mati3ezd

Olej hydrauliczny się burzy.

Polecane posty

mati3ezd    1

Tak jak w temacie olej podczas pracy turem burzy się do tego stopnia że zaczyna wyciekać odpowietrznikiem.

 

Zgóry dzięki za odpowiedż. Pozdrawiam :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blacha    26

Wiesz co strzelam, albo to nie jest olej przeznaczony do hydrauliki, albo masz zbyt wydajną pompę w stosunku do zapotrzebowania, lub też masz zbyt dużo oleju w hydraulice tura, bo tak sam z siebie to chyba olej nie jak się burzyć :P No chyba że w instalacji hydraulicznej wciąż jest powietrze i odpowietrznikiem w wyniku działania ciśnienia wydmuchiwany jest olej wraz z powietrzem.


Pomogę tyle co mogę - dalej się zobaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Shreku94    0

według mnie jest tak jak pisze kolega wyżej zmieszałeś dwa inne oleje i dlatego się burzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
blacha    26

Nie no przy hydraulice to raczej pomieszanie dwóch różnych olejów hydraulicznych nie ma takiego znaczenia, co innego jak by się zmieszało dwa różne oleje silnikowe w silniku, lub olej hydrauliczny z silnikowym. Bo tak idąc logicznym tokiem myślenia to gdyby mieszanie olei hydraulicznych dawało takie efekty to jednym ciągnikiem można by wywracać przyczepę tylko z takim samym olejem(zresztą nikt nigdzie nigdy nie zawiesza zawieszek z marką oleju w hudraulice, tak jak to się robi na silniku) :P


Pomogę tyle co mogę - dalej się zobaczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1986    0

Nie no przy hydraulice to raczej pomieszanie dwóch różnych olejów hydraulicznych nie ma takiego znaczenia, co innego jak by się zmieszało dwa różne oleje silnikowe w silniku, lub olej hydrauliczny z silnikowym.

 

 

Oj to się kiedy zdziwisz ze tak piszesz że klasa nie ma znaczenia! prawda że oleje danego rodzaju są mieszalne ale należy przechodzić o pół klasy a nie o całą klase oleju! A czy to silnik czy układ hydrauliczny to jednego i drugiego dotyczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
darek1972    126

Ubywało Ci oleju w hydraulice? Przyczyna może byc jeszcze inna, nie "mruczy" pompa podczas podnoszenia na wyższych obrotach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati3ezd    1

Pompa daje ciśnienie 160 barów więć trochę za duże. Pompa mruczy i to bardzo ładnie, tur troche wolnie chodzi ale nie jest słabszy. A olej był dolewany ale był taki sam bo nawet z tej samej butli a przyczepa kipuje tylko swoją i nigdy nic się nie działo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Kolego ja miałem tak w CASE i wina leżała po stronie pompy. Jakiego oleju nie nalałem to pienił się, a wszystko chodziło normalnie tzn. tur był silny ciśnienie 200 bar tylko ten olej wypychało. Zregenerowałem pompę i jest super- nareszcie można było nalać oleju pod korek :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

Stawiam na pompę,jest do wymiany.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fredf9    3

Sąsiad ma Belarusa 1221.3 i podczas pracy z pługiem olej zaczyna się mocno grzać i po pewnym czasie się gotuje,przy pracy z innymi maszynami olej też się nagrzewa ale nie tak mocno jak przy pracy z pługiem.Czy ktoś miał taki przypadek?Dodam ze serwis był już nie raz i wymieniali pompę rozdzielacz i dalej nic.Czy miał ktoś podobny problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel1986    0

Jeszcze jedna przyczyna za mały przkrój zasilania pompy hydrauliczbnej i wtedy olej bedzie sie pienił lub jak pisał kolega @blacha za duża pompa, i jeszcze rozdzielacz może mieć za małą przepustowość i powoduje cały czas obciążenie dla pompy i wtedy bedzie się olej nagrzewał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati3ezd    1

Pompa była u sprawdzenia i jest dobra jedynie uszczelniacz był żle założeny i olej przelewał się ze zbiornika na olej hydrauliczny do skrzyni, a olej się nie grzeje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati3ezd    1

Olej dalej się brzy ale teraz mniej bo korzuch się robi tylko ok 1cm poprawiło sie po wyjeciu filtra papierowego od oleju hydrauliocznego nie wymieniłem go bo nie miałem ale w tej komoże było trochę syfu.Czy jest to możliwe że wina lerzy po stronie filtra?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

powiedzcie mi, jak to jest. Chciałem dolac oleju do hydrauliki, patrze, jaki jest w książce a tam napisane UKŁAD HUDRAYLICZNY- MILWUS, SUPEROL CC. Co teraz zrobić. Jak się zmieszają to będzie lipa...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj