Pele94

Finansowanie fabryczne nowych maszyn rolniczych

Polecane posty

Pele94    1

Witam. 

Mam takie pytanie czy ktoś z was korzystał z finasowania fabrycznego albo miał okazję się z tym zapoznać. 

Mianowicie chodzi mi o zakup nowych maszyn rolniczych na Modernizację. Umowę z agencją mam już podpisaną lecz nie posiadam wystarczających środków na zakup maszyn (słyszałem że ta forma nie wymaga zabezpieczenia hipotecznego gospodarstwa a zabezpieczeniem są zakupione maszyny ) .  Słyszałem ostatnio właśnie o tej formie zakupu ale chciałbym się z tym bardziej zapoznać. A może macie jakieś inne propozycję związane z zakupem maszyn np: kredyt

Czekam na wasze propozycję. Pozdrawiam  

  • Sad 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macko25    27
kazdy producent maszyn tzn nie wszyscy maja inne zasady.ja brałem w AGCO kupowałem ciągnik MF i jestem bardzo zadowolony z tego kredytu placilem tylko 500zl za przygotowanie dokumentów i ktedyt sobie rozkladac na ile chcesz i jakie raty ale to wszystko zalezy jakie zadady sa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzychuuuuu    46
Tez mam kredyt w agco to za ciagnik warty 280 tys w ratach rozlozonych na 3 lata przepłacam tylko 800zl wiec było warto skorzystać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pele94    1

Krzychuu No to rzeczywiście warto a powiedz mi jest możliwość rozłożenia rat na dłuższy okres ? powiedzmy na 5lat  albo 10 lat. A zabezpieczeniem tego ciągnika jest sam ciągnik czy hipoteka też ?  Rozrzutnik albo pług też można tak sfinansować ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Merkoo    24
Można finansować i na kilka lat ale koszta rosną. Ogólnie na 0% finansuja na 2lata chyba że jest promocja na jakiś model. Zależy też jaką instytucja finansuje. Na maszyny często jest 4x25% w ratach co pół roku. Czasem jedna firma może finansować wszystkie maszyny np ciągnik i maszyny towarzyszące. Nawet jeśli rozlozysz na więcej lat to oprocentowanie jest często mniejsze niż w banku. A zabezpieczeniem jest maszyna, czasem weksel in blanco bez żadnej hipoteki. Jak kupujesz maszynę to pytaj u dealera o finansowanie i się wszystkiego dowiesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pele94    1

Merkoo wielkie dzięki. W przyszłym tygodniu udam się do firmy AGO-EFEKT jest to dealer w mojej okolicy  marki John deere i Joskin . Zobaczymy jaką ofertę mi przedstawią na Ciągnik i rozrzutnik. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koordynator    41

Jak negocjowałem w czerwcu Maxxuma to w Case nie było fabrycznego dofinansowania kredytu.  Wyglądało to tak: (na 5 lat) kredyt (kwota netto) na ok. 5% , umowa cesji na dofinansowanie  , Vat kredytowany na 3 miesiące, ubezpieczenie AC przez bank z refakturą , brak hipoteki.

W NH, którego wziąłem we wrześniu w finansowaniu fabrycznym: wkład własny ok. 30% kwoty netto, opłata wstępna 5% kwoty netto ( sporo), Vat kredytowany na 3 miesiące, brak cesji (dofinansowanie na moje konto) , spłata w ratach półrocznych na 0% w ciągu 3 lat,  ubezpieczenie AC przez bank z refakturą , brak hipoteki.

Mimo wysokiej opłaty wstępnej w NH wychodzi korzystniej, niż Case. Trzeba mieć wkład własny, ale nie ma cesji na dofinansowanie.

Maszyny uprawowe u dealera NH analogicznie jak ciągnik w Case.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pele94    1

Rozmawiałem z dealerem john deere i przedstawił mi ofertę finasowania fabrycznego wygląda u nich to tak. 

Kupują ciągnik wpłacamy 30 % wartości ciągnika przy zakupię 

Następnie od kwoty pozostałej czyli 70% naliczają marżę 2% i tą marżę wpłacamy od razu przy zakupię czyli ( 30% wartości ciągnika  plus  marża  2% od pozostałej kwoty  ) to jest opłata tylko jednorazowa i tą są wszystkie koszta związane z finasowaniem fabrycznym 

70 % kwoty pozostałej ciągnika rozkładają na 5 lat na 0 % w ratach co miesiąc lub kwartał lub rocznych jak kto woli. 

Według mnie bardzo korzystna oferta. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Ktoś się może wypowiedzieć na temat finansowania fabrycznego CNH (dokładniej NH)

Dostałem ofertę na 18m-sc na zasadzie 1% prowizji netto przy wkładzie własnym 50% netto, vat po 3m-sc, do tego dochodzą koszta wpisu sądowego 200zł i wypisu na koniec 400zł i koszt AC OC 2900zł

Czy ktoś kto korzystał mógłby napisać czy czasem nie ma tam jakiś kosztów ukrytych?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    1682

A czy przypadkiem nie jest tak, że jak kupujesz za gotówkę, to ciągnik kosztuje 250000pln, a w finansowaniu 280000pln z oprocentowaniem 0%. Bo nie wierzę, że w finansowaniu też kosztuje 250000pln. Dealer nie jest instytucją charytatywną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71

Ale właśnie tak jest bo dzisiaj miałem wizytę przedstawiciela finansowania wyliczył to tak właśnie że jedynym kosztem "kredytu" jest prowizja, opłaty spraw sądowych i obowiązkowe AC w ich firmie

Jest też finansowanie na 4 lata i tu dochodzi dodatkowo stopa procentowa rzeczywista 2,7%

Z punktu widzenia jest to bardzo korzystne dla rolnika który ma gotówkę na ciągnik ale nie ma na maszyny do niego więc taka oferta jest jak najbardziej korzystna. Tylko zastanawia mnie fakt czy czasem nie działa to na zasadzie PARABANKÓW?!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Mówisz o CNH FINANCIAL? 

Ja mam zamówiony T5 i wstępnie finansowanie u nich. Ja mam część środków własnych część z fabrycznego. Koszty jakie mam to opłata przygotowawcza  (prowizja) 1% wartości brutto. Wpisy sądowe 230 zł i później to 400 (o tym nie wiedziałem) i OC AC od wartości pojazdu. Żadnych więcej kosztów chyba nie ma. Przynajmniej z oferty nie wynikają. 

Finansuja również VAT który po 3 miesiącach muszę im zwrócić. Finansowanie jest na cenę jaką ustaliłem przy negocja jach.

Edytowano przez sumek666

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    1682

Tylko czemu jakakolwiek poważniejsza rozmowa z dealerem rozpoczyna się od pytania o formę zapłaty? Dopiero potem rozpoczyna się wycena sprzętu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

I pamiętaj że o finansowaniu decyduje Bank a nie diler a jak podpiszes umowę a nie dostaniesz finansowania to jest 10% kary a odstąpienie od umowy i nie lic na to co mówi przedstawiciel że to jest tylko tak napisane bo komornik tak ściągnie z cb jak nie kupisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macin87    71
1 godzinę temu, jacek1296 napisał:

Tylko czemu jakakolwiek poważniejsza rozmowa z dealerem rozpoczyna się od pytania o formę zapłaty? Dopiero potem rozpoczyna się wycena sprzętu.

Nie prawda ja miałem brać za gotówkę i ciągnik został już dawno zamówiony, a zaciekawiło mnie właśnie to finansowanie. Na razie poszedł wniosek do sprawdzenia mojej zdolności. Powiedział że według prawa UE mogę odstąpić nawet po podpisaniu umowy w ciągu 14 dni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

@macin87 nie możesz odstąpić od umowy zawartej w lokalu firmy. 

W umowie mam zapis, że mogę odstąpić od umowy. Ale zwrot zaliczki następuje po sprzedaży tego egzemplarza innej osobie. 

Jacku kto ci to powiedział? Czy sam dałeś się tak porobic? 

Staszek a ty z kim przeprowadzales takie finansowanie?


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
3 godziny temu, macin87 napisał:

Nie prawda ja miałem brać za gotówkę i ciągnik został już dawno zamówiony, a zaciekawiło mnie właśnie to finansowanie. Na razie poszedł wniosek do sprawdzenia mojej zdolności. Powiedział że według prawa UE mogę odstąpić nawet po podpisaniu umowy w ciągu 14 dni

He he powiedzial i tyle każdy tak mówi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
2 godziny temu, sumek666 napisał:

@macin87 nie możesz odstąpić od umowy zawartej w lokalu firmy. 

W umowie mam zapis, że mogę odstąpić od umowy. Ale zwrot zaliczki następuje po sprzedaży tego egzemplarza innej osobie. 

Jacku kto ci to powiedział? Czy sam dałeś się tak porobic? 

Staszek a ty z kim przeprowadzales takie finansowanie?

W umowach są sprytne zapisy by to obejść  nigdy mnie już nikt nie dostanie na żadne umowy przedwstępne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
janczar810    302

CNH INDUSTIAL CAPITAL<< na wiosne kupowałem prase na zasadach

1600zł opłata minipulacyjna czy jakoś tak

wkład własny 23%

Vat 23% zwracam po 3msc

nie ma żadnej opłaty marży prowizji tylko te 1600zł

i oczywiście AC maszyny 1% przez dwa lata a na 3rok 1PLN AC

raty pół roczne przez 3lata a wiec mam 6rat.

oferta tylko dla VATowców

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daanny    33

A jakie masz oprocentowanie tej pożyczki w CNH ja też brałem prasę na zimę na kredyt to prowizji miałem 0,8% i odsetki 2,5% w skali roku plus pakiet wieloletni ubezpieczenia AC coś około 2500zł na 4 lata i zastaw rejestrowy chyba 200zł 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szczurek05w
      Finansowanie fabryczne  Akpil  może ktoś korzystał ? 
    • Przez tomek15h
      ARION 440 
       
      1. Konstrukcja Specjalistyczna budowa w oparciu o samonosny element konsktrukcyjny. Stanowiacy jendoczesnie miske olejowa silnika. Zapewnia rozkład masy 50/50, mały promien skretu, co przekłada sie na doskonałe własciwosci uciagowe. Prostota obsługi, łatwy dostep do codziennych punktów konserwacji poprzez uchylane chłodnice czynia ciagnik uzytecznym i przyjaznym. 2. Silnik FPT poj. 4,5l., 4 cylindrowy o mocy maksymalnej 120 KM (wg ECE-R120), Stage IV, cała moc dostepna zawsze dla kazdego rodzaju prac, Intercooler, Common Rail, 4 zawory na cylinder, układ AdBlue, wentylator Visco, wysoki moment obrotowy dostepny od niskich obrotów silnika. 3. Przekładnia Liczba przełozen 16/16 z dobrym pokryciem w głównym zakresie roboczym. 4 biegi pod obciazeniem oraz 4 zakresy przełaczane elektronicznie, chłodzone olejem wielotarczowe sprzegło przekładni i WOM, przełaczanie zarzadzania miedzy polem a droga, automatyka zarzadzania blokady mechanizmu róznicowego tylnej osi oraz napedu na 4 koła. Predkosc maksymalna 40 km/h 4. WOM sterowanie elektrohydrauliczne, w tym wybór predkosci; właczniki na obu błotnikach kół tylnych, wolne koło czopu WOM - umozliwia swobodne obracanie reka. 5. Podnosnik tylny Elektroniczna regulacja podnosnika – funkcja bezpieczenstwa STOP, amortyzacja wstrzasów, szybkie opadanie, sterowanie z obydwu błotników. udzwig max. 5,750kg, udzwig poprzez cały zakres wg OECD 4,160kg. 6. Kabina 6 słupkowa z unikalna, wygieta tylna szyba, o bardzo dobrej widocznosci, regulowany podłokietnik, regulowana kolumna kierownicy w dwóch płaszczyznach wraz z deska rozdzielcza, samo-wyłaczajace sie kierunkowskazy, siedzenie instruktora, praktyczne schowki, wycieraczka tylnej szyby. -Os PROACTIV (OC) - Obrotowe błotniki 470mm - Zaczep transportowy automatyczny 44/38 - WOM 540/540ECO/1000 - Układ hydrauliczny pompa osiowo-tłoczkowa (LS) 110l/min - Klimatyzacja manualna - Siedzenie pneumatyczne Grammer - CIS komputer pokładowy z kolorowym wyswietlaczem - Hamulce pneumatyczne 2 obwodowe  - Włacznik akumulatora - Pamiec obrotów silnika i bieg uwrociowy  - Przekładnia bez biegów pełzajacych  - 40 km/h Standard - Czop WOM 1"3/8 6 wpustów  - Sterowanie zewnetrzne WOM  - 4 elektro-zawory  - Dzojstik ElectroPilot  - Wycieraczka tylnej szyby  - 2 lusterka szerokokatne  - Siedzenie pasazera  - Przygotowanie pod radio - 6T tylny podnosnik  - Dolne ramiona kat. 3  - 2 mechaniczne stabilizatory  - Ciegło górne hakowe kat.3/2  - Długie szyny zaczepu transportowego  - Dolny zaczep rolniczy  - Dodatkowe kule kat. 3/2  - Swiatła do jazdy po drogach + 2 swiatła robocze w masce  - W dachu kabiny reflektory robocze 2 z przodu + 2 z tyłu  - Zapalniczka bez popielniczki - 1 lewe swiatło ostrzegawcze  - 540/65 R38 opony standard / felgi stałe  - 440/65-R28 opony standard / felgi stałe  - Skrzynka narzedziowa - Alternator 200A/h 0 PLN 
       
      Cena netto 245 000,00 zł, cena brutto 301 350,00 zł, VAT 56 350,00 zł  .Oferta ważna do końca grudnia 2018.
       
       
    • Przez Zico99
      Witam 
      Czy ktoś może wie jak wygląda sprawa z kredytem gdy zakupiona maszyna jest finansowana(60%) z PROW?
      Czy PROW biorą pod uwagę jako wkład własny gdy bierzemy kredyt fabryczny np w John Deere?
      Proszę o wasze wypowiedzi.
    • Przez Miszka123
      Witam takie pytanie mam do użytkowników mających nowoczesne ciągniki   bądź którzy też zakupili używane i użytkujecie   kilku letnie  ciągniki nowoczesne   do ilu motogodzin   sprawują się   nie są jeszcze tak  zużyte  traktory    , jak kupując na co zwracać uwagę w tych nowych   np 5-6 letnie ciągniki danej marki  jakie polecacie   
    • Przez Kris1976
      Panowie pytanie o poradę 
      1. Kupno agregatu https://www.olx.pl/oferta/agregat-uprawowy-dziekan-orion-apollo-herkules-dociskowy-transport-CID757-IDvyLy5.html  który z tego linka myślałem nad 3 zdjęciem, myślałem na łapami serca ( jak to potocznie mówią )
      2. kupno włoki polowej https://www.olx.pl/oferta/wloka-lakowo-polowa-6m-4-rzedy-CID757-IDtpt8x.html#cc383c9778;promoted
      3. wszytko bedzie pracowac z ciagnikiem Mtz 82 
      4.maszyny nie moga byc wieksze niz 3,20 m taki wjazd posiadam 
      5. Co do włóki to będzie używana tylko do włókowania pola po orce klasa ziemi to I i II
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj