Skocz do zawartości
News
pawel_11_95

Valtra/Valmet 6300 - WOM, podnośnik biegi

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pawel_11_95    0

Witam

Jestem posiadaczem Valmeta/Valtry 6300 rok 1996. Mam problem z Wom-em,podnośnikami tylnymi i biegami. Wom i Tuz tylny w ogóle nie działają, biegi nie mogę wrzucić 1 i 2 jest możliwość jazdy tylko na 3 i 4. Z elektryką jest wszystko ok. Ciągnik odpala jeździ, hydraulika działa.  Gdzie mogę szukać rozwiązania problemu? Czy może ktoś polecić mechanika w mazowieckim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego z prawej strony koło koła masz dźwignie do zmiany biegów a ponizej jest przykręcony rozdzielacz ehr od podnośnika zobacz czy nie jest on jakoś zablokowany przez coś . Tam są dwa zawory odpowiedzialne za podnoszenie i opuszczanie a na panelu ehr nie mruga czerwona dioda ? A wałek wom jak nie działa? Załączy i rozłącza czy nie działa od razu ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawel_11_95    0

Dzięki za odpowiedzi. Ze sprzęgłem jest wszystko ok. Rozdzielacz nie wygląda na zablokowany, niestety te zawory nie działają ani od podnoszenia ani od opuszczania. Kontrolki reagują na przycisk mrugają na czerwono lub zielono. Wałek nie działa od razu, nie reaguje na włączanie przyciskiem ani na 540 ani na 1000. Czy to będzie coś poważnego ze skrzynią?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez CaseMX120Power
      Witam. Mam problem z WOM w Case Mx120. Otóż wałek włącza się i rozłącza po ok. 5sek. i sie wyłączą.. kontrolka miga. Teraz z kolei wystąpił problem  z załączeniem ale po udanej próbie wałek włączy się i rozłączy tak jak wczesniej. Szukam  jakiegoś rozwiązania. Były podobne tematy ale nic z nich nie można wywnioskować. Jedyne co to udało mi sie wejsć w tryb diagnostyczny i odczytać błędy ale teraz jak te błędy usunąć?
    • Przez Adrian16JP
      Niedawno kupiłem MF 590 i mam problem ze wzmacniaczem poniewż nie da sie go wyłączyć.Tak samo mam z Wałekiem.Nawet po wciśnięciu sprzęgła wałek się kręci.Czy to wina sprzęgła?.Z góry dziękuje za odpowiedź
    • Przez Adrian16JP
      Niedawno kupiłem MF 590 i mam problem ze wzmacniaczem poniewż nie da sie go wyłączyć.Tak samo mam z Wałekiem.Nawet po wciśnięciu sprzęgła wałek się kręci.Czy to wina sprzęgła?.Z góry dziękuje za odpowiedź
    • Przez Krzys375
      Witam
      Potrzebuje pomocy przy naprawie.
      Przed naprawą podnośnik działał co wymieniałe i dlaczego:
      Korpus regulacji i dwa wałki od regulacji obudwu rączek od podnośnika.
      Zdjąłem cały dekiel od skrzyni pod siedzeniem aby wymienic korpus regulacji.
      Po założeniu części i złożeniu wszystkiego do kupy po odpaleniu ciagnika podnośnik startuje od razu do góry mimo ustawienia do opuszczania. Obydwiema dzwigniami krecilem juz we wszystkie mozliwe strony. Ruszajac kazda z oddziela cos tam zawsze sie eusza przesuwa 
      Odkręciłem dekiel boczny od skrzyni po prawej stronie i widzę że dzwigienka trafiła we widełki widać na zdjeciu przy regulacji jedną z dzwigieniek wciska się ten chyba to zawor w dół ten co są te widełki. Regulując dzwignią pierwszą od siedzenia po opuszczeniu w dół słuchać tak jak by pompa przestawała pompować olej po podniesieniu słychać że pompuje.
      jeszcze kwestia długiego płaskownika jak on powinien prawidłowo byc???
      Aktualnie ciegna sa uniesione
      Prosze zerknąć na zdjecia
      Moze chcial by ktos pomoc przez telefon wytlumaczyc? Nr podam na priv



    • Przez mariuszlesny
      Witam, możne ktoś wie i podzieli się info jak z kalibrować tylny tuz... wymieniłem czujnik położenia ramion tylnego tuz i potrzebuje go z kalibrować...jest to w instrukcji serwisowej, niestety nie posiadam takowej:((
      a drogi temat, nie działa świeca płomieniowa, po odpaleniu silnika kontrolka od świecy miga przez jakiś czas, ale sama świeca nie włącza się, przypuszczam ze możne to być wina przekaźnika... i tu jest moje pytanie który to możne być ??? jak by ktoś coś to bardzo będę wdzięczny :))
      Pozdrawiam 
×