Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
wojtek8244    5

Witam,

Posiadam ciągnik Renault 551 (nowy zakup) i piszę na forum do posiadaczy tego ciągnika, bo mam problem. Gdzie jest w tym ciągniku włączanie świecy płomieniowej? Robi się zimno i przydałoby się trochę podgrzać, z tego co mi się wydaje to włączanie jej jest w stacyjce, ale nie jestem pewny dlatego pytam. Sprawdzone było multimetrem i nie ma napięcia na świecy, sprawdzenie świecy czy jest dobra to żaden problem bo na pewno jest dobra, tylko potrzebuje informacji gdzie jest włączanie jej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    32

No właśnie w stacyjce Chyba że ktoś sobie przerobił na jakieś wynalazki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4057

Świecę płomieniową podgrzewa się stacyjką - pozycja skrajna w prawo, bez wciskania kluczyka.

  • Thanks 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wojtek8244    5

AlaCapone tak myślałem, teraz kwestia dlaczego nie ma napięcia na świecy, w weekend będę miał więcej czasu to wszystko sprawdzę, brat jest elektronikiem to damy radę :D ale i tak to żadna filozofia.

Dzięki za zainteresowanie i wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    21

Leć po przewodzie, aż znajdziesz skąd prąd idzie. Powinien być jakiś przekaźnik lub moduł. Nie wiem jak jest u Ciebie, ale w Aresie moduł jest obok akumulatora i poza sygnałem ze stacyjki idzie też przewód do alternatora, prawdopodobnie rozłączanie po odpaleniu. W moim przypadku odczepił się przewód od alternatora i nie było napięcia na świecy. Może Ci to w czymś pomoże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Elektryk    21

Ali, nie spinaj się tak. :) Swoją drogą to średnio udany pomysł z zasilaniem świecy bezpośredio przez stacyjkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4057

Jeśli nie masz pojęcia "Elektryku" to nie pisz nic i nie wprowadzaj w błąd ludzi potrzebujących pomocy.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek8244    5
Napisano (edytowany)

Sądzę że jest gdzieś obwód przerwany i dlatego nie działa. AlaCapone dzięki za zdjęcie stacyjki, na pewno dużo pomoże w znalezieniu przyczyny braku grzania, zrobię to na weekendzie bo niestety tutaj jest czas potrzebny do postawienia diagnozy i naprawy.

Edytowano przez wojtek8244

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez PronarekP5
      Ci którzy mają lub jeżdżą tym URSUSEM jaka wygoda jazdy czy da sie radia słuchać jak idzie w polu itp. itd.
    • Przez Jarekborys
      witam wszystkich, mam problem, zależy mi na tym aby ciągnik ursus c 330 współpracował z opryskiwaczem którego belkę polową rozkłada się hydraulicznie. Założyliśmy nową pompę hydrauliczną, nowy rozdzielacz na błotniku na dwa wyjścia ( bo tyle jest potrzebnych do opryskiwacza) no i pojawia się problem, wydatek oleju i jego ciśnienie jest wciąż prawdopodobnie zbyt małe ponieważ kilka razy podniosłem belkę polową, rozłożyłem ją, wykonałem oprysk, ale za którymś razem jak już olej był zbyt ciepły to po prostu nie mogłem już podnieść złożonej belki (bo aby ją rozłożyć najpierw muszę ją unieść kilkanaście centymetrów aby wysunęła się z zabezpieczeń) Stan oleju w skrzyni jest w górnym stanie, filtr jest czyściutki, nie wiem co mam zrobić? Może ktoś ma jakiś pomysł? Jak mogę rozwiązać ten problem? Potrzebuję dwa wyjścia hydrauliczne (wydatek oleju i powrót) Podpowiadano mi już abym założył na wałek pompę od ładowacza czeskiego i wtedy miałbym duży wydatek cieczy ale nie miałbym już możliwości napędzania opryskiwacza od WOM czyli ten pomysł odpada.
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez kuscyk
      Witam wszystkich .
       
      Na razie bezskutecznie poszukuję informacji 
      Jakim momentem dokręcić śruby głowicy w ciągniku renault ceres 340 oraz informacji o kolejności dokręcania tych śrub oraz jakim momentem dokręcić śruby korbowodu.
      Będę bardzo wdzięczny za odpowiedzi ewentualnie odnośniki gdzie ta informacje można znaleźć .
       
      Z góry dziękuję
    • Przez WOJTEK9207
      Mam problem z licznikiem motogodzin w renault ceres 85x, sam z siebie mi się kasuje, wcześniej to ca jakieś 150-200 mth a teraz to już nawet co 5 i mniej. Trochę mnie to denerwuje  bo na nic się mają moje zapiski przy ilu mth zmieniałem oliwe itp. dajcie znać jak ktoś coś wie, z góry dzieki 
×