Dalas3345

Farmtrac 685dt-Ciągnik dymi na małych obrotach

Polecane posty

Dalas3345    1

Witam wszystkich

Posiadam ten ciągnik juz kilka lat kupilem go w 2011 roku zrobilem nim juz ponad 1100mtg i wszytko okej ale wciąż mnie nurtuje jedna kwestia. Dlaczego dymi jak mu sie da gazu? Z malych obrotow jak sie wkreca to kopci dopiero jak zlapie te 1500obr turbina jakby da mu dosyc powietrza i juz nie ma dymu i odrazu czuc sile. czy byla by to wina turbiny? ktos moze cos kombinowal w tej kwesti? dla mnie to jest dziwne powinien dostawac silnik dosyc powietrza juz na maych obrotach to by nie dymil tak mi sie wydaje moze ktos cos podpowie? moze jakis posiadacz takiego traktora cos z tym robil?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    327

diesel musi dymić, jak chcesz żeby nie dymił to kup z dpfem


Mechanika Rolnicza.
Naprawy ciągników zachodnich , wszystkie podzespoły i układy, regeneracja uszkodzonych części, regeneracje pomp hydrauklicznych tłoczkowych. Części zamienne nowe i używane. 501832246 Mariusz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969
to jeszcze prosty silnik turbina bez geometrii, do tych 1500 obr nie ma odpowiedniej ilości powietrza w stosunku do paliwa i podkapca, powyżej 1500 turbina nabija ciśnienia i przestaje kopcic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dalas3345    1

 

18 godzin temu, Uziu92 napisał:

to jeszcze prosty silnik turbina bez geometrii, do tych 1500 obr nie ma odpowiedniej ilości powietrza w stosunku do paliwa i podkapca, powyżej 1500 turbina nabija ciśnienia i przestaje kopcic

No właśnie czyli pomogło by tylko zastosowanie turbiny o zmiennej geometrii?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

zapewne by pomoglo , ale jezeli tego konstruktorzy nie zrobili to sam nie przerobisz, bo taka turbina wymaga odpowiedniego wysterowania, komputer silnika musi byc pod to zaprogramowany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dalas3345    1

No wszystko gra :) jedynie denerwuje ten dym a Jet go sporo noi dopóki nie złapie te 1400-1500 jest mulowaty ale jak turbina go popchnie to chodzi jak trzeba ;)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

u mnie w duzym MF perkins do 1500 obr tez lubi chmure puscic, pozniej juz nic jak turbina dmuchnie, tyle ze moc ma "od poczatku" bo to jednak 6 cylindrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzychomen
      Witam czy wie ktoś z jaka siłą należy dokręcić głowice w farmtracu 690DT z silnikiem perkinsa 4cyl.
      Gdyż w instrukcji napisali że dokręcić głowice może tylko autoryzowana stacja obsługi (śmiech na sali xD) i nie ma podanych takich informacji.
      Czy ktoś już to robił i czy mógłby mi w jakiś sposób pomóc ?
    • Przez tomek926
      Witam mam problem z ciągnikiem Farmtrac 70 4WD drastycznie spadła w nim moc. W zeszłym roku na jesień pracował normalnie a od wiosny brakuje mu mocy ciągnik ma 2100 mth. Ciężko wkręca się na obroty nie mówiąc już o orce. Starą c-360 lepiej idzie. Proszę o pomoc bo za nie długo żniwa a ciągnik ledwo jedzie. Ciągnik dyma nie puści filtry paliwa wymienione.
    • Przez msnirk
      Witam wszystkich na tym forum pisze tu pierwszy raz wiec wybaczcie za błędy. Mam ciagnik fendt  farmer 209S 2007r mechaniczna skrzynia biegowt  mam go rok i od zakupu jest z nim  problem dymi przy zapalaniu na biało czasem bardziej szary dym. Dym  ukazuje się  przy zapalaniu  cieplego silnika. Gdy ciagnik stoi cała noc ,rano go zapale bez żadnych dymów. Podczas pracy i największych obciążeń silnik nie kopci. Filtr oleju i olej silnikowy był wymieniony.  Były  wymieniane końcówki wtryskowe gdyż laly i regulowane luzy zaworowe na dwóch prawie nie było luzow. Silnik o oznaczeniu silnika BF4L914. Dodam jeszcze że czasami tak jak by nie było czuć  mocy  w nim.  Podczas użytkowania  go przez okres roku zdarzyły  mi się z cztery sytuacje że  po zgaszeniu gdy pracował  kilkanaście godzin  nie moglem go zapalić rozrusznik kręcił ale tak jak by nie było  paliwa po odczekaniu z 15 minut da rade go już  zapalić  nie wiem czy to jest  powiązane z poprzednim problemem.
    • Przez Pozdro
      Zaczął dymic na biało bardzo dużo dymu i wszedł na obroty nie dało się go zgasić co może byc przyczyną takiego czegoś
    • Przez Karol123456
      W ciągniku na wysokich obrotach pali się kontrolka numer 11 oznaczająca zapchany filtr hydrauliczny (lub za zimny olej, ale to wykluczam). Jestem jakieś 50h po wymianie filtrów i oleju. Olej oryginał, filtry wix, dodatkowo czyszczenie filtra ssawnego. Czym to może być spowodowane?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj