Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
banban1

blokada w belarusie 920 (97r)sprowadzony z Norwegi

Polecane posty

banban1    0

witam od nie dawna posiadam belarusa 920 i nie wiem jak wlącza sie w nim blokade. problem polega na tym ze brak jest tam jakij kolwiek dzwigni w podlodze nie ma tez przycisku zalączającego blokade elektronicznie.problem jednak jest w tym ze kiedy jade prosto jest ok ale kiedy skręcam cos pęka w kolach tylnich poczatkowo myslalem o hamulcach ale dzieje sie tak tylko gdy skrecam.gdyby jednak byla zablokowana calkowicie to przy obciążeniu by ja polamalo. jesli ktos domysla ,wie lub mial z czyms takim doczynienia to bardzo prosze o pomoc bo boje sie nim jezdzic.z góry dziekuje za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

swego czasu w belarusach była blokada pod kierownica ciagneło sie taka linke i sie wlaczala a wylaczala sie jak sie mocniej skrecało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banban1    0

kolego czy mówisz o tych trzech wycionganych pod kierownica bo 2 wogule sie nie ruszaja i szczerze nie wiem od czego one sa jesli wiesz cos wiecej prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

karolste    0

po lewej stronie jest dzwignia ktora sie ciagnie ona jest dokladnie w samym rogu a jakbys mog przeslac zdjecia tych dzwigni to bym ci podpowiedzial do czego sa moze byc to blokada poszukaj sobie tematu bo byl jak sie wlacza blokade i jak jest zepsuta to sie gdzie indziej wlacza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banban1    0

dziś ci zdjęć nie moge przesłać ale moze jutro przeslę, a jak myślisz czy te stukanie moze być tym spowodowane?????????????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

niewiem mozliwe moze cos byc tez z zwolnicami albo hamulce a jak wrzucisz zdjecia to cos zaradze ale poszukaj tematów o wlaczaniu blakad na Af byly tam mowioneo kazdej blokadzie bo widzialem tem temat ale sie nie udzielałem i niepamietam jaki tytól to byl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banban1    0

juz znalazłem ten temat ale tam napisali o 2 typach załaczania blokady w mtz jedna to takie pokrętło przy żaluzji chłodnicy (to w starszych modelach na serwo) ja mam na orbitrol a 2 typ to 3 wajchy i kturąs z wajch pociągnac ale u mnie występują oba typy. jutro ci zdjeciaa przesle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
banban1    0

już wiemy co mu było oringi sie zepsuły i przelewało olej do blokady gdzie pomału nalatywał i po pewnym czasie zaciogało blokade i stukało. włacznik blokady (wersja z exportu) jest przy kierownicy tam obok żaluzji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolste    0

o tym wlaczaniu prubowałem ci powiedziec a jakbys zdjecia przysłal to od razu bys wiedzial gdzie sie włacza blokade

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

×