowany ten zderzak zawiasu maski? Chyba wiem jak ma to wyglądać, ale zdecydowanie jestem wzrokowcem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drtomee    0
5 godzin temu, RometOgar200 napisał:

Ja mam coś takiego u mnie w 60-siątce.  Mogę iść do garażu zrobić zdjęcie jak potrzebujesz na gwałt tego.

 

Będę to zakładał po świętach, więc gdybyś dał radę na spokojnie strzelić foto to będę wdzięczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 spk nmzc dasz zdjęcie jak już zrobiona będzie, ps jak ja mojej remont robiłem tylko kabiny nie zdejmowałem, bo da się błotniki odkręcić to złożenie zajęło 3 dni wraz z jazdą testową :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drtomee    0

U mnie gruby remont po zakupie - wszystkie uszczelnienia, kasowanie luzów, wymiana wszystkich elementów zużytych, uszkodzonych, powyginanych itp. Poza tym grzebane po godzinach więc nie ma spiny czasowej, ale jak będzie finisz to się pochwalę :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637

dobra baza do remontu, bo to nawet chyba 355, dużo "pancernych" drobiazgów jeszcze z przed czasów ulepszeń

jak możesz to podsyłaj foto z postępu prac, zawsze miło popatrzeć na taką robotę, a i coś można zasugerować :thumbup:


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637
17 minut temu, drtomee napisał:

To 4011 :)

tylko jeden pedał hamulca to zdradza, reszta już wymieniana na nowsze


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, izydor6280 napisał:

tylko jeden pedał hamulca to zdradza, reszta już wymieniana na nowsze

lepiej jak jest 1 pedał :) jak ma się 2 pedały to trzeba bolec wyjmować, żeby 1 kołem zahamować, a tak tylko wajchę pod siedzeniem w lewo albo w prawo i już :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
drtomee    0

Z premedytacją zostawiłem jeden pedał:) Jeszcze most został oryginalny z 4011, podobno jest żwawszy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sean    1036

Do tego zaczepu tych obciążników nie założysz.


Czasami człowiek sądzi że ujrzał już dno ludzkiej głupoty,     :) 

ale spotyka kogoś, dzięki komu dowiaduje się,

że ta studnia jednak nie ma dna.      ;) 

 

                                                                          STEPHEN KING

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    637
14 godzin temu, Sean napisał:

Do tego zaczepu tych obciążników nie założysz.

"co ja nie założę ..." 

xD

fakt zaczep ST a obciążniki NT


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomb2
      A więc szukam jakiejś nowej kabiny do mojej 60-tki teraz mam takie zerdzewiałe blaszane starocie więc czas na nowe blachy. Nie będę pakował w c-360 niewiadomo jakiej kasy ale może macie jakieś spostrzeżenia na temat rzemieślniczych kabin, na co zwrócić uwage jakich unikać ?
       
      Lekko zejde z tematu jaki kolor C-360 preferujecie ? Bo nowe blachy muszą być pomalowane oczywiście żółty czy czerwony
       
      Temat dotyczący starszych kabin:
      http://www.agrofoto.pl/forum/topic/31223-stare-kabiny-wygluszanie-starszych-kabin/
    • Przez wojtek123
      Witam
       
      dzisiaj założyłem nowe siedzenie ze sklepu i mam mały problem bo za wysoko się siedzi i trochę się nie wygodnie jeździ..
       
      Może ktoś zakładał nowe siedzenie i jak u was ono pasuje??
    • Przez stepek
      Witam,
       
      Nie jestem zbytnio doświadczony w mechanice dlatego postanowiłem zasięgnąć rady bardziej doświadczonych znawców w tej dziedzinie.
       
      Otóż, ostatnio podczas pracy Ursusem C360 nieznacznie zaczął opadać gaz ręczny, z czasem ten problem się pogłębił do tego stopnia że obecnie rączka gazu ręcznego nie może w żaden sposób utrzymać się na ustawionej pozycji i opada do najniższego poziomu powodując wyłączenie silnika.
       
      Wydaje mi się, że jest to chyba nieskomplikowany problem, który mógłbym rozwiązać sam, bez konieczności wizyty mechaniki, jednak nie jestem pewien jak to zrobić.
       
      Dlatego zwracam się z prośbą do Was - jakie czynności muszę wykonać żeby rączka gazu ręcznego znowu mogła być ustawiana w wybranych pozycjach bez samoistnego opadania.
       
      Pozdrawiam.
    • Przez Pufcorek
      Witam
       

       
       
      Jak ta podłoga się fachowo nazywa ? Co sądzicie o takiego rodzaju podłodze do c-4011 / c-360 ?
       
      I czy jest droga ?
       
      Z góry dzięki za odpowiedź .
    • Przez gizbern26
      Kupiłem kabine czeską oczywiście z pourywanymi zawiasami,z czego zrobić zawiasy to wiem,bo z płaskownika,drutu i rurki.
      Chodzi mi jak je przymocować,co z czym ma się zgrać i jakie kąty do spawania żeby drzwi fajnie się otwierały?
      Bo wiadomo kabina i drzwi mają kształt rombu.
      Kabina podobna jak na tym zdjęciu.
       
       
       
       
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.