Skocz do zawartości

Polecane posty

Mateusz_320    0

Witam panowie mam problem w swoim zetorze 5211 91r obrotomierz pokazuje tylko obroty silnika a niestety moto godzin nie nabija długi czas. Pomoże ktoś? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zetorki12    2370

Na 99 % winna jest prądniczka . Jest gdzieś w AF temat o tym , próbuj poszukać jak chcesz być bardziej pewny . Miałem to samo .Naprawiłem , nabił ze 400mtg i znowu stanął . Naprawa dość taka "zegarmistrzowska" . Kupiłem nową prądniczkę i śmiga .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetorki12    2370

Ja tak obstawiam , ale może niech jeszcze ktoś potwierdzi . Da się sprawdzić czy prądniczka daje impuls , ale dokładnie nie pamiętam jak to któryś z kolegów opisywał . Pewno wystarczy zwykły miernik do sprawdzenia .


ZETOR TEAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Cineek
      Witam, ostatnio rozkręciłem licznik od 6180 i mam pytanie co to jest z tyłu?
    • Przez 7613farmer
      Witam wszystkich forumowiczow prosze o porade, otoz posiadam od nowosci ciagnik Zetor Proxima 8441 w ktorym problemem jest stale przeciekajaca nagrzewnica.
      Pierwsza oryginalna jak dotad wytrzymała najdłuzej - 4lata. Kupiłem druga,polska- nie chinska,ktora wytrzymala jakies pol roku. Jeszcze na gwarancji ja oddalem i po długim okresie oczekiwania wkoncu wymienili mi na nowa,ktora zamontowalem i działala jakiś miesiac az tu wczoraj wsiadam a tu woda leje mi sie po głowie. Pomozcie co moze byc powodem,czy wszystkie nagrzewnice sa wadliwe, czy to jakas wada konstrukcyjna traktora? Jak narazie wybieram sie zareklamowac ta trzecia -tez jeszcze jest na gwarancji. I co - macie jakis pomysł?
    • Przez Mateusz_320
      Panowie mam problem z korbowodami do zetora 5211. Kupiłem wczoraj i dzis zaczałem wazyc i 2 maja 305g a 1 ma 285g czy stanie sie cos tej róznicy 2 deko? Prosze o pomoc 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

    • Przez WOJTEK9207
      Mam problem z licznikiem motogodzin w renault ceres 85x, sam z siebie mi się kasuje, wcześniej to ca jakieś 150-200 mth a teraz to już nawet co 5 i mniej. Trochę mnie to denerwuje  bo na nic się mają moje zapiski przy ilu mth zmieniałem oliwe itp. dajcie znać jak ktoś coś wie, z góry dzieki 
×