Maciek0903

John deere 2650 drży cały ciągnik

Polecane posty

Maciek0903    1

Witam,

Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kitowiak    515
Mysle ze Bedzie coś z wałkiem w skrzyni, koło zębate może być zużyte ewentualnie wałek zniekształcony...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8111    202
Hydraulika padnięta a nie żaden wałek. Gdzieś jakąś nieszczelność masz. Załóż sobie przewód od dojarki zamiast tego gumowego co idzie ze zbiornika z przodu do chłodnicy oleju i patrz czy olej idzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek0903    1

Witam, Zrobiłem tak jak napisałeś i oto co zaobserwowałem:

Podczas podnoszenia tura olej nie przepływa ze zbiornika do chłodnicy lecz jak już tur się zatrzyma to przepływa.

Podczas podnoszenia podnośnika TUZ przepływ zanika ale nawet jak podnośnik zatrzyma się na właściwej pozycji przepływu nie ma i po chwili na wolnych obrotach ciągnik dostaje "padaczki"

Czy przyczyną może być zła regulacja zaworów ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotreq8111    202

A na jakim półbiegu to sprawdzałeś? Na zającu czy żółwiu? A jak niczego nie używasz to olej idzie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek0903    1

Na żółwiu.Oba półbiegi wchodzą gładko. Jak niczego nie używam to olej idzie. Przestudiowałem schematy hydrauliczne i podejrzewam zawór który jest za pompą wewnętrzną. Steruje go ciśnienie z tej pompy i na wolnych obrotach go nie przełącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

Heh.. dobre. Potrafisz kolegę podnieść na duchu, ewidentnie problem z hydrauliką, ale wątpię żeby był to przeciek raczej coś ze sterowaniem podnośnikiem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Maciek0903    1

Witam,

Problem został rozwiązany. Przyczyną "padaczki" był całkowicie zabity filtr oleju który ( na szczęście) wyłapał wszystkie opiłki z wysypanego łożyska tylnej półosi oraz tarczek hamulcowych. 

Serdecznie pozdrawiam i życzę cierpliwości do swoich maszyn. 

Maciek

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomas1987    52

Możesz zdradzic koszt remontu i jak jest z dostepnoscia części? Moze jakie byly objawy zużycia.Przyfa się dla szukajacych takich modeli 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Kto robi remont a nie myje skrzyni i nie wymienia filtrów?
  • Haha 1

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
    • Przez yacenty
      Hejka,
      czy ktoś z was dokładał we własnym zakresie 2 komplety lamp aby uzyskać oświetlenie 360st?
      Moja kabina ma miejsca na boku kabiny i wewnątrz z przodu.
      Pytanie jest takie czy w brakujących miejscach jest wyprowadzona wiązka okablowania czy trzeba coś pokombinować? Coś dokładać czy ewentualnie pociągnąć tylko prąd kablem z lampy obok?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj