Skocz do zawartości
News
bekba

Niskie ciśnienie hydrauliki zewnętrznej belarus 1025

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
bekba    5

Witam, belarus 1025, 2010r, rozdzielacz wschodni po sprawdzeniu we firmie zajmującej sie regeneracją rozdzielaczy został uznany za sprawny(wymieniłem też profilaktycznie zawór przelewowy) , pompa założona nowa, filtr w zbiorniku na olej hydrauliczny nowy, filtr siatkowy na dole ciągnika wyczyszczony, wirnik oleju ze skrzyni tez wyczyszczony. Stan oleju pełny. Sytuacja wygląda tak że ciśnienie na zegarze podłączonym pod obojętnie które złącze przy dużym gazowaniu wzrasta do 80 bar i spada mimo że ciśnienie jest cały czas podawane. Podnośnik też bardzo słaby. Prosił bym o dokładne wskazówki jak podnieść ciśnienie w tym rozdzielaczu bo chyba nie mam takiej klapki na dwie śruby jak jest w starszych wersjach. Pozdrawiam  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

To nie pod klapką na dwie śrubki. Nie wiem jaki masz rozdzielacz ale szukaj w nim czegoś takiego.

12498221514f3c5a07550cf.jpg


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bekba    5
(edytowany)

Mam taki zawór i wymieniłem na nowy. Jak go wyregulowac? Edit: Juz wiem jak się reguluje. Pytanie czy wkręcić śrubę żeby było wyższe ciśnie czy wykręcić? 

Edytowano przez bekba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

bekba    5

Niestety żadnej odpowiedzi na regulację, wkrecilem zaworek do końca i ciśnienie było przy dużym gazowaniu max 90 i spadało. Także wygląda na to że nie w zaworku leży przyczyna. Tylko w czym? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    196

Pewnie sprawka szatana, wszystko wymienione, wszystko sprawne a nie chodzi. Siły wyższe jak widać opętały ciągnik. Wpinaj się bezpośrednio pod pompę i mierz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    202
Grozi wybuchem. Pomiar pompy robimy tylko na rozruszniku z wyłączoną pompą wtryskową.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo1888    31
albo masz jebniety zawor przy pompie albo gdzies na instalacji masz dziure i Ci ucieka cisnienie skoro reszta nowa i sprawdzona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    202
Przy pompie nie ma żadnego zaworu w Belarusach.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    81

A dziurę by może zauważył. Czy się mylę?


Prawie do końca września zorganizowana jest zbiórka pieniędzy dla użytkownika AF na odbudowę MTZ 82 po pożarze.

Zapraszam do współpracy zrzutka.pl/pv4rrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bekba    5
(edytowany)

Regulowalem po pół obrotu spokojnie. No chyba że jest dziura gdzieś wewnątrz układu. Jest to możliwe? Właściciel zakładu regenerującego hydraulike powiedział że te pompy nawet nowe zdarzały się wadliwe.  

Edytowano przez bekba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bears    196

Jest  możliwe, wtedy olej zaczyna uciekać do innej czasoprzestrzeni. Zmierz ciśnienie na pompie, kolega wyżej już podpowiedział jak to zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

Jeśli pompy nie słychać po przesterowaniu rozdzielaczem to co da mierzenie na niej ciśnienia? 

Jaki masz podnośnik? Jak jest podłączony do hydrauliki przez rozdzielacz czy przez trójnik przy pompie? 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    11

może pompa padła albo nie jest dobrze załączona spróbój pociągnąć mocniej dzwignie załączania do góry

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

Załączania czego? To zębatki załączają jest zapięta lub nie. Nie da się tego załączyć tylko w połowie.  Olej gdzieś spyla a żeby to określić trzeba wiedzieć jaki ma rodzaj ciągnika a w nim hydrauliki. Bez tego wasze rady można sobie............. dopowiedzieć. Sorki chłopaki ale jak was lubię tak żeście się w radach pogubili........


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    11

jeśli będą zębatki zjechane do połowy to moze pod większym obciązeniem pompa nie  być napędzana albo na mechanizmie kulkowym o ile ten ciągnik go posiada

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    81

Seweryn, mi się pompa włączyła w połowie. Ale zgrzyt poszedł wtedy że w głowie trzeszczało.


Prawie do końca września zorganizowana jest zbiórka pieniędzy dla użytkownika AF na odbudowę MTZ 82 po pożarze.

Zapraszam do współpracy zrzutka.pl/pv4rrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bekba    5
(edytowany)

Ciągnik to belarus 1025 2010r, rozdzielacza pod siedzeniem do podnośnika nie mam, podnośnik jest na dwa siłowniki tylko i wyłącznie, pompa jest nowa z agromy jak już pisałem. Założona była dobrze bo nie ma innej opcji, przecieku na zewnątrz żadnego nie ma. Przy większych obrotach jest większe ciśnienie więc żadne tryby nie sa wytarte i nie przeskakuja-nie tędy droga. Stawiam jednak na pompę bo jak olej się rozgrzeje to ciśnienie drastycznie spada. Mam taśmę przy paszowozie to  Na zimnym działa jakoś a jak się rozgrzeje to taśma prawie nie chodzi. Pompa niby nowa ale za taką kasę co sie można spodziewać.  Pomiary robiłem na zimnym oleju.

Edytowano przez bekba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    634

rozkręć ten zawór moze cos pod stożkiem siedzi i sie nie domyka ,ja w swoim mam ten sam rozdzielacz i tez do ładu dojść nie mogłem ,Seweryn mi pomógł i po wyczyszczeniu i podkręceniu ciśnienia dziala ,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bekba    5

Stawiam jednak na pompę ale jeszcze spróbuję rozkręcić. Zawór też był nowy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radio19966    11

a może takie błachę pytanie ale czy olej jest nowy czy przepracowany ( przegrzany ) w wózkach widłowych jak jest stary olej i tylko dolewany nowy bez wymiany  to co dziennie mozesz dolac 10L oleju a on i tak wyparuje a  olej nie będzie miał swoich właściowści po rozgrzaniu 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

Wątpię żeby to była wina pompy czy oleju.  Podnośnik jest zasilany zdaje się przez trójnik przy pompie, jeśli tak to już on może wracać olej powrotem. Na próbę trzeba by odłączyć zasilanie podnośnika, zaślepić węża i zasterować rozdzielaczem pod kierownicą. Jeśli ciśnienie sie pojawi to wina podnośnika, jesli nie to rozdzielacza pod kierownicą lub pompy.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bekba    5

Dokładnie do takiego wniosku doszedłem dzis jak Ty Seweryn. Tylko problem mam kolejny bo wąż zasilający podnośnik ma jakiś dziwny gwint, ze sowmiarki wychodzi 23.5x1. Raczej dobrze zmierzylem... Nigdzie nie ma takich zaslepek ani złączy żeby zaslepic wąż dający ciśnienie na podnośnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    634

a jakaś moneta  alu ,pomiędzy  wsadzić ,? tylko czy gwint załapiesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



    • Przez Nikita_Bennet
      Witam ponownie.
      Dopiero co przyszły świece żarowe i miałem się do tego brać ale najpierw chcieliśmy coś z pszenicy zasiać. Skończyliśmy sianie kawałka (jesteśmy w połowie) ale już zjeżdżając z pola (4km) było słychać tak jakby stukanie między silnikiem a skrzynią biegów. Słychać po obu stronach ciągnika, bardziej metalicznie po prawej tam gdzie jest ten element/obudowa w który wchodzi dźwignia załączania przedniego napędu. Najgorsze że ostatnio musieliśmy kończyć talerzowanie MTZ952 a nie Zetorkiem 10145 bo tam padł mi alternator. Wyszło wtedy że trochę słabo napęd w MTZcie ciągnie ale człowiek pomyślał że pewnie tarczki trza dociągnąć.
      Co może być?
      Ogólnie na jutro plan jest taki aby spuścić olej ze skrzyni i zobaczyć czy nie ma opiłków lub śmieci, spróbować przez otwór z lewej strony, ten od smarowania sprzęgła zobaczyć czy coś nie walnęło przy sprzęgle choć tam niewiele widać, zwalić prawe koło i zdjąć tą przystawkę od napędu, sprawdzić czy tarczki są dokręcone bo to i tak muszę zrobić.
      Jakieś inne sugestie??
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.