WitoldWarsicki

Maska do Zetora 4718 od Zetora 3320

Polecane posty

Czy maska z tworzywa jakie miały Zetorki 3320 podejdzie do Zetora starszej serii 4718 bądź coś podobnego

orazczy maska 5340 będzie pasować do 5718. Orientujecie się panowie gdzie bym mógł kupić takie maski, mogą być nowe.

zgóry dziękuję

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    14534

trochę dotniesz, trochę dogniesz i podejdzie, nie takie cuda ludzie lepili

tylko jak dowiesz się ile taka maska kosztuje to możesz się nogą przeżegnać

https://www.olx.pl/oferta/maska-zetor-proxima-plus-power-80-90-100-110-120-idealna-kompletna-CID757-IDorazG.html#5600e05183

tutaj niby maska od Proxy, ale pewnie od 5340 więcej jak o tysiąc tańsza nie będzie

Edytowano przez bratrolnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
znaczy to ja wiem, że cena powala z nóg, tylko na Olx, allegro i też wujek google nie znajduje mi takich masek na sprzedaż. Myślałem nad taką maską http://agrotrader.pl/oferta/maska-maski-tworzywo-ursus-c-360-c-360-naglak-nowosc-2017-ID222275.html i żeby przyciąć przedni grill, boczki zrobić na wzór i wgl tak jak ma 3320? co wy na to?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

pawlus224    2335

Tylko pytanie czy nie lepiej te pieniadze ulokowac w cos bardziej przydatnego temu ciagnikowi np wspomaganie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    14534

jak masz lepić z maski od C-360 to lepiej daj sobie spokój, naprawdę trzeba mieć dryg do tego żeby ładnie wyszło

a zetor czy ursus w oryginalnym stanie jak z fabryki zawsze cieszy oko, czasem lepiej niż pseudotuning

 

 

 

Edytowano przez bratrolnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2335

Jesli koniecznie upierasz sie na maske od 5320 to daj sobie na to czas , moze akurat trafi sie jakas do remontu polamana za rozsadne pieniadze .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
za 1600 widziałem nową maskę metalową do 7211 i to chyba też by było dobre rozwiązanie. Korci mnie też przystawka do biegów żeby mieć w podłodze i inny kokpit tylko ciekawe jak by było z montażem kokpitu bo w 7211 masz sprzęgło i hamulec razem z tym kokpitem a ja mam w podłodze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtal24    672
też ja widziałem ale jeszcze tak mocno się w głowę nie użyłem żeby za kabinę dac tyle kasy

ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Dariusz123456789
      Witam nie mogę uzyskać wysokiego pedału hamulca prawego zetor 72 11 ( nowa pompka,wyrównywacz, przewód cylinderek i szczęki proszę o pomoc
    • Przez Tedexx
      Kupiłem zetora i nie zgadza mi się waga w dowodzie z wagą rzeczywistą wagą i co się okazało że papiery są dokupione do tego ciągnika.Numer vin na tylnym moście niby sie zgadzają ale są nabite cztery ostatnie wieksze a pierwsze są mniejsze.Tabliczka tez jest nabijana ręcznie, co tu robić ? Dzięki z góry za odpowiedzi
    • Przez rolnikgospodarny95
      witam wszystkich wszystko ładnie pieknie mam zetora podlączonego pod balotnice sipme i podnosi podbieracz oraz klapę szybko a póżniej podbieracz i klapę jak chce sie opuscić to bardzo wolno a znajomy podłączył do swojego zetora 7011 i wszystko działało bez zażutów podbieracz oraz klapa opuszczala sie bardzo szybko może to jest cos, z tym moim zetorem 7211 z układem nie wiem a dodam ze po opuszczaniu pompa miączy jak by oleju nie było a weże napiete jak na gitarce PROSZE O POMOC .
    • Przez Egeszege
      Dzien dobry
       
      Czy ma ktos moze z Was instrukcje napraw do Zetor 8540? Potrzebuje naprawic sprzeglo i swietnie bylo by zerknac do ksiazki.  Dziekuje. Monika
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj