Diwad890

Prawo jazdy Kategoria T - gdzie z przyczepą jednoosiową?

Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

romek6340    211

Z jednoosiową nie robią. Zrobisz na tandemie a to praktycznie to samo w jeździe. 

Skąd jesteś? Bo bez sensu polecać z drugiego końca Polski. Masz kat. B?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
puszek97    7
A po co robić kategorie T? nie lepiej i szybciej B + E i jest to uznawane jako T i wpisywane w prawo jazdy? Odpada egzamin teoretyczny, tylko jazdy chyba 15 h i egzamin praktyczny przede wszytsko o wiele prostszy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Diwad890    9
ja chodze do technikum rolniczego i kurs mielismy za darmo wiec szkoda by bylo tego nie wykozystac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek55    18
w Krakowie na koszykarskiej maja JD nowego i tandema, ja osobiście robiłem B+ E ale widziałem na placu jak jeździł zestaw

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik7343    5850

Z przyczepą nie umiesz cofać ? A później takie barany na gospodarstwie rosną ... ;) W koninie masz tandem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    929

tak, tak wszyscy za pierwszym podejściem w stresie cofają w najciaśniejsze zaułki...ciekawe czy prawko przynajmniej jeden z drugim ma co tak kozaczy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rolnik7343    5850

A tak mam ... :) wszystko na placu prawidłowo przejechane za pierwszym razem dodatkowo podczas wyjazdu z placu na miasto egzaminator stwierdził że jeżdżę lepiej od niego  :) Jezdziłem zetorem proximą 70 z przyczepą pronara 2 osiową bodajże 4 tonową

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koper88    55
Też jestem zdania żeby zdawać tandemem. I nie chodzi o to czy ktoś umie cofać czy nie. Egzamin to pieniądze, stres i strata czasu więc po co kilka razy przez to przechodzić? Zdać jak najłatwiej a potem u siebie można się uczyć nawet z dwoma przyczepami cofać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1028

koper albo umiesz ,albo nie i po to jest egzamin ,nie zdaja jełopy ,co im sie wydaje ze zalicza na fuksa ,a później wsiadają na zestaw ,ponad 20tonowy nie mając pojecia i rozwagi siejąc zagrożenie ,,nie ma co się zlościć taka prawda ,18latek bez praktyki i wyobraźni chce miec takie same uprawnienia co kierowca Tira :tw_angry:te egzaminy powinny byc bardziej zaostrzane niz upraszczane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    929
Żaden egzamin nie sprawdzi czy delikwent ma cokolwiek pod kopułą co by bezpiecznie prowadzić 20t zestaw więc to i tak jest fikcja o czym piszesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    638
Koledzy wiecie może czy nowe przepisy zabronią robienia prawa jazdy do 16 lat ? Bo nie wiem czy się spieszyć i robić teraz w maju bo słyszałem że chcą podobno kat t dać od 21 lat. Jeszcze jak by było 18 lat to bym poczekał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz78    1028

lukbold  masz racje ,dlatego jestem zdania żeby bardziej skrupulatnie przeprowadzac szkolenie i egzamin

Mich nie wiem jak z T ale B od czerwca sie zmieniaja posiadacz takiej kategorii będzie musiał miec dwa lata praktyki zanim podejmie pracę jako kierowca np busa  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jackob1997    216
34 minuty temu, Mich9 napisał:

Koledzy wiecie może czy nowe przepisy zabronią robienia prawa jazdy do 16 lat ? Bo nie wiem czy się spieszyć i robić teraz w maju bo słyszałem że chcą podobno kat t dać od 21 lat. Jeszcze jak by było 18 lat to bym poczekał.

Gdzie ty słyszałeś takie info ,pierwsze słyszę o takim czymś jak kat T od 21 lat  O.o

Nie lepiej zrobić B+E co daje te same uprawnienia co kat T 

 

Edytowano przez jackob1997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kuba284    0
Dnia 26.11.2017 o 13:28, Bartek_3320 napisał:

Ja zdawałem w Bielsku Zetorem proximą 8441 z tandemką pronara.

W Bielsku Podlaskim? Jeżeli tak to mam pytanko mają tam profil Tmr?

Hahah kat T od 21 a to niby cxemu?

 

 

Edytowano przez Kuba284

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez SzymoooN
      Witam. Zakupiliśmy w ostatnim czasie do John Deere 6910 kosiarkę czołową pottinger novaalpin 301 i tu pojawił się problem, ponieważ wyjscie wałka w traktorze jest ponad 30 cm nad wałkiem w kosiarce. Ramiona nie są zbyt długie, przez co wałek pracuje pod bardzo dużym kontem, dodam że jest to zwykły wałek nie szerokokątny i właśnie tu pojawia się moje pytanie, pod jakim kontem może pracować wom. Z góry dziękuję za wszelką pomoc
    • Przez Laver
      Witam, czy może są jakieś dofinasowania do  kursu  na kategorię  C+E dla rolników lub domowników? Wiem że kilka lat wstecz coś takiego było ale teraz nie moe nic znaleźć.
    • Przez maarianek88
      Witam
      W miniony weekend miałem przyjemność ustawienia kąta wtrysku w ciągniku LTZ 457, silnik T40 czyli rusek 4 cylindrowy. Opowiem jak i co po kolei.
      Na kole pasowym znajdują się znaki GMP i początku tłoczenia, na korpusie silnika jest znacznik (blaszka nacięta na końcu). Aby upewnić się że znacznik pokazuje dobrze, zdemontowałem pokrywkę zaworów z 1 cylindra, zdjąłem sprężynę zaworu przy suwie sprężania (żeby zawór nie wpadł do środka tylko oparł się o tłok), założyłem miernik zegarowy na zawór i ustawiłem tłok w GMP, Znacznik na korpusie silnika pokrył się z kreską na kole pasowym odpowiadającą pozycji GMP. Tak więc wszystko było OK. Złożyłem wszystko i przystąpiłem do regulacji kąta wtrysku. Zdemontowałem pokrywkę wlewu oleju zasłaniającą koło z oczkami służące do regulacji. Na kole nastawczym z otworami znajdują się oznaczenia literowe i na flanszy pompy wtryskowej też są oznaczenia. Do wstępnego ustawienia należy zgrać litery B na kole i B na flanszy, wtedy też jedna ze śrub mocujących powinna wkręcić się w otwór przy literze B, a druga powinna wkręcić się po przekątnej koła nastawczego. Z takim ustawieniem ciągnik powinien odpalić. Po odpaleniu sprawdziłem na lampie stroboskopowej jak zgrywają się znaki na kole pasowym ze znacznikiem, okazało się że trzeba trochę wyprzedzić zapłon. Wystarczyło przekręcić koło nastawcze odrobinę w prawo tak aby udało się wkręcić śrubę mocującą w pierwszy otwór na prawo od litery B na kole nastawczym (takie przestawienie o jeden otwór odpowiada przestawieniu kata wtrysku o 3 stopnie). Znacznik na korpusie pokrył się ze znakiem początku tłoczenia paliwa na kole pasowym i na tym zakończono procedurę ustawienia.
    • Przez denis914
      ile mm przed GMP powinien być początek wtrysku w instrukcji pisze że 24+2 stopnie przed GMP ile to mm
    • Przez sznajdik
      Jak w temacie wie ktoś jak fachowo ustawić prawidłowy kąt wtrysku tu akurat mf 3060
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj