Polecane posty

Wiadomość z agroFakt.pl

kazikow    8

Od mtz 82 różni się  i to sporo np. silnik z normą czystości spalin 95 km, skrzynia biegów 14 biegowa , podnośnik monblok 4500 kg udżwigu, przedni most  krzyżakowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MF675ursus    649

I co najważniejsze, skrzynia jest zsynchronizowana. Do tego układ wtryskowy na CR Boscha, "komputerek" w kabinie i niestety kilka ekododatków. Jakie są dokładnie różnice w skrzyni miedzy 1025 a 952.5 skoro wolisz tego pierwszego?

Edytowano przez MF675ursus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    806

Różnica spora. jedni wolą 1025 a inni starą 18/4.  Powiem szczerze że miałem ostatnio okazję jechać pronarem 1221 gdzie jest taka skrzynia jak w 1025 i  na pewno bardziej precyzyjnie chodzą biegi. Ale  machanie dwoma wajchami jest trochę upierdliwe i lepiej mi się jeździ w polu czy manewruje  18/4.

513290232_3_1000x700_belarus-820-10254-instrukcja-obslugi-pl-920-952-poradniki-i-albumy.jpg

img-20171119-065930.jpg


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Belaruss820    71

Jak dotąd miałem styczność że skrzynia 18/4 w belarusie 820. Co najlepsze, teraz pracuje 920.3 i teraz uwaga! Skrzynia biegów wg instrukcji powinna być tak jak na pierwszym zdjęciu ta dolna rycina a jest taka jak na górnej(czyli jak w 820) tylko że nie ma podziału na wolne 1345 a szybkie 26789. Na wolnym i szybkim zakresie jest od 1 do 4 a na szybkim zamiast 9 jest 5. Sam na początku nie wiedziałem co to za skrzynia,niby powinna być zsynchronizowana,ale tak samo się zmienia biegi jak w 820.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek80    18

Nie do końca Cię rozumiem , ale może masz tylko tabliczkę oznaczoną 12345 , a nie jak w starej wersji 123456789 a skrzynia jest właśnie ta stara z mtz 820 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    272
920 i 952 powinien mieć 4 biegową, czyli 14/4, a 820 5 biegową czyli 18/4, chociaż ta starsza jest trwalsza, w 14tce lubi się urwać wałek.

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    104

Nie rozumiem tego schematu A, gdzie na wolnych są biegi 1,1,3, a na szybkich 2,2,4. Tak to jest? To są tylko dwa biegi na tym przełożeniu.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    272
To jest tak jakby grupa biegów. Ale to mało zrozumiałe, powinno być: I, IR, II

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    806

To jest trochę inaczej niż w 82. Na  wolnym masz 1 i 3 zakres a na szybkim 2 i 4. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja bym sie nie brał za wersje xxx.5 

chyba ze ktos chce byc na czasie i dolewac jakze pieknego płynu pod tytułem "AdBlue"

lepiej kupic wersje starsza nie na commonrail'u tylko na zwykłych wtryskach

w commonrail'u dostanie troche gorszego paliwa i bedziesz miał koszty moze nie od razu ale po pewnym czasie sie to odezwie

lepiej juz sie rozejrzec za xxx.4

róznice to brak komputera na słupku i chyba to wszystko :D

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    104

Wiadomo - im prostszy ciągnik, tym lepiej,


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik15    1

odnośnie pompy wspomagania. mtz 952.5. pompa jest zasilana z zbiorniczka z przodu traktora koło chłodnicy, olej hl 46. problem jest taki że pompa klekocze dosyć głośno jak ciągnik stoi na wolnych obrotach, jak dam gazu szybciej klekocze. gdy delikatnie przekręcę kierownicę i ją trzymam tak aby pompa miała obciążenie to nic już nie klekocze, jak puszczę kierownicę to znowu klekocze. jaka jest przyczyna? ma tak od nowości( 900godz już przejechałem). może dasię jakoś to usunąć, może ciśnienie wyregulować na niej???chybaa że to coś innego klekocze, ale jak dotknę do kierownicy to przestaje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Belaruss820    71

Tak odnośnie skrzyni w 920.3 😀 ja mam coś takiego, 5 wrzucam "na dwa razy bez zgrzytu" jak w 820 9 bieg.

received_1903506499723691.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Belaruss820    71
50 minut temu, janosik15 napisał:

a  jedynka i wsteczny nie ma synchronizatora???

Tzn? Jak wrzucam wsteczny to czasami zazgrzyta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janosik15    1
Dnia 24.03.2020 o 11:00, Belaruss820 napisał:

Tzn? Jak wrzucam wsteczny to czasami zazgrzyta

no na 1 i na r zazgrzyta bo nie ma chyba synchronizacji 2 3 4 mają

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tomas13
      Mam problem z ciągnikiem  Belarus 952.4. Kontrolka od świec żarowych po przekręceniu kluczyka powinna się świecić przez około 30sek od momentu przekręcenia kluczyka i zacząć migać po tych 30sek informując ze świece są nagrzane, po odpaleniu silnika powinna zgasnąć. Teraz jest tak ze kontrolka miga od razu po przekręceniu kluczyka  (co ok 3sek przez ok 0,5sek) . Włączenie silnika nie powoduje przerywa migania kontrolki, sama przestaje migać po kilku minutach. Co może być tego przyczyną, czy to problem z jakimś przekaźnikiem/sterownikiem świec???
    • Przez Piotr2211
      Witam mam problem w ciągu mtz 82 chodzi o siłownik podnośnika w którym Niedziala powrót(wychodzi a nie wraca) jaka moze byc przyczyna ?
    • Przez Nacki10
      Witam wszystkich 
      Mam taki problem mam Mtz 82, x lat temu przerobiłem rozruch z 12v/24. Dla równego rozładowania akumulatorów co jakiś czas zamieniam je miejscami. Czy można rozwiązać ten problem. Gdyż jak to wygląda dwa akumulatory 12v, jeden obsługuję ciągnik drugi jest potrzebny do rozruchu. Jak rozwiązać ten problem czasami jest tak że jest często zapalany i nie zamienię ich. To nie odpali.  Męczyłem się tyle lat i stwierdziłem że czas coś tam zmienić. 

      Panowie pomóżcie. 
    • Przez dziki97
      Witam potrzebuję zrobić w miarę dokładny prędkościomierz do swojego ruska, potrzebny będzie do oprysków i siania nawozów.  Zastanawiam się na prędkościomierzem GPS, mógł bym używać go także  w Fortschricie 323. Posiada ktoś z was takie urządzenie i jak to się sprawuje???? do tej pory używałem telefonu z jakąś tam apka ale to denerwujące.
    • Przez Delbeta
      Jaki płyn lać do wspomagania, tego zbiornika z przodu ciągnika w belarus 952. 4 ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj