Skocz do zawartości
Lukasz1987

Katastrofa Narodowa

Polecane posty

west    45

pracuje na własnym gospodarstwie dla dobra mojej rodziny i dla siebie samego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40

Czy ktoś może mi wytłumaczyć te farsę z "czarnymi skrzynkami". Dlaczego to nie zostały one przekazane do Polski? Rosjanie przecież mogli zrobić sobie kopie przecież to Polski i do tego rządowy samolot na ich terenie się tylko rozbił (więc kopie nagrań powinni im wystarczyć dla udowodnienia że to nie z ich przyczyny) I drugie pytanie czemu Rosjanie robili takie halo z przekazaniem tych kopi?- co mają coś do ukrycia czy takie są procedury :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Do Szymona. Zadaj sobie pytanie czy mamy urządzenia do odczytu tych rejestratorów, to nie kaseciak, nawet magnetofon 4-ścieżkowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

szymon1804    10

Nie myślisz chyba,że jesteśmy "krajem trzeciego świata" i że takowych urządzeń i specjalistów nasze Państwo nie posiada.Skoro tak myślisz to wytłumacz mi jak odczytamy kopie tych stenogramów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wiesaw    1

Pewnie wszyscy byśmy chcieli, by nikt nie pomagał w tej katastrofie... .

Wyjątkowo jedynie poprawnie myślący, nie dostrzegają jakichkolwiek wątpliwości... .

Jak ktoś je widzi, to zaraz jest mocherowym berecikiem.

Cel jest osiągnięty, zwykłe skłócenie Polaków, dających się łatwiej w takim stanie manewrować ... .

Wątpliwości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Szymon zastanów się co piszesz. Wiesz co znaczy słowo stenogram. Kopie zapisu z czarnych skrzynek, które tez otrzymaliśmy, też są na innym nośniku. Urządzeniami do odczytu rejestratorów dysponuje najczęściej producent tych rejestratorów lub samolotów. Czy mając 2 sztuki samolotów zakupiliśmy tez tamto...

Trochę informacji z wikipedii

http://pl.wikipedia.org/wiki/Czarna_skrzynka#Budowa_czarnej_skrzynki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
murtek    122

Hmm West, po pierwsze Radia Maryja nigdy nie słuchałem, a szkoda bo podobno wartościowe informacje można tam uzyskać. Po drugie napisałem, iż według mnie kto by nie zginął w katastrofie (ktoś z PO czy PiS, czy chociażby z innych partii)- i byłby polskim prezydentem, to należy to uszanować a nie wyśmiewać się z tego.

 

Aha, i jak wspomniał wcześniej @Kristaps- coraz bardziej niestety do ciebie pasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon1804    10

Tu-154M był wyposażony w rejestrator lotu firmy ATM (jak większość polskich samolotów)który nie został uszkodzony.Uważasz,że polscy fachowcy od fonoskopii,którzy mają renomę na całym świecie i którzy opracowali specjalne programy komputerowe do usuwania szumów w nagraniach nie potrafili by odczytać zapisu czarnych skrzynek?Jakoś po katastrofie pod Lasem Kabackim zrobili to bez pomocy wschodnich sąsiadów.Zastanów się po co Federacja Rosyjska nie chce oddać oryginalnych czarnych skrzynek tylko przekazała nam kilka papierków i płytkę CD.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vitasem    17

Takiego drugiego osobnika jak west to trudno znaleść na tym forum.Tylko jadem zionie ,jest zaślepiony swoją nienawiścią do Prezydenta Kaczyńskiego i Radia Maryja.Tylko umie obrażać i ubliżać innym.Mówi,że nie może jednostka (w tym przypadku @murtek3,o.Rydzyk)określać ,kto jest prawdziwym Polakiem.Sam dzieli Polaków na Polaków i wolaków.Proponuje olać tego delikwenta niech dalej pracuje wyłącznie dla siebie i swojej rodziny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zielarka    0

zabawne :) bo takie same wrażenie odniosłam czytając posty zwolenników PIS :) Ale cóż, klapki na oczy opadły i tylko innych się widzi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
martini89    3

Jak widzę to tylko w PIS są Polacy, wszyscy inni to żydzi, masoni, złodzieje, co równa się także wyborcy PO, czytelnicy GW i widzowie TVN... Całe szczęście, że nie będę musiała żyć w kraju rządzonym przez PIS, ludzie mieli tego próbkę i drugi raz nie popełnią tego błędu.

Gdyby Kaczorek był choć w połowie tak sprawnym prezydentem jak Kwaśniewski, to Polska tylko by zyskiwała na arenie międzynarodowej, a było jak było, mieliśmy niereformowanego ksenofoba.

Jak ktoś nie ma argumentów to po raz setny wyciągnie Kwasowi jego alkoholizm :)

@szymon1804 gdyby kolego troszkę poczytał w necie to by znalazł różnice, ale po co, lepiej jest powrzeszczeć, pojęczeć, a nóż ktoś przyzna rację...

 

W PIS sami polacy ?? To jest partia prożydowska i proamerykańska, jedyną partią w której są Polacy to PSL. Dla Polski na najważniejsze są dobre kontakty z najbliższymy sąsiadami,a PIS tylko szczeka. Myślicie ,że tylko PO przyczyniło się do upadku polskich stoczni? dlaczego PIS nic nie wskurał w tej sprawie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kielbasa    1

Zacytuję dosyć znane przysłowie - "Przyganiał kocioł garnkowi.". Śledząc ten wątek, większość osób wytyka poszczególnym osobom ich błędy, bez patrzenia na samego siebie czy też grupę ludzi, których w pewnym sensie reprezentuje. Mój wujek, który mieszka od kilku lat w Anglii, powiedział tylko tyle: "Żyjecie w chorym kraju.". Bo jak ten "burdel"(przepraszam za określenie) można nazwać normalnym? W mojej skromnej ocenie nie da się tego zrobić. Owszem, widać rozwój w jakimś niewielkim stopniu na przełomie ostatnich lat, ale głównie przez postępowanie i poglądy osób rządzących jest jak jest. Panuje kumoterstwo, koleżeństwo i "lizanie d*py" każdemu po kolei, co by się upodobać. Telewizja, prasa i inne tzw. mass media, zamiast być apolitycznymi, z każdej strony narzucają komuś swoje poglądy. Tak być nie powinno. Przez to ludzie przybierają sobie do głowy rzeczy, które tam miejsca zajmować nie powinny. Pozdrowienia dla logicznie myślących. Nie dajcie się manipulować. Co do samej katastrofy w Smoleńsku, na pewno nikt nie zostanie bez winy. Samolot sam z siebie nie mógł się rozbić. Ktoś albo "maczał w tym palce", bądź też zupełnie nieświadomie, czy też przez niesprawność przyrządów spowodował tą katastrofę. Zapewniam Was drodzy koledzy i koleżanki, że w najbliższym czasie dowiemy się prawdy, od oficjalnych źródeł, czy też "osób trzecich", gdyż śmiem zauważyć, że zainteresowanie tą sprawą jest wręcz ogromne. :) Btw. Pani zielarka - bardzo mądre i treściwe wypowiedzi. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    50

Do Szymona.

Ten trzeci rejestrator szybkiego QAR dostępu był polskim produktem, a pozostałe dwa FDR nie były produktami ATM ,cytuję informację o konstrukcji"Czarne skrzynki z polskiego Tu-154M do zapisu danych wykorzystywały aluminiową taśmę, w której rysowany był rowek, podobnie jak w winylowej czarnej płycie gramofonowej."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
west    45

czytaj uważnie posty ja nikogo nie pozbawiłem Polskiego obywatelstwa. Jedynie zaprotestowałem przeciw murtkowi3 który za to że nie płaczę po kaczyńskim najchętniej skreśliłby mnie z listy obywateli Polski i dodatkowo nałożył ekskomunikę z Kościoła Katolickiego.

Na szczęście żyjemy w wolnym kraju i każdy ma prawo do własnego zdania i nikt nikogo nie zmusza do wyznawania jedynej słusznej lini partii. Czasy kiedy ktoś kto miał inne poglądy musiał uciekać z kraju i gdy pozbawiano go obywatelstwa mineły. I o ile pamięć mnie nie myli kaczyńscy taż walczyli o wolność tak przynajmniej deklarowali, a teraz ich zwolennikom (np. murtek3) marzy się totalitaryzm aby zniszczyć swoich przeciwników politycznych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazik189    0

kielbasa nie badz taki pewien ze nikt nie zostanie bez winy, poniewaz ja mysle osobiscie ze ruscy (h.je) robia wszytko zeby zatrzec slady a nasz terazniejszy rzad napewno nie przylozy reki zeby dojsc do prawdy o swoim najwiekszym przeciwniku.

Jesli ktos jeszcze do tej pory nie wierzy ze to byl zamach czy cos w podobie to tylko z jednego wzgledu-jest wielkim przeciwnikiem PiS nakreconym przez media.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Ludzie po co takie chore teksty o zamachu wygłaszać na to trzeba miec dowody. Po co ktos miał by zabijać prezydenta i tylu innych jak wszyscy zdawali sobie sprawe że to i tak pierwsza i ostatnia kadencja. Katastrofa ta jest wykozystywana przez wszystkie siły polityczne w polsce a najbardziej przez pis i po. Całej prawdy sie nie dowiemy bo piloci np nie zyją i nie wiadomo czy sami chcieli lądować czy ktos kazał ani co mysleli itd. Mojm zdaniem takie debaty sa chore lepiej poczekac na wyniki dochodzenia, które i tak nie ujawnią calej prawdy ale to nie dlatego że ktoś coś ukrywa tylko dlatego że wsazystkiego nie da sie odtworzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrzak    16

Ten raport koncowy MAK mam byc gotowy w połowie pażdziernika. Wtedy moze sie cos wyjasni ale na pewno nie wszystko :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazik189    0

no oczywiscie, tylko jesli ktos nie bierze pod uwage zamachu to nie potrudzi sie na czytanie innych teorii mowiacych ze to byl zamach. Ja tego nie wiem jak bylo naprawde ale trzeba wziac pod uwage i to i to. A jak zaczniesz czytac w internecie ze i przeciw to wtedy mozna wyciagnac wniski.

No moze niekoniecznie zamach, ale napewno wiele sprzecznosci i nieprawidlowosci ktore o czyms swiadcza.

Ale jesli ktos czyta i oglada media publiczne to napewno nie dojdzie prawdy.

 

Ale z drugiej strony im mniej ludzi wie lub domysla sie ze to zamach to moze i lepiej poniewaz to byloy za duze zagrozenie...

 

Dopoki publicznie nikt nie powie prawdy to bedzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

to czy to byl zamach czy nie da się ustalić bardzo szybko z pomoca tzw czarnych skrzynek jesli samolot działał poprawnie do końca to wszystko było ok jaki kolwiek wybuch na pokładzie czy cos byl by zarejestrowany przez szereg czujników jesli nie sam wybuch to awarje jakie po nim nastąpiły pozatym sa jeszcze ogledziny miejsca katastrowfy rozrzucenia szczatków czy np nie są popalone to samo tyczy sie komend z wieży można je odsłuchać. Więc raz na reszcie dajmy sobie spokuj z głupotami. Jesli ktos uważa że media publiczne sa antypisowskie niech obejży misje specjalną czy np program wildsztajna który teraz leci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazik189    0

No dobrze media moze w pewnien sposob cos tam proobuja przekazac dobrego-realnego.

 

Tylko co ruscy robia w celu zatuszowania sladow, czy o tym ktos wie?

 

Dlaczego np, zaraz po wypadku jak przyszli dziennikarze zostali zatrzymani, itp.

Wiele czynnikow, nie chce mi sie przytaczac bo wszytko pisze tylko trzeba duzo czytac..

 

Chyba ze ktos ma chce to wyszukam najwazniejsze i tu wrzuce..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Czytac mojm zdaniem nie warto kazdy pisze co chce i wykożystuje to na swój sposób. Co do wstepu na miejsce wypadku nawet jak się samochody zderzą to policja nie pozwala się szwędać na miejscu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazik189    0

dla kazdej sprawy warto wysluchac 2 strony.

 

Bo do prawdy nie dojdzeisz sluchajac jednej strony.

 

 

Akurat to nie byl zwykly wypadek, tylko na skale kraju, w innych panstwach napewno jest inaczej.

 

A co o tym filmie myslicie co w necie wrzucil gosc co byl na miejscu?

 

Czy ten gosc zyje jeszcze ? tego nikt nie wie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
astrzak    16

Podobno autor tego filmiku nie zyje. Ale to jest wszystko '' PODOBNO '' zero konkretów zarówno ze strony polskiej jak i rosyjskiej. Moze nasze wnuki dowiedza sie prawdy. :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    483

Po co głupoty pisac i dodawac ze podobno jakis czas temu słyszałem że go przesłuchali nawet w obecnosci polskiej strony. naogladacie się programów typu misja specjalna i piszecie głupoty. Napisać mozna wszystko i do tego dodać podobno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazik189    0

tylko ze te "podobno" to ma jakies znaczenie, skoro ktos rozwaza taka ewentualnosc cos w tym jest,

 

A druga sprawa to czytalem duzo wczesniej z dobrego zrodla w necie ze analizowali ten film i byli prawie pewni co do tych strzalow tylko ze nie mogli w 100% stwierdzic poniewaz material nagrania byl kilka razy konwerotwany-zmieniany format zapisu!!!!

 

To byly slowa komisji sledczej tylko to bylo w granicach maja jak dobrze pamietam.

Teraz druga sprawa ze nie podjeli zadnego trudu aby odnalezc autora, i na tym sie skonczylo.

 

To czy to nie jest dziwna sprawa ze strony prokuratury polskiej??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×