News
Manieks

Valtra 8350-Opis przycisków sterowania

Polecane posty

Manieks    0

Witam Państwa. 

Poszukuję instrukcji obsługi oraz katalogu części do ciągnika Valtra 8350. Na chwilę obecną zależy mi na opisie przycisków sterujących w kabinie, który od czego jest. U mnie niestety wszystkie mają starte ikony. Najlepiej jakby ktoś miał taki plik w PDF. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    353

Tam jest kilka przyciskow i to dosłownie.

Wklej fote jaka masz wersje wyposażenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Manieks    0

Tak jest kilka przycisków. Problem w tym, że ciągnik został kupiony uszkodzony i chciałbym wiedzieć co jest od czego żeby wiedzieć czy wszystko po złożeniu będzie działało jak należy. Z góry dziękuję i pozdrawiam.

IMAG0507.jpg

IMAG0509.jpg

IMAG0510.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Mikruss    353

A więc tak

foto nr 1 patrząc od lewej to

-steruje małym wyswietlaczem na zegarach i programowanie zegarka

-drugi to jakby powiedziec szybkie opuszcznie zeby nie ruszac pokretłem od EHR i jak zwolnisz przycisk to wraca na swoje miesce podnosnik ustawione pokretłem

-pokretło podnosnika (ustawianie glebokosci)

-nad tym pokretłem klikając w lewo (z tej perspektywy jak patrzymy na foto) podnośnik automatycznie tylko do góry (jezeli pozostaje w tej pozycji i na panelu Auto kontrol ostatnim pokretłem mamy włączone na amortyzację podnosnika to w czasie jazdy podnosnik sam sobie amortyzuje gdy mamy cos na nim zawieszone - nie wyrwie nam tyłu jak wpadniemy w wyrwe mając duzy pług czy agregat i tak nie rzuca ciągnikiem), klikając w prawo włączamy caly panel Autocontrol czyli ehr i manualne sterowanie podnośnikiem za pomocą pokretła obok  oraz pozostałe regulacje jakie mamy na panelu do góry koło szyby

 

Foto nr 2 od góry

-1  tez od podnosnika klikając w lewo szybkie podnoszenie, w prawo szybkie opuszczenie, na środku wraca do pozycji ustawionej na pokretle (tylko przy włączonym autocontrol w prawo)

- 2 tylna wycieraczka

-3 nie wiem bo nie mam akurat u siebie

 

foto nr 3 od góry

- 1 klikając raz w prawo automatyczne załączanie przedniego napędu, drugi raz włączony na stałe

- 2 klikając raz w prawo blokada tylnego mostu (bo z przodu masz automat), po kliknięciu na przycisk z foto nr 1 nad pokretłem w lewo czyli unoszenie maszyny wyłącza nam automatycznie blokade, po kliknieciu w prawo czyli maszyna w dół blokada sama się włącza (przydatne na uwrociach)

- 3 włącznik WOM, wyłączony czyli przełącznik w lewo na max, ustawiamy na środek wom gotowy do włączenia, klikamy w prawo WOM się załącza i przycisk wraca w położenie na środku, aby wyłączyć WOM klikamy mu w prawo a jeżeli całkowicie kończymy prace klikamy w lewo (kontrolka WOM miga jezeli dzwignia  ta duza od WOM jest na 540 lub 1000 obr, jezeli ustawimy w polozenie N kontrolka gaśnie)

- druga linijka przycisków od góry

- nr 1 automatyczne półbiegi, pozycja max w lewo funkcja wyłączona, dzwignia rewersu w pozycji P czyli parking i klikamy raz w prawo automatyczna zmiana półbiegów ECO, drugi raz w prawo automat Power czyli zmienia przy wysokich obrotach.

- nr 2 automatyczne sprzegło cos jakby w wózku widłowym czy ładowarce, pedał sprzegła jest nieaktywny, rozłączanie skrzyni następuje po naciśnieciu hamulca lub kiedy obroty spadną poniżej zaprogramowanej wartości i ruszysz też dopiero kiedy silnik osiągnie zaprogramowane obroty.

Ja tych dwoch funkcji nie uzywam bo nie mam u siebie możliwości ich zaprogramowania (chyba bo mam mechaniczną pompe wtryskową ale sie dowiem niedługo jak i co), wiem ze mając elektroniczną na pewno mozna sobie to fajnie zaprogramowac ale musisz miec sprawny wyswietlacz na słupku.

Rewers, działanie sprzegła tez idzie zaprogramować - ich czułość, jak tez można zaprogramowac z jakiego półbiegu ma ciagnik startować - czy tez z tego na którym sie zatrzymałeś ostatnio czyli np. z 3ciego czy po każdym zatrzymaniu (a dokladnie mówiąc po ruszeniu dzwigni rewersu w pozycje N lub zmianie kierunku jazdy) lub za każdym razem bez względu na ktorym staniesz zaczynasz jazde od 1wszego półbiegu.

Nie wiem ile i co masz do naprawy ale powodzenia :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Manieks    0

Dzięki wielkie za pomoc. Ogólnie jestem pod wrażeniem ilości opcji. Nie spodziewałem się, że ciągnik z 2001r może być już tak wyposażony. Te ciągniki jak dla mnie są świetne. Bardzo jestem zadowolony ze starszej i mniejszej 6600 a teraz tylko czekam spokojnie na złożenie 8350 w całość.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    353

Ja mam 6550 hiteh i chetnie bym zamienil na taka 8350.

Edytowano przez Mikruss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
EmCom5    0

Witam

Gdzie należy zerknąć przed zakupem valtry serii 6000?

Jak korzystać z EHR?

Od czego jest wajcha za wajchą od rewersu?

Czy normalne jest jeżeli zmieniam półbieg na niższy to słychać taki dziwny dźwięk i czuć mikro tarpanięcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    6

Co do ehr zostało wyjaśnione kilka postów wyżej,ta wajcha to prawdopodobnie gaz ręczny a z tym szarpnięciem to normalnie szczególnie bez obciążenia również na wyższy jak i na niższy półbieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kubakar117
      Witam Od roku jestem posiadaczem valtry n134 active.Posiadam skrzynie z biegiem Eco i moje pytanie jest czy można podnieść prędkość w tej maszynie. Aktualna maksymalna prędkość to 43km/h.
    • Przez Daoran23
      Siema Zamierzam kupić ciągnik i podobają mi się Agrotrony 120 i proszę o wyjaśnienie Do czego służy ta niebieska Gałka z gumowym mieszkiem bo 2 obok to domyślam sieę że sekcje czyli 4 wyjścia a czy ta z mieszkiem to tez od pary czy nie bo nie które ciągniki jej nie posiadają. Jakby ktoś miał czas to niech obiaśni mi poza tym wszystkie wajchy pokrętła.  Z góry dzięki za pomoc

    • Przez krzysztoffo
      Witam. jakie są wasze opinie na temat valtry z serji M .Czy wszystkie te ciągniki mają tylko po 4 cylindry,i jak z ich awaryjnością ?
    • Przez zet9540
      Witam interesuje mnie ciągnik Valtra N114 , zna ktoś może opinie na temat tego ciągnika ( Awaryjność , komfort itp ).
    • Przez pawelns88
      Witam proszę o pomoc ktory traktor z wyżej wymienionych wybrac? Wszystkie z amortyzacja osi i kabiny przednim tuzem i wom ceny case 328 claas 350 mf 362 i valtra 355 będę bardzo wdzieczny 
      Case puma skrzynia 19x6 50KPH opony przod 540 tyl 650 38 Firestone wom 540 540eco i 1000 ,Claas skrzynia 24/24 50 KPH540 540eco 1000eco 1000 opony 540 650 38 Trelleborg, Mf skrzynia dyna 6 24/24 50KPH 540 540eco 1000 1000eco opony 540 600 38 losowe, Valtra skrzynia 30/30 40KPH 540 1000 1000eco opony 540 650 Trelleborg silnik 7.4l 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj