RAFALW

Termostat Renault 155-54

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
RAFALW    1

Witam, poszukuję termostatu puszkowego do Reni 155-54 o numerach katalogowych - 600 500 37 54 , trzy wyjścia - 52 , 52, 40 mm i wysokości 16 cm ,  temperatura otwarcia 75 stopni Celsjusza.Obdzwoniłem wszystkie sklepy i hurtownie oraz oferty z allegro i Olx jakie znalazłem w necie i porażka , niby wystawione a nikt nie ma na stanie , jak by ktoś wiedział gdzie takowy mogę nabyć byłbym wdzięczny za info --pozdrawiam

Edytowano przez RAFALW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RAFALW    1

witam ,udało sie -znalazłem termostat w firmie Agroproma -zamiennik w aluminiowej obudowie ,cena 545 zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

U mnie też chyba termostat wysiadł. Miałeś takie objawy że wskazówka od temperatury podnosiła się i opadała? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

A wcześniej temperatura była cały czas ok? 

Jeśli tak to podskoczenie temperatury było skutkiem już wydmuchanej uszczelki. Więc nie potrzebnie kupiony termostat. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

U mnie po wymianie wydmuchanej uszczelki ( prawdopodobnie przez lejący wtrysk ) teraz te wymienione są mokre i robi się ciśnienie na korku od płynu, co może być przyczyną zle założone uszczelki ?  czy ten układ mógł się zapowietrzyć i przez to ?  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Powodem mogą być źle założone lub dokręcone uszczelki, ale powód może być poważniejszy, jak napisał kolega wyżej.

 

3 godziny temu, 123p napisał:

te wymienione są mokre

To ile wymieniłeś?

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
123p    1

Najpierw 2 a potem pozostałe 4 i teraz wszystkie mokre są.  A jest jakiś sposób aby sprawdzić  co jest tego przyczyną ?  uszczelki dokręcana na 16 Nm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5015

Ale jaki był sens wymieniać dobre uszczelki skoro było sucho? Jeśli są mokre to trzeba naprawić.
Sposób?
Jeśli to pękniecie głowic - oddać do zakładu który sprawdzi ich szczelność.
Jeśli wina uszczelek - wymienić na nowe, najlepiej oryginalne.

Jeśli wcześniej nie było ciśnienia w chłodnicy to obstawiałbym uszczelki.

  • Like 2

"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Gdzie wydmuchało od strony kabiny? Ja robiłem już trzeci raz, najpierw wszystkie bo dmuchało na 2 i 6 więc zrobiłem komplet, po 700godz dmuchało mi na 6 i na 5 było widać że bierze. A teraz znowu po 500 godz na 6. Tamte razy było tak że w trakcie napiętych terminów więc szybka rozbiórka 2-3 godz rano do sklepu i ciągnik w południe już jeździł. 

Teraz padło na sam koniec roboty więc ciągnik pożyczyłem od sąsiada. 

Dałem na spokojnie głowice do planowania z 5-6 tłoka i okazało się że były krzywe!!!! Dokładnie w tym miejscu co dmuchało!  

Ciągnik wczoraj złożyłem ale nie daje mi spokoju reszta głowic a robić się nie chce jak działa.  

A ta siła to powinna być 170 a nie 16!!!!  Jeśli się nie pomyliłeś w pisaniu posta to jedź po nowe uszczelki:-( i dokręć solidnie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj