Skocz do zawartości
Remek55

skup świn Powiat Konin

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

• Podobna zawartość

• Przez kamilsmutek8
      POMOCY!!!
      Mam króliki do sprzedanie wie ktoś gdzie mogę sprzedać mieszkam woj.małopolskie niedaleko Tarnowa gdzie jest jakiś skup królików?
      Nie mogę nigdzie znaleźć!!!
    • Przez Magdalena123456
      Witam wszystkich,
      Jestem studentką czwartego roku na Uniwersytecie Rolniczym w Krakowie i piszę pracę inżynierską na temat źródeł informacji wykorzystywanych w zarządzaniu gospodarstwami. Mam ogromną prośbę do osób zamieszkujących powiat krakowski o uzupełnienie ankiety, która znajduje się w załączniku. Niestety ze względu na jej formę , trzeba ją pobrać i przesłać na adres e-mail: ankieta.inz@gmail.com. Ankieta jest oczywiście anonimowa. Bardzo zależy mi na jak największej liczbie uzupełnień. Jeżeli macie Państwo również znajomego posiadającego gospodarstwo rolne w powiecie krakowskim to bardzo proszę o rozesłanie ankiet. Z góry serdecznie dziękuję za pomoc!

Ankieta:
      Ankieta.doc
    • Przez pawelkarczewski
      Witam wszystkich producentów warzyw, jeśli jest ktoś z województwa wielkopolskiego albo kujawsko-pomorskiego i zajmuje sie produkcją selera korzennego i posiada na magazynie mini 6 ton selera zachęcam do kontaktu ze mną gdyż jestem zainteresowany kupnem selera na przetwórnię. 
      Proszę o wiadomość na mój adres e-mail pawelst991@wp.pl lub odpowiedź pod tym postem. 
      Pozdrawiam
    • Przez Arkadiusz1984
      Witam
      Jestem nowym członkiem forum szukam skupu żywca króliczego najlepiej okolice ostrołeki, nowy dwór mazowiecki z góry dziekuję za odpowiedz.
    • Przez Gospodar55