Skocz do zawartości
dany1234

Jak naprawić przedni napend leci olej

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Olej
dany1234    0

Witam wszystkich czy mógłby mi ktoś napisać jak zlikwidować wyciek w przednim napędzie cieknie od strony wału napędowego mf 3060 z góry dziękóje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawuch    0

no hej a wiec masz problem z cieknacym olejem wiec nz poczatku musisz zesunac wałek łaczacy przod z mostem sa tam tuleje z wielowypustem a puzniej odkrecic taka nakretke na specjalny klucz izesunac taka tulej z grzybkiem i za nia znajduje sie uszczelniacz simera i taka gumka mozliwe ze masz luz na łozysku stozkowym wtedy spróbuj dakrecic ta nakretke moze cos pomoze :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dany1234    0

Dzieki za odpowiec a czy z kupieniem tego uszczelniacza niema problemu

 

Jeszcze chcialem zapytać czy wymienić ten uszczelniacz da sie bez odkrecania napedu i czy ta nakredka ma być mocno dokrecona zgury dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mariusz(ZDUN)    165

kolego uszczelniacz dostaniesz bez problemu nawet u mnie ale pamietaj jak jest wytarta tylejka to zapomnik o uszczelniacxzu bez niej bo nie zda ci to egzaminu dodatkowo potrzebny jest ci oring pod tuleję i kużołap

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel131    0

ja mam problem taki że cieknie mi olej na opone i muszę wymienić oring i mam pytanie czy ktoś posiada nr oryginalny tego oringu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

tak tulejkę da się dokupić kosztuje około400zł alew jak nie wymienisz to może nie zdać egzaminu kolego jak ci na koło leci to zobacz skąd i raczej nie oring tylko simmering

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey11    1

ja mam problem taki że cieknie mi olej na opone i muszę wymienić oring i mam pytanie czy ktoś posiada nr oryginalny tego oringu?

 

 

Jeżeli leci ci z zwolnicy,a nie z krzyżaka to trzeba wymienić simering a nie oring. Jego wymiar to 190x220x20 koszt ok 130 euro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawuch    0

no chyba z ta cena simeringa to psesada bo jego cena to około 200 pln na bank poniewaz wymieniłem i to był orginał z grupy agco :P pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey11    1

no chyba z ta cena simeringa to psesada bo jego cena to około 200 pln na bank poniewaz wymieniłem i to był orginał z grupy agco :P pozdr

 

Na bank to na pewno nie jest oryginał, taki jak ty kupłeś to ja mogę kupić za 150 PLN, jeśli nie wierzysz to zadzwoń pod ten nr.0256327864. Oryginalny simering wygląda tak: warga jak w zwykłym, osnowa metalowa, a w środku filc. Jak założyłeś zwykły blaszany pokryty gumą bez tego filcu to wyrżnie ci rowek i wtedy dopiero zaczną się koszta.

 

pawel131

Ja osobiście rozebrałem to, wyczyściłem nalot rdzy tam gdzie się dostaje tą wąską szczeliną i przestało ciec. Ale simering i tak jest zamówiony.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawuch    0

ten co kupiłem był identyczny jak ten stary i filc tez był ja ci powiem ze jak spojrzałem w katalogu to sa 3 wersje piast bo sa tez te co maja nakretke do redukcji luzów badz zapomoca takich pierscieni a nr to

nichce wprowadzac w bład bo az 3 nr sa a to po francusku i niewiem co do czego a ten co kupiłem to w serwisie u nas mi koles sprowadził bo kupował duzo i ja brałem tez duzo czesci do przodka w MF ale powiem szczeze sa to fajne ciagniki ale bardzo czułe na jakies drobnostki typu zanik masy i zapowietrzenia układów bo wiadomo nowe to nie jest ale co trza robic i heja do przodu :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
massey11    1

slawuch

 

Ja nie zamierzam się z tobą spierać o cenę tego simeringu, może ja kupuję drogo, ale jak ty masz dostęp do tańszych części to może podziel się tą informacją z innymi, a na pewno nie jeden z tego skorzysta. pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    40

wiecie co podzielę się z wami wiedzą :P . Jest tak że tez robiłem w swoim Case przód- były przecieki.

1. Pierwszy problem dotyczył zakupu simeringu- nie ma takich w Polsce. Po prostu nie produkują takich wymiarów (są tam wymiary nietypowe bo półośki pracują na tulejkach a nie na łożyskach, a w Polsce dostępne tylko simeringi odpowiadające wymiarom łożysk)

2. Nie musicie kupować oryginałów (tz. że w komplecie macie ten filc- on ma wyłapywać kurz) a teraz są simeringi przystosowane do tego składają się z dwóch części: część uszczelniająca i część osłaniająca

3. Zakup musiałem zrobić za pośrednictwem. Po prostu facet orientujący się w tym zamówił je z zachodu (nie oryginały tylko normalne simeringi o danym wymiarze)

4. Dostałem tez od niego rade aby założyć po dwa simeringi tylko węższe (oryginalnie miałem filc-podkładka plastikowa- simering jedno-płaszczowy szer.12mm innych wymiarów nie pamiętam. A zrobiłem tak dwa simeringi dwu-płaszczowe szerokość jeden 8mm drugi 10mm. Płaciłem coś koło 20 zł za sztukę i teraz prędzej półoś się ukręci jak puści olej)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

bo do CASE nie dokupisz nigdzie indziej jak oryginalnych simmeringów zresztą z łożyskami też nie jest łatwiej zgadzam się że jest kilka rodzająw uszczelniaczy na piastę do tego MFa ale ten 190x220 to koszt oryginalnego tyle zę nie z agco tylko po producencie uszczelniacza 220 zł brutto wiem bo handluję cały czas częsciami a pooza tym np ten sam uszczelniacz kasetowy czyli podwójny do fendta który u korbanków kosztyje nnie podam dokładnej ceny ale około 700zł nie wiem czy netto czy brutto to u mnie w pudełku producenta kupicie za około 250-300 netto i to pokazuje obraz jaki jest narzót na częsciach oryginalnych bo tylko jeden producent w ruropie robi takie uszczelniacze i można je znaleśc chyba we wszystkich zachodnich markach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    3

do serii 61xx jest 165X195X18 uszczelniacz który u korbanka kosztuje 902zł a jest do 160 na szerokość 15 i się zastanawiam żeby może taki kupić lub gdzieś indziej ten na 18

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

on jest z pierścieniem wewnętrznym odezwij się do mnie na tel 501832246 to ci załatwię taki sam jak oryginał dużo dużo taniej tylko musimy cos wytłumaczyć i nie bierz zwykłego uszczelniacza bo nie zda ci egzaminu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dany1234    0

witam mam takie pytanie ta nakretki w przednim moscie na wałku ataku to dokrecic na maksa czy zostawic troche luzu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    165

tak dokładnie dokręcasz mocno ile dasz rady ale tam są podkładki dystansowe pod łożyskiem przy trybie i jak będzie za ciężko chodziło to trzeba było by wyjąc coś z tamtąd (ileś podkładek) bo inaczej łożyska będą się grzały i mogą się zniszczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin5641    0

witam podłącze sie do tematu u mnie cieknie z zwrotnicy a na piaście mam wyczuwalny luz czy jest możliwość dociiśnięcia łożyska czy trzeba nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekxwz    0

a jeśli leci olej z piasty na opone to jak sie zabrać do rozbiurki? czy trzeba zdjąć koło czy można dojść odkręcając ten dekielek który jest w środku koła ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×