-
Podobna zawartość
-
Przez damianzb9613
Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
-
Przez Piotrek106
Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?
-
Przez mumin0121
KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
-
Przez BartekCiszek
witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem
-
Przez plati
Witam
Niestety kolejny raz przyszło mi się zmagać z usterka złomu jako kupiłem, a mianowicie MF 6190.
Po problemach ze sprzeglem, jazda po rozgrzaniu, rewersem itd, pojawił się kolejny problem...
Przy prasowaniu rozłaczył się wom. Okazało się że końcówka mocy zaczęła się ruszać. Po wyciągnięciu jej w kierunku prasy pojawił się opór i wałek ruszył na moment.
Po rozebraniu okazało się, że zatarlo się łożysko tak mocno że wytarlo obudowę tylnego mostu.
Nigdy nie spotkałem się z tym, żeby łożysko które jest w oleju tak się zatarlo.
Szczerze mówiąc jestem załamany.
Jest na to jakaś rada, czy zostaje tylko wymiana tylnego mostu?
Za wszystkie podpowiedzi będę bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam
-