Skocz do zawartości
damian19321

Opinie o jd 1640/2140

Polecane posty

damian19321    1

Cześć jakie macie opinie o tych modelach jd 1640/2140, jak z spalaniem w porównaniu do c360 dostępnośćią częśći i kosztem, na co zwracać uwagę przy kupnie poza ceną (stan techniczny)? jakie usterki występują najczęściej? Czy nie lepszy był by np zetor np 7245 

Pracował by na około 15ha na lekkich ziemiach 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KarolGo    23

witam. jeśli masz dużo pieniążków żeby ładować się w używany ciągnik to polecam właśnie john deera. jak Ci się trafi zarżnięte dziadostwo to wtedy możesz ładować i szukać kogoś kto będzie Ci to robił bo ogólnie mechanicy boją się takich ciągników. jeśli chcesz kupić sobie coś na taki areał to polecam tego zetorka 7245 albo poczciwą 80-tke. zapas mocy zawsze się przyda. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mixxion_agro    110
przedewszystkim przy kupnie tych modeli john deera sprawdź stan hydrauliki. Nawet jeśli wspomaganie przerywa to znak że z hydrauliką cos jest nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

dokładnie jeśli hydraulika padła to kilka tysięcy koszt pomp itp ale ogólnie ciągnik komfortowy w kabinie sg2(półokrągłej) i oferuje dużo więcej niż Zetor który jest lepsza c360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pp1208    470
mam john deera 2140 juz 11 lat. przez ten czas nie bylo z nim żadnych poważnych problemów. wygody niema co porównywać do zetora bo w JD masz pół bieg , napęd z guzika, w.o.m. załączany ze sprzęgła, skrzynia synchronizowana 16 przod i 8 tył do tego pompa hydrauliki o wyfajnosci prawie 50 litrów i promień zawracania jak w kubocie albo jeszcze lepszy. Mój tata ma takiego john deera i nie moge go namówić na sprzedaż bo chcial bym cos nowego kupic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    178
Sprawdzić stan hydrauliki, przetestować ostro podnoszenie maszyny i ma wtedy nie przerywać wspomaganie, jeśli OK to tylko dobry olej i będzie długo służyć. Elektryka jest prosta, w razie czego do ogarnięcia w miarę tanio, nie ma żadnej elektroniki, chyba że ktoś zamontował radio :) W środku jest prosty jak Ursus, tylko z lepszych materiałów.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez mustafakali
      witam mam problem z moim jeleniem wszystko chodzi okey do momentu gdy załączę wom wtedy ginie wspomaganie podnośnik i kiper może ktoś wie czemu tak sie dzieje?
    • Przez marek911
      Witam. Co moze byc przyczyna ze jak dam na opuszczanie to podnosnik podnosi dochodzi max do gory i opada. Nie opada tak jak to normalnie powinno byc tylko na opuszczaniu idzie w gore i wtedy dopiero opada. Oczywiscie mam EHR 
    • Przez Dariusz1972
      Mam problemy z ciągnikiem John Deere 1640 a dokładnie z podnośnikiem i turem  przy podnoszeniu tur i podnośnik drży.Wymieniłem pompę wewnętrzną skrzyni, pierścienie, tuleje i podkładki dystansowe koszyka półbiegów , wszystkie oringi , uszczelki gumowe, uszczelki tłoka podnośnika.Po remoncie nic się nie zmieniło.Ciśnienie w pokrywie skrzyni wynosi 9.5 atmosfery.
      Jeżeli ktoś wie co może być powodem usterki będę wdzięczny za wskazówki.
    • Przez Wojtek_250
      Witam wszystkich użytkowników:) Jestem tutaj nowy i proszę o pomoc, kupiłem sobie JD 2130 był on rozebrany przez poprzedniego właściciela do malowania, między innymi wyciągnięta była pompa hydrauliczna przed silnikiem i rurki łączące ją z skrzynią. Poprzedni właściciel mówił że przed rozkręceniem wszystko było w porządku. Ja wyczyściłem wszystko i poskładałem hydraulikę zmieniłem filtr oleju i wlałem nowy olej, odpaliłem traktor trochę oleju ubyło w skrzyni więc dolałem i odpaliłem jeszcze raz ale nie działa wspomaganie i podnośnik, wom się załącza a a żółw i zając działa poprawnie. wlałem kilka litrów oleju do tego zbiornika z przodu nad pompą i wtedy przez chwilę działało wspomaganie dopuki był tam olej. niewiem co jeszcze mogę sprawdzić i zrobić, olej w skrzyni jest teraz trochę ponad maximum, czytałem na forum o zaworkach w przewodach więc jeszcze się zastanawiam czy dobrze rurki zkręciłem. Pasowało mi tak że ta która idzie z skrzyni do chłodnicy oleju jest bliżej koła i w niej nie było zaworka, druga ta bliżej środka miała zaworek i przykręcona była bezpośrednio do pompy (niewiem czy to jest poprawnie i kiedy nią idzie olej) zaworek jest jeszcze w tej śrubie co zakręca się na tym zbiorniku z olejem z przodu. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze mogę zrobić bardzo proszęo pomoc męczę się już z tym dość długo i nie mogę sobie poradzić, mój mail w razie czego wbanach@interia.pl Z góry dziękuję i Zyczę wszystkim Wesołych Świąt, pozdrowienia.
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
×