wladek_t25

T25 mułowaty na wolnych obrotach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wladek_t25    1

Witam

Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

latem miałem podobnie jak @wladek_t25 , okazało się że gumowa uszczelka w odstojniku rozpadła się... filtry też nie lepsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    1

Panowie problem rozwiązany! W sumie trochę skomplikowana przyczyna. Wymieniłem filtry, nawet odstojnik dostał nową siatkę bo stara pęknięta,  w odstojniku syfu nie było, gorzej z filtrami... W pierwszym puścił klej łączący papier w "harmonijkę", w drugim było lekko syfu więc wymienione zostały oba. Co najlepsze to nie było przyczyną braku obrotów. Rozsypał się regulator obrotów. Odkręciłem dekiel z tyłu pompy a tam leżał sobie odważnik od regulatora... Tak w kętrzynie robią pompy, szkoda słów. Dobrze że miałem drugą zapasową, ona też miała iść na regeneracje. I dobrze że nie poszła bo na tej lepiej ciągnik pracuje niż tą co założyłem po regeneracji w kętrzynie. Dla mnnie temat można zamknąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ReverS07
      Witam!
      Mam pytanie. Wykręciłem rozrusznik z władka, podpiołem go do klemy z akumulatora by sprawdzić jak działa. Okazało się że robi się zwarcie lub bendix wysuwa się do przodu bez kręcenia. Normalnie wyskakuje i nic.
      Wina bendixa czy elektromagnes do wymiany bo szczotki są sprawne?
    • Przez Marekiwan
      Witam poszukuje uszkodzonego plecaka (korpus podnośnika) podnośnik i zbiornik hydrauliczny jest mi nie potrzebny wystarczy żeby osadzenia wałka wom było sprawne.
      Przerabiam władka na wózek widłowy i szkoda mi jest ciąć sprawnej cześć

    • Przez karolr817
      Witam jako że nigdzie tego nie znalazłem pozwoliłem sobie założyć temat jak wymontować wtryski w t25 żeby wymienić końcówki. Chciał bym się dowiedzieć czy do demontażu wtrysków trzeba zdjąć pokrywy zaworów (ja i tak zdjejmowałem), demontować dźwigienki i w którą stronę i którym miejscu odkręcać wtrysk załączam zdj. Proszę o jakieś porady instrukcje 

    • Przez ReverS07
      Witam!
      Mam pytanie. Jak jadę bez świateł i nie mam włączonego żadnego innego odbiornika to wskazówka amperomierza jest na zerze. Jak włączę światła to wskazówka wychyla się w lewo. Rozrusznik nowy, nie wiem wina alternatora, regulatora?
    • Przez Adam54321
      Witam mam case 5140 i mam problem bo na niskich obrotach faluje a już od 1350 jest ok gdzie szukać przyczyny?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj