Polecane posty

TomekPL    3

Witam. Mam takie pytanie czy dźwignia miernika impulsów powinna mieć luzy czy powinna być sztywna?


Moje zdjęcia nie są chronione prawem autorskim, więc rozpowszechniać można a nawet jest to wskazane.
Zapraszam wszystkich właścicieli lub fanów Ursusów 1614 do grona moich znajomych
http://www.youtube.com/user/TomekPli1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
TomekPL    3

Dokładnie chodzi mi o ta dźwignie zaznaczona na zdjęciu.

20171125_1348481.png


Moje zdjęcia nie są chronione prawem autorskim, więc rozpowszechniać można a nawet jest to wskazane.
Zapraszam wszystkich właścicieli lub fanów Ursusów 1614 do grona moich znajomych
http://www.youtube.com/user/TomekPli1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    19

sorki za wcześniejszy post pomyliłem z dżwignią pracy siłowa mieszana a to co jest na obrazie ruszało się może 5mm

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jasiu987    52
Powinna być sztywna, jest ona na 2 nitach na dole i niestety u mnie ma już na nich luz i podnośnik wariuje, a żeby ją wymienić trzeba rozebrać most w mak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal666    0

Od czego jest ta dźwignia, teraz zdjąłem podnośnik i u mnie nie ma tej nakrętki i śruba jakby jest bardziej wykręcona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zabalex    19

To jest śruba od miernika impulsów powinna mieć kontrę i być sztywna 18 cm od tyłu podnośnika a zboku 7 cm

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamilo1888    61

a przy składaniu pokrywy powinna być pchnieta maksywalnie do przodu czy do tyłu ?  i co sie stanie jesli zostanie źle załóżmy złożona z pokrywą ? i czy to własnie nie przez nią wieszał się podnośnik ( po puknieciu przez korek od spływu opadał podnośnik) 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez daniel20v
      Witam. Mam parę pytań odnośnie podnośnika w moim IHC.
       
      Interesuje mnie ta dźwignia od tempa podnoszenia (prawa górna), domyślam się że chodzi o to że odpowiada ona za szybkość podnoszenia, u mnie niestety nie ma reakcji na nią (czy odpowiada za coś innego a ja błędnie podejrzewam ?)
       
      Dwa to problem z podnoszeniem. Są dwie dźwignie, pierwsza od strony błotnika to poziom opadania / podnoszenia drugą to natomiast standardowa dźwignia od podnośnika do ustalenia  uniesienia wysokości ramion . Problem w tym że u mnie ona nie zostaje w wymaganym położeniu , a zawsze opada maxa (stąd ta blaszka tam dokręcona by się trzymał na górze ).
      Pytanie teraz co mogło ulec uszkodzeniu że ona się nie zatrzymuje w wymaganej pozycji ? 
       
      Na chwilę obecną by mieć wymagana pozycję podnośnika postanowiłem te dwie dźwignie połączyć i tak oto dwoma dźwigniami steruje na raz w wachlarzu od skrajnie dolnego poziomu do maxymalnie uniesionego . Pytanie tylko czy tak może być ? Czy nic się nie zepsuje w dźwigni która ustala ograniczenie odpadania i unoszenia gdy będę nią cały czas robił ?
       

    • Przez tedek2
      Witam. Mam kolejny problem. Wolno dzialajacy podnośnik, tur oraz hydtaulika zewnetrzna. Olej zalany fusha stou 10w30 filtry oba zmienione. Cisnienie na turze 180. Co moze byc przyczyna? 
    • Przez marioc14
      Witam
      Jakiś czas temu zaczął wyciekać mi olej spod zaworu rozdzielczego ( ten pod siedzeniem) więc wymontowalem go I wymieniłem te nieszczęsne uszczelnienie ale po zamontowaniu zauważyłem że podnośnik nie ma siły podnosić cięższych maszyn sprawdziłem ciśnienie na pompie poprzez podpięcie manometry z tylu na kiper daje 15Mp ale po puszczeni dźwigni szybko spada ciśnienie z manometru tak jakby coś gdzieś przypuszczalo co może być przyczyną? Dodam że pionową rurkę z uszczelnieniami wymieniłem jakieś sugestie co może być przyczyną?
       
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj