suzuki550e

Claas przegrzany silnik

Polecane posty

suzuki550e    1

Witam!

pod koniec zeszłego sezonu w mercatorze urwał się wąż od chłodnicy, zanim to zobaczyłem silnik miał temp ponad 110 celsjusza, a może więcej, bo do tylu mam wskaznik uczczelki zaczeły się dymić. dałem na min obroty aby się ostudził, a jak go tylko zgasiłem to aluminiowa miska olejowa wybuchła, olej aż wrzał. zakupiłem miske u handlarza, jakoś silnik odpalił i skończyłem żniwa. strasznie dymi i bierze litr oleju dziennie, moje pytanie: czy na te żniwa szukać innego silnika, czy remontować ten, a może pochodzi jeszcze pare sezonów, obroty trzyma ładnie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szczewko    33

Litr oleju to niewiele.Jak zamierzasz nim dluzej kosic to przynajmniej sciąg głowice i zobacz co sie dzieje w srodku. Jesli tłoki i pierscienie beda ok to mogły tylko uszczelniacze zaworowe sie uszkodzic i nalezalo by je zmienic. Kpl nowych to koszt max 100pln wiec nieduzy.Daj głowice do sprawdzenia czy gniazda sa szczelne i czy nie jest gdzies peknieta. Jak bym tak zrobił dla swietego spokoju. Na kombajnie nie wolno oszczedzac bo cały rok robimy po to zeby w sezonie letnim skosic i zarobic pieniadze wiec kombajn to podstawa gospodarstwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

U sąsiada też w Mercatorze 4 cylindrowym zaczął bardzo dymić to się okazało że miał 2 tłoki wypalone,oleju brał podobnie a mówił że go trochę przegrzał.Trochę go remont kosztował.Lepiej rozbieraj bo się okaże że w żniwa będziesz najmował.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrzemoO    29

Jak wygląda sprawa ciśnienia oleju?

Tuleje i pierścienie pewnie do wymiany,ciekawe jak wał wygląda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hej wam ja też przegrzałem silnik perkins 6 cylindrowy miał 110 stopni i poczekałem 5 godzin żeby był zimny bo wodę wygotowało i zalałem wodę ale już po tym poszedł olej do chłodnicy , więc rozebrałem głowice dałem do sprawdzenia okazało się ze jest dobra więc splanowałem zawory nowe gniazda prowadnice zrobione jak należy z częściami nie było żadnego problemu dostać części za naprawę głowicy wyszło mnie 620zł do tego nie mam danych nie wiem na ile dokręcić głowice a dokręciłem na 115 NM więcej nie pójdzie i zawory też nie wiem na ile ustawić a ustawiłem na ssących 20 a wydechowe na 30 ustawiałem szczelinomierzem i nie wiem czy dobrze zrobiłem . A wczoraj odpaliłem bez żadnego problemu chodzi ładnie tylko dymi na wysokich obrotach a przed naprawą nie dymił sprawdzałem wtryski i leją się może to to ale na maszynie jak sprawdzałem to na wysokich obrotach rozpylają super a na wolnych leją a w silniku na wolnych nie dymi tylko na wysokich dla mnie to jest troszkę dziwne to i nie wiem co to może być? . I Jeszcze na wysokich obrotach pyrkocze ale jak kupiłem przed naprawą też pyrkotał i każdy klas pyrkocze i nikt nie wie co to jest pomóżcie prosze to jest numer kontaktowy gg 21921552 dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adriano1232    0

Zobacz te wtryski to ze na wysokich obrotach rozpylają to rzecz normalna bo dostają więcej paliwa i jakoś rozpylają.... natomiast jeżeli na wolnych leją to na pewno wtryski masz do roboty a i na jaki kolor dymi? jeżeli na niebiesko radziłbym sprawdzić pierścienie na tłokach być może jak go zagotowałeś przypiekły się pierścienie albo po pękały.... wiele może być przyczyn może pompa paliwowa szukaj ale na początku radziłbym zrobić wtryski i wyregulować zawory jak już będziesz miał na wierzchu


Adi1232

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
icztery    0

Zobacz te wtryski to ze na wysokich obrotach rozpylają to rzecz normalna bo dostają więcej paliwa i jakoś rozpylają.... natomiast jeżeli na wolnych leją to na pewno wtryski masz do roboty a i na jaki kolor dymi? jeżeli na niebiesko radziłbym sprawdzić pierścienie na tłokach być może jak go zagotowałeś przypiekły się pierścienie albo po pękały.... wiele może być przyczyn może pompa paliwowa szukaj ale na początku radziłbym zrobić wtryski i wyregulować zawory jak już będziesz miał na wierzchu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MF6190
      Witam, mam problem z wspomaganiem, mianowicie na wyłączonym silniku kręci się lekko kierownicą bez oporu a koła stoją w miejscu, chyba tak nie powinno być a druga sprawa że jak już na odpalonym się kręci to w po wykonaniu maksymalnego skrętu np. w lewo jest chwilowy opór i potem można pomału dalej kręcić, przez co już 2 razy wygięło mi siłownik wspomagania. Orbitrol i pompa hydrauliczna nowa, olej nowy, układ odpowietrzony. Ma ktoś jakieś pomysły co może być ? 
    • Przez jowisz753
      Dzień dobry
      Posiadam od kilku lat Claasa Dominatora 98 SL Maxi. W ubiegłym roku dokupiłem tylną oś napędową wraz z rozdzielaczem i przewodami. Podłączyłem identycznie jak było na kombajnie z którego oś była zdejmowana, ale jest jakiś problem z działaniem, którego nie mogę rozwiązać. Teraz po odpaleniu kombajnu i przesunięciu dźwigni hydrostatu czy do przodu czy do tyłu przez kilka, kilkanaście sekund nic się nie dzieje, później słychać wycie pompy i kombajn zaczyna ruszać, po kilku metrach zatrzymuje się, pompa znów zaczyna wyć, kombajn rusza i jedzie już normalnie, ale wystarczy wjechać w głębszą rówkę przednimi kołami i kombajn staje, pompa zaczyna wyć i po kilku sekundach wyjeżdża. Tak samo się dzieje bez względu na to czy napęd jest włączony czy nie. Podniosłem kiedyś kombajn z jednej strony (przód i tył) i po włączeniu napędu tylne koło się obraca, ale można je rękami zatrzymać i obraca się wtedy tylko przednie, i na odwrót, zatrzymując przednie obraca się tylko tylne. Tak to powinno działać? Może coś jest źle podłączone? Co więcej, zaraz po wyłączeniu kombajnu poziom oleju hydrostatycznego jest o wiele za niski i przez kilka minut słychać bulgotanie w zbiorniku i olej podnosi się do właściwego poziomu. Pompa Linde BPV 70R.
      Pomoże ktoś?
    • Przez BiznesmenNaRoli
      Witam wszystkich,
      Od niedawna jestem posiadaczem ciągnika Claas Celtis 456. Przeszukałem cały internet żeby znaleźć schemat bezpieczników i przekaźników ale bezskutecznie.
      Mam prośbę do was, jeśli ktoś posiada taki schemat byłbym bardzo wdzięczny jakby się ze mną podzielił.
    • Przez MFargo
      Posiada ktoś instrukcje obsługi do claasa ariona 610C 2008rok. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj