wladek_t25

T25 mułowaty na wolnych obrotach

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wladek_t25    0

Witam

Po odpaleniu na jałowym bietu gdybdodaje gazu to z 700 obr. na 1800 zbiera się elegancko, lecz sprawa się typie gdy chwilę pojeżdze. Pod lekkim oporem wejście z 900 obr. na 1500-1600 to zajmuje z 10 sekund!! Nie wiem w czym rzecz, od średnich do max obr. wkręca się tak jak powinien. Pompa po regeneracji, nowa sekcja. Próbowałem delikatnie podregulować dawkę paliwa na większą, i to też nic nie dało. Kąt wtrysku idealny, co do mm. Co robić Panowie? Mam drugą pompę Ale w niej trzeba by było ustawić poprawną dawkę paliwa na stole probierczym. Jest może ktoś z okolic Elbląga i mógł polecić dobrego pompiarza? Ja zawiozłem do niby specjalistycznego zakładu to zmienili sekcję i mi ją oddali, nawet na stole jej nie regulawali bo założyłem ją to musiałem obroty regulawać i ten wkręt stop od gaszenia bo wykręcili. Zawiozłem drugiego zakładu w okolicy to opowiedzieli że pomp od ruskich nie przyjmują...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

volvo    44

latem miałem podobnie jak @wladek_t25 , okazało się że gumowa uszczelka w odstojniku rozpadła się... filtry też nie lepsze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wladek_t25    0

Panowie problem rozwiązany! W sumie trochę skomplikowana przyczyna. Wymieniłem filtry, nawet odstojnik dostał nową siatkę bo stara pęknięta,  w odstojniku syfu nie było, gorzej z filtrami... W pierwszym puścił klej łączący papier w "harmonijkę", w drugim było lekko syfu więc wymienione zostały oba. Co najlepsze to nie było przyczyną braku obrotów. Rozsypał się regulator obrotów. Odkręciłem dekiel z tyłu pompy a tam leżał sobie odważnik od regulatora... Tak w kętrzynie robią pompy, szkoda słów. Dobrze że miałem drugą zapasową, ona też miała iść na regeneracje. I dobrze że nie poszła bo na tej lepiej ciągnik pracuje niż tą co założyłem po regeneracji w kętrzynie. Dla mnnie temat można zamknąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mrozik137
      Witam mam problem z case 5140 na wolnych obrotach dymi na zimnym jak i na rozgrzanym ale tylko na wolnych obrotach powyżej 1200 obrotów już nie kopci jak nadusisz dynamicznie gaz też nie zadymi  a na wolnych dymi Prosze o pomoc co to może być ?
    • Przez Darknes2243
      Planuje remont silnika, ale nie wiem co konkretnie się dzieje mojemu władziowi. Otóż w trakcie wiosennego rozruchu, wyszło na jaw, że stracił całkowicie moc. A po dodaniu gazu, coś zaczęło stukać w silniku, i zaczął się grzać. Ktoś może mi doradzić co może być powodem? 
    • Przez morales
      witam,
      całkowicie już zgłupiałem przy tej maszynie, zacznę od początku. pewnego pięknego dnia podłączałem do t25 nową przyczepę, w której zrobiłem całą elektrykę (nowe światła, wiązki przewodów) i pozostało ją tylko połączyć z ciągnikiem. wszystko było w porządku do momentu, w którym podłączyłem wtyczkę idącą z przyczepy do traktora. prawdopodobnie źle podłączyłem przewód idący od świateł stop z przyczepki do gniazda w traktorze (podłączyłem go do środkowego bolca w gnieździe). utraciłem w tym momencie światła stop w traktorze jak i w przyczepie. po odłączeniu wtyczki z przyczepy do traktora jest to samo, brak świateł stop w ciągniku oraz zauważyłem również, że po wyłączeniu w kabinie świateł mijania przy włączonym traktorze, one cały czas świecą, nie reagują na wyłączenie przycisku w kabinie.
      co się mogło stać? odłączyłem przełącznik świateł stopu (ten który jest pod traktorem, załącza się go naciśnięciem pedału hamulca) i połączyłem na krótko, światła stopu zaświeciły. postanowiłem wymienić przełącznik na nowy, pomyślałem, że może się uszkodził. zamontowałem nowy przełącznik, światła stop zaczęły działać, wszystko było ok do momentu włączenia świateł mijania przy wyłączonym silniku. stało się to samo, brak świateł stopu ... nie mam już żadnego pomysłu co robić dalej. co się mogło stać? bezpieczniki całe, nie przepalone.
      bardzo proszę o pomoc, bo skończyły mi się pomysły. o co tu chodzi?
      pozdrawiam
    • Przez karoleeeq
      Witam chciałbym pomalować swojego t25 maskę błotniki itp narazie tylko to bez silnika. Jakie farby polecacie i jakie odcienie i czy podkład też dawaliście. Malował będe sprężarką z góry dzięki za odpowiedzi  
    • Przez Kacperkakoll
      Witam mam problem z moim t25 otóż dzwignia włącznika wałka Wom wychodzi z bloku wraz z bolcem w ktorym jest tak jakby urwana śruba jak to naprawić?


×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.