Polecane posty

mateusz7745    7

Witam tak jak w temacie mam problem z ehr w moim deutzu a mianowicie jak się uruchomi ciągnik i przełączę przyciskiem na pozycję opuszczenie lub podnoszenie to podnośnik nie reaguje aż po jakichś 5 min wszystko zaczyna działać tak samo jest jeśli użyje przycisków na błotniku, opuszczają odrazu przyciski na  błotniku ale potem przycisk  w kabinie nie reaguje można się bawić do woli i nic ;/ po  jakimś czasie działa bez opóźnień co może być przyczyną

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie odblokowuje ci się jak powinien jak już zacznie działać to przełącznik ehr działa bez problemu czy tez się zacina? albo ładowanie masz za słabe


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Pytanie czy wcześniej działało ok czy może właściciel nie umie odblokowywać ehr ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz7745    7

Jak już zacznie działać to działa bez problemu, zgasze go postoi z 15 min i już nie reaguje aż po kilku minutach zaczyna działać, czasem pomoga przyciskanie różnych pokręteł przycisków i nagle podnośnik działa a czasem aż sam się namysli aż można pracować dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Arek    218

Normalnie po każdym odpaleniu lub użyciu przycisków na błotnikach trzeba odblokować ehr. U ciebie wszystko działa tylko nie umiesz obsługiwać.

ehr.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz7745    7

deutz-fahr-agrotron_131932_28_704901.jpgTylko właśnie ja mam inny przełącznik ten zupełnie inny niż u mnie 

Edytowano przez mateusz7745

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pozycja 2 odpalasz ciągnik pozycja 1 na 2-5 sekund potem znów pozycja 2  i powinien chodzić


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeżeli występuje problem z odblokowaniem trzeba będzie sprawdzić poprawność działania i lub skalibrować ten przełącznik


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vw141998    17

A jak wygląda kalibracja przełącznika? Bo u mnie dziwnie się dzieje. Odblokuje wszystko jest dobrze porobie w polu np a później na podwórku maszyny nie mogę opuścić. Zgasze ciągnik odpalę i jest elegancko. Czyżby kalibracji wymaga ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kalibracja albo się plastik wytarł


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzeba go ręcznie ustawić bo przełącznik to jest faktycznie potencjometr i każdy zakres pracy ma odpowiedni sygnał


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

najprościej podłączasz komputer i widzisz parametry i wtedy lekko w lewo lekko w prawo :) lub przeprowadzasz kalibracje komputerem o ile masz sterownik z tą funkcją


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vw141998    17

nadal pojawia się problem z tym podnośnikiem.. tu działa a nagle nie można opuścic czy coś... jeśli ten plastik się wytarł to co zrobić?czeka wymiana całego przełącznika ? czy poszczególnego elementu? czy np kostki zasniedzialy , też tak może być? proszę o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak się wytarł to pasowało by go lekko przestawić ale rzadko pomaga to na dłużej ale zacząć od diagnostyki !


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vw141998    17

a o który ten plastik chodzi i jak by to należało zrobić ? mógłby pan pokazać? a diagnostykę da radę przeprowadzić bez komputera?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vw141998    17

blisko Pana bym mieszkał temat byłby załatwiony, a takto próbuje się poratować poradami narazie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i tak i nie bo zasada jest jedna dane napięcia na danym wychyle ale jak ktoś kalibrował już komputer pod przełącznik to mogą one być zmienione a raczej na pewno ze względu na to że szybciej jest kalibrować niż rozbierać przełącznik i go ustawiać więc nie mamy w tym momencie wiedzy przy jakich napięciach co ma robić i tu jest potrzebny komputer 


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vw141998    17

czyli niby proste jak jest komputer i troszkę wiedzy. a powie Pan jaki akumulator tzn pojemność i prąd rozruchowy powinien być w 6.05s?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bobrze się sprawują 1000A rozruchu 1800 pojemność


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422 Instagram: brodziakmalinowski Facebook: naprawiamytraktory tik-tok: piotrbrodziakmalinowski
youtube - jeszcze brak :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vw141998    17

czyli dobrze chciałem zakupić sobie właśnie. jak go kupiłem gość wsadził nowy tylko że 110Ah parę razy i nie ma czym kręcić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez DamianDF
      Witam. Może ktoś spotkał się z podobno sytuacja i jest w stanie coś podpowiedzieć.
      Mianowicie, posiadam deutza fahra 5110G z adblue, którego zabrakło kilometr od domu. Po uzupełnieniu adblue w domu cały czas świeci się trójkąt (żółte ostrzeżenie z wykrzyknikiem) i dioda od adblue, w żaden sposób nie mogę tego wyłączyć, nie kasuje się to też kiedy odlacze prąd. Ktoś coś jest w stanie podpowiedzieć? Czy wgl można z tym jeździć, czy można jeździć bez adblue. Pozdrawiam 
    • Przez Dominato
      Witam koledzy mam problem z moim antaresem mianowicie po przekreceniu kluczyka przez pare sekund wzbudza sie ehr poczym pali sie kontrolka blokady i za kilka sekund gaśnie , wtedy panel ehr nie działa gdzie szukać przyczyny
    • Przez sebo92
      Witam. Chciałem się dowiedzieć opinii użytkowników na temat tego ciągnika. Konkretnie interesuje mnie roczniki 1990-1993 ze skrzynią 18x6 z jednym polbiegiem. O silniku wiem, najbardziej interesuje mnie skrzynia i hydraulika. Naprawiał ktoś taką skrzynie?
    • Przez Crazyalert
      Witam!
      Dotyczy filtra Deutz (nie SDF), o nr 04131596, filtr paliwowy dokładny common rail.
      Filtr nowy zanieczyszczony opiłkami poprodukcyjnymi na gwincie wewnętrznym. Inne filtry z tej partii na półce w sklepie podobnie.
      Przedstawicielstwo sdf w Polsce reklamacji nie uznaje.
      Miał ktoś podobny problem, zazwyczaj użytkownicy nie sprawdzają co montują a serwisanci wcale, tylko zdjąć zaślepkę i wkręcić. później układy siadają ponieważ dbając i wymieniając filtry możemy zajechać układ paliwowy.
      Najlepiej gdyby filtry Deutz były zapakowane w folii zgrzewalnej i pudełku a nie tylko z zaślepką.
    • Przez caseuser
      Witam,
      Mam problem z EHR, mianowicie nie świeci się żadna dioda od EHR, tak jakby nie było wcale zasilania. Błędów na komputerze nie ma żadnych. Stało się tak po robieniu głowic i myciu silnika. Bezpieczniki całe. Orientuje się ktoś którędy i skad dochodzi tam zasilanie do tego EHR? Może bym coś pomierzył. Z góry dzięki 😊
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj