Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wracając do pytania, czy wszystkie bebechy pod maską są identyczne? Widać, że filtr powietrza nie ma monocyklon  w starym typie, a w nowym nie ma go na masce. Czy w nowym typie nie ma przypadkiem więcej gratów pod maską? Gdzie to upchać pod starą maskę? Akumulatory, filtr powietrza...

maska belarus.jpg

Edytowane przez panmino
Opublikowano

no  jak nie pasuje jak wymiary te same ,rożni się tylko konstrukcją skorupy i wysokością świateł ,w pewnej chwili zwątpiłem ,lecz mocowanie lamp jest w pustej przestrzeni nad aku pod filtrem więc spokojnie się wpasuje

Opublikowano

Ale tutaj ludzie mają pomysły :S

Jeden zmienia maskę, bo woli starszą, drugi silnik w fergusonie, bo chce więcej KM.   Ech... te młode to tera nic nie warte.

Opublikowano

No raczej nic nie zamieni.  Ta maska z dwójki nawet do mtz-ta 80 nie pasuje bo serwokolumna przeszkadza a tutaj jeszcze więcej betów napchane.  W ogóle to nawet jak by przed chłodnicą na wsporniku więcej miejsca było w trójce. 

Opublikowano

Na moje oko to tak właśnie wygląda, że przodek jest dłuższy. Wygląda na to, że skala przeróbek idzie za daleko. Sporo to może również kosztować...:(

A szkoda, bo .2 jest zdecydowanie ładniejszy. Wygląda po prostu rasowo. Trafia mi się sześcioletni .3  z  TUZ i wom na przedzie (wszystko oryginalne!), a to rzadkość, no ale ten plastikowy wygląd mnie rozwala...

Opublikowano
Kupuj go nie patrz na opierzenie. Podam ci przykład. Kolega szukał Golfa 4 a kupił New Beetle bo był w najlepszym stanie blacharskim i najlepszy silnik. Jeździ tym kupę lat do pracy i nie może przestać chwalić. Także jeśli jest dobry i papiery dobre, to bierz bo nie znajdziesz drugiego takiego.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez AgrostokParczew
      Witam, mam na magazynie kilka czapek oryginalnych Belarus, ciepłe obszyte od środka, jakby ktoś był zainteresowany proszę dzwonić pod 516-220-311 


    • Przez Kulik
      Witam tak jak w temacie w jaki sposób inżynierowie ustalili ciśnienie na siłownik od womu ?? czy ktoś ma taką wiedzę ? proszę nie pisać że ciśnienie wstala króciec wkręcony w monoblok bo sprawdziłem i jest to nieprawdą jedynie co to on utrzymuje stałe ciśnienie na wolnych obr,podejrzewam że musi być coś w rozdzielaczu z elektrozaworami bo przecież ciśnienie idzie bezpośrednio z pompy i w rozdzielaczu zmniejszą może przez jakiś zaworek czy coś.Czekam na ciekawe pomysły
    • Przez Phosgen
      Cześć, wałkowany temat, do kupienia ciągnik w niewielkich pieniadzach.
      Niemam doświadczenia w tego typu maszynach ile według Was mógłby kosztować (chce go po prostu kupić) i proszę o wyrozumiałość pierwszy raz na forum  silnika nie słyszałem, dużo wycieków taki standard rusin 😁


    • Przez kukum
      Witam znalazłem coś takiego https://www.agroinform.com/pl/rynek-arkusz-danych/czesc/czesci-do-ciagnikow/zestaw-do-konwersji-mechanicznej-blokady-mechanizmu-roznicowego-mtz/h_7470875 I interesuje mnie właśnie taka blokada bo powiem szczerze ze nie chce mi się walczyć już z moja oryginalna , myślałem nad pneumatyka nawet ale znalazłem coś takiego jak mechaniczna blokada na dźwigienkę i pytanie moje jest takie czy udało się komuś to ściągnąć z Węgier bo ja nie mogę się wgl z gościem skontaktować 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v