Skocz do zawartości

Polecane posty

Vincero    0

Witam
Nie wiem czy w dobrym miejscu dodaje temat ale mam problem z wspomaganiem w moim Zetorze 7211

Otóż od pewnego czasu zapalam ciągnik a koła samoczynnie same się zakręcają w lewo .. po chwili działa wspomaganie odkręcę i działa wszystko lecz za jakiś czas znowu nie mogę w prawo ciężko idzie kierownica ..

z tym problemem zajrzałem do filtra ewidentnie do wymiany olej brudny i lekkie drobinki metali widzę pływają , dodam jeszcze że było go stanowczo za mało ... mam zamiar wlać nowy olej dokładnie Boxol 26 czytałem że może być lecz nie wiem jak z całego układu pozbyć się starego oleju ... ?

Jak ktoś miał podobne problemy i wie jak szybko i skutecznie naprawić ten problem proszę o pomoc .
A może jakiś inny wlać ? jaki używacie ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Vincero    0

tomas318 .

Tak jak widzę oryginalne rozwiązanie pompa orbitrol i siłownik .... 

Xerkses

A jak to zrobić ? mogła by być to przyczyną takiego zachowania ? Ja w tych sprawach zielony trochę pierwszy ciągnik z wspomaganiem uczę się :P więc proszę o cierpliwość w tłumaczeniu :) .. Tam jest taki pierścień na siłowniku tym ? Tak sam z siebie mógł się rozkręcić ? 
Powiedzcie jaki macie zalany olej do wspomagania "Boxol 26" nadaje się ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    45
A napewno masz orbitrol pod kierownicą? a nie te głupie serwo jak masz silownik to jeden koniec masz do ramy a na drugim jest taki zawór i później łączy się to z przekładnią pod kierownicą? jeśli tak to nie jest orbitrol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    45
A i ztego co pamiętam to nasz przez 28 lat zawsze miał coś nie halo ze wspomaganiem właśnie to skrecanie trzebabylo regulować aż zalozylismy orbitrol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vincero    0

sadek9

Kurde Prawdę mówisz ! ... nie mam orbitrola zwykłe seryjne wspomaganie ...  czyli układ z cylindrem i wbudowanym rozdzielaczem jak to ładnie pisze ...
widzę że miałeś styczność z tym ... wiesz jak to regulować ?? nie mogę zaleście jak to wyregulować .. chyba że zniknie problem po wymianie oleju i filtra bo wszystko grało ładnie mam go rok i nie było problemu. 

Wymienię jutro olej i filtr zobaczę jak to chodzi ... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Vincero    0

" Xerkses " Dzięki za wskazówki Pomogły ! :D 
Chociaż nie wiem czy to od tego ale lekko wkręciłem i jest teraz ok ... przy okazji wymieniłem filtr i płyn cały ..
zapalam i jest ok kierownica stoi w miejscu lecz teraz dziwna sytuacja w lewo jak kręcę na wolnych obrotach to lekko idzie ale w prawo praktycznie jak bez wspomagania ... jak podkręcę obroty silnika na " robocze " to jest ok i w lewo i w prawo ... 
Czy miał ktoś coś podobnego ?    Co to może być ?

Nie widzi mi się gazować ciągnikiem w miejscu jak będę manewrował na podwórku ..
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jack44
      Witam , Mam taki problem z Zetorem 10641 z roku 000. problem z włączaniem biegów i używania reduktora, kiedy podnośnik jest w dolnym położeniu to biegi włączam dwoma  palcami kiedy podnośnik podniesie maszynę do góry to biegi wchodzą jak bym co przepychał po gumie, Oczywiście wiem ze jedno z drugim teoretycznie nie ma związku , ale takie objawy zauważyłem, Może ktoś już z tym się spotkał  co może być przyczyną . Jak zwykle liczę na wasze sugestie , Pozdrawiam JACK 
    • Przez Krystian7745
      Witam mam problem z zetorem 7745 jest on z rewersem problem polega na tym ze z biegu neutralnego(luzu) gdy chce włączyć wsteczny to ciagnik stoi w miejscu i jest bardzo mocny zgrzyt do przodu jedzie bez problemu i tak jest na każdym biegu. Podpowie ktos co może byc za przyczyna ? z góry dziekuję 
    • Przez Lesiu19911
      Witam.Po regeneracji rozdzielacza podnosnika i tloka, chce wymienic filtry oleju skrzyni biegow i olej i nie wiem jakie sa oznaczenia tych filtrow.
      W miejscu nr 1 sa 2 metalowe wklady siatkowe. To sa filtry od oleju tloczonego na podnosnik?
      W miejscu nr 2 byl puszkowy filtr skrecony. Od czego on jest?? Rozkrecilem go i w srodu byl krązek magnesowy i parenascie sztuk takich malych krązkow z siatka. W katalogu czesci nie moge znalesc tych czesci. 




    • Przez AgroDamian7211
      witam. Słyszałem o możliwości zamontowania prędkościomierza w ciągniku za pomocą zwykłego licznika rowerowego. Widziałem na filmie na YT jak gościu w c360 zamontował na przednim kole i dokładnie mu pokazywało. Chciałem się dowiedzieć jak to zamontować w którym miejscu tak aby pomiar był rzeczywisty.
    • Przez AdamKryski
      Witam. W przeciągu 6lat w przednim napędzie  wymieliło mi  3 razy łożyska igielkowe, uszczelniacze obudowę tryb zebaty atakujący, wałek i wszystkie inne.... 3ci raz i tylko prawa strona!!!! Ręce mi już opadają.... 
      Opony przód  9,5-24 diagonalne
                     Tyl 14,9-28 radialne.
      Czy nie powinne  być z tylu 16,9-28 ??? Różnie piszą raz że 14.9 A raz że  16stki....
      Pomocy!!!
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.