Skocz do zawartości
dzony9203

Belarus 920 nie załącza się przedni napęd

Polecane posty

dzony9203    1

Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.

Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 

Co może być przyczyną?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    1491

nie smarujesz nie jedziesz :D tam ta dzwignia w takiej tulejce jest, co raz trzeba smarowac.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Kupię opony 480/65/R28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony9203    1

To chyba byłoby za łatwe :)

Naoliwilem ale żadnej poprawy. U mnie jest taki wodzik od wajchy do załączenia napędu.

20171207_150126.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    26

Na szczęście nie wiem jak to jest zbudowane, ale wydaje mi się, że dorosły chłop dałby radę włączyć nawet gdyby było zardzewiałe jak wrak titanica, więc to byłoby zbyt proste. 

Seweryn i Zbyszek mogą jeszcze pomóc wybrnąć z tego impasu.


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    657

Przednie prawe koło w górę podnieś, odepnij pręta od dźwigni, kręć kołem i musi wejść.  Jak wejdzie to wajcha z drutem coś nie tak. Jak nie wejdzie to przystawce trzeba się przyjrzeć.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dzony9203    1

Dzięki za zaangażowanie w temat. Na razie problem ustał, może naoliwienie tych wodzików zadziałało za kilka dni. I rzeczywiście wajcha chodzi lżej. 

Mam nadzieję że na tym się skończą problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    124
Ja kiedyś dostałem misję ulepszenia tego mechanizmu w 952. Pojechałem na szrot i znalazłem ręczy od VW, zamontowałem, koło w górę, ustawiłem, że pierwszy stopień załacza się na pierwszym ząbku, a drugi do oporu. U siebie też tak zrobiłem.

KPK Kumurun Team
Olej Turdus SHPD do silnika, Lux 10 do hydrauliki
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki, kontakt na PW

Ważne sprawy GG: 33264431 t:724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    26

Gdzieś już widziałem takie rozwiązanie ale nie wiedziałem czyje to dzieło i nie wiem czy kiedyś tak nie zrobię.


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    657

Lepiej i zgrabniej przerobić na dźwignie od załączania pompy oleju. Półksiężyc, dwa wycięcia i gitara. Niewielkie, zgrabne.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    26

Nic mi to nie mówi. Jak to miałoby wyglądać?


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    375

Tak jak załączasz pompe pod zbiornikiem oleju ,trzy zakresy to wycięcia w półksiężycu ,bez ustrojstwa pod kabiną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    26

Aha, że na tej samej zasadzie. Ma tak ktoś? Sprawdzone?


Sprzedam: 

- Katalog części MTZ 50/52.

- Części silnika MTZ 552.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    657

Ja mam przerobione jak w zetorze. Ciągniesz dźwignię do góry i przekręcasz.  Ale mam dźwignie pompy i korci mnie żeby zrobić to na niej wyżej na prawym błotniku z kontrolką dla gadżetu:D


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez gasnica
      Siemka bracia. Mam ten sprzecior od 4 miechów i od początku miałem problem z wył. przedniego napędu :angry: mianowicie jak jest zimny (a czasem nawet jest rozgrzany) to za Boga nie idzie wyłonczyć go. Co z tym zrobić? Słyszałem że można jakoś bezpośrednio podłaczyć pod elektromagnes ten wyłącznik ale gdzie jest ten elektromagnes? A tak to super ciągniczek:) polecam każdemu. Malo pali, zwrotny, idealny do tura i swoje zrobi:) super
    • Przez mavrik
      podczas jazdy po blocie z kultywatorem padl mi przedni naped i niemam pojecia co jest grane. Sprawdzilem czy prad dochodzi do elektro zaworu i niestety nie. jak moge poradzic sobie z tym problemem jako moze byc przyczyna ???? prosze o pomoc moje gg 10126946
    • Przez kadman
      tak jak w temacie czy ktoś z was miał taki problem jak to naprawić i jaki olej wlać z góry dzięki

    • Przez jacek7913
      Mam problem.
      Mam MF 3060. Po rozgrzaniu najpierw mrygnie kontrolka ciśnienia oleju w skrzyni a następnie załancza się samoczynnie przedni napęd. Po rozgrzaniu większym (np.orka) nie mogę przełączyć z A na B i z żółwia na zająca.
      PROSZĘ O POMOC BO ROBOTA W POLU CZEKA:}
      Pozdrawiam
    • Przez kamilb
      witam jak rozebrać zwrotnicew mf 3060 mam problem wynika na wyjeciu sworzni ?? prosze o szybka odpowiedz
×