bekba

Niskie ciśnienie hydrauliki zewnętrznej belarus 1025

Polecane posty

bekba    31

Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To nie pod klapką na dwie śrubki. Nie wiem jaki masz rozdzielacz ale szukaj w nim czegoś takiego.

12498221514f3c5a07550cf.jpg


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bekba    31

Mam taki zawór i wymieniłem na nowy. Jak go wyregulowac? Edit: Juz wiem jak się reguluje. Pytanie czy wkręcić śrubę żeby było wyższe ciśnie czy wykręcić? 

Edytowano przez bekba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bekba    31

Niestety żadnej odpowiedzi na regulację, wkrecilem zaworek do końca i ciśnienie było przy dużym gazowaniu max 90 i spadało. Także wygląda na to że nie w zaworku leży przyczyna. Tylko w czym? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Pewnie sprawka szatana, wszystko wymienione, wszystko sprawne a nie chodzi. Siły wyższe jak widać opętały ciągnik. Wpinaj się bezpośrednio pod pompę i mierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Grozi wybuchem. Pomiar pompy robimy tylko na rozruszniku z wyłączoną pompą wtryskową.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo1888    61
albo masz jebniety zawor przy pompie albo gdzies na instalacji masz dziure i Ci ucieka cisnienie skoro reszta nowa i sprawdzona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Przy pompie nie ma żadnego zaworu w Belarusach.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

A dziurę by może zauważył. Czy się mylę?


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bekba    31

Regulowalem po pół obrotu spokojnie. No chyba że jest dziura gdzieś wewnątrz układu. Jest to możliwe? Właściciel zakładu regenerującego hydraulike powiedział że te pompy nawet nowe zdarzały się wadliwe.  

Edytowano przez bekba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    543

Jest  możliwe, wtedy olej zaczyna uciekać do innej czasoprzestrzeni. Zmierz ciśnienie na pompie, kolega wyżej już podpowiedział jak to zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli pompy nie słychać po przesterowaniu rozdzielaczem to co da mierzenie na niej ciśnienia? 

Jaki masz podnośnik? Jak jest podłączony do hydrauliki przez rozdzielacz czy przez trójnik przy pompie? 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

może pompa padła albo nie jest dobrze załączona spróbój pociągnąć mocniej dzwignie załączania do góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Załączania czego? To zębatki załączają jest zapięta lub nie. Nie da się tego załączyć tylko w połowie.  Olej gdzieś spyla a żeby to określić trzeba wiedzieć jaki ma rodzaj ciągnika a w nim hydrauliki. Bez tego wasze rady można sobie............. dopowiedzieć. Sorki chłopaki ale jak was lubię tak żeście się w radach pogubili........


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

jeśli będą zębatki zjechane do połowy to moze pod większym obciązeniem pompa nie  być napędzana albo na mechanizmie kulkowym o ile ten ciągnik go posiada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118

Seweryn, mi się pompa włączyła w połowie. Ale zgrzyt poszedł wtedy że w głowie trzeszczało.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bekba    31

Ciągnik to belarus 1025 2010r, rozdzielacza pod siedzeniem do podnośnika nie mam, podnośnik jest na dwa siłowniki tylko i wyłącznie, pompa jest nowa z agromy jak już pisałem. Założona była dobrze bo nie ma innej opcji, przecieku na zewnątrz żadnego nie ma. Przy większych obrotach jest większe ciśnienie więc żadne tryby nie sa wytarte i nie przeskakuja-nie tędy droga. Stawiam jednak na pompę bo jak olej się rozgrzeje to ciśnienie drastycznie spada. Mam taśmę przy paszowozie to  Na zimnym działa jakoś a jak się rozgrzeje to taśma prawie nie chodzi. Pompa niby nowa ale za taką kasę co sie można spodziewać.  Pomiary robiłem na zimnym oleju.

Edytowano przez bekba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1029

rozkręć ten zawór moze cos pod stożkiem siedzi i sie nie domyka ,ja w swoim mam ten sam rozdzielacz i tez do ładu dojść nie mogłem ,Seweryn mi pomógł i po wyczyszczeniu i podkręceniu ciśnienia dziala ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bekba    31

Stawiam jednak na pompę ale jeszcze spróbuję rozkręcić. Zawór też był nowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    16

a może takie błachę pytanie ale czy olej jest nowy czy przepracowany ( przegrzany ) w wózkach widłowych jak jest stary olej i tylko dolewany nowy bez wymiany  to co dziennie mozesz dolac 10L oleju a on i tak wyparuje a  olej nie będzie miał swoich właściowści po rozgrzaniu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Wątpię żeby to była wina pompy czy oleju.  Podnośnik jest zasilany zdaje się przez trójnik przy pompie, jeśli tak to już on może wracać olej powrotem. Na próbę trzeba by odłączyć zasilanie podnośnika, zaślepić węża i zasterować rozdzielaczem pod kierownicą. Jeśli ciśnienie sie pojawi to wina podnośnika, jesli nie to rozdzielacza pod kierownicą lub pompy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bekba    31

Dokładnie do takiego wniosku doszedłem dzis jak Ty Seweryn. Tylko problem mam kolejny bo wąż zasilający podnośnik ma jakiś dziwny gwint, ze sowmiarki wychodzi 23.5x1. Raczej dobrze zmierzylem... Nigdzie nie ma takich zaslepek ani złączy żeby zaslepic wąż dający ciśnienie na podnośnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj