-
Podobna zawartość
-
Przez misiu125cm
Witam sedecznie. Interesuje mnie jakie powinno być prawidłowe napięcie ładowania regulowane przez mechaniczny regulator napięcia ciągnika ursus c 330. Ogólnie wiadomo że w instalacjach samochodowych napięcie ładowania wynosi 14,2 -14,4 V. Analizując instrukcję napraw dotyczącą regulatora zauważyłem, że napięcie ładowania powinno być w zakresie 15+- 0,5 V. Co więcej na stronie improdus w danych regulatora RG 15 C znalazłem także informację, że napięcie regulowane biegu jałowego zawiera się w 15+-0,5V. Czy może wie ktoś z czego wynikają te różnice tzn. czy wynika to z małej mocy prądnicy (150W P20c) która oddaje max prąd 12,5A, czy może dawniej były inne normy dotyczące napięć ładowania?.
Ps. To mój 1 post na tym forum więc wybaczcie ewentualne niedociągnięcia
-
Przez Marecki2922
Witam
Potrzebuję porady przy naprawie alternatora
Powodem remontu była świecąca kontrolka ładowania lecz okazało się że ładowanie jest do 14 V, więc sprawdziłem diody i wszystkie były OK główne i wzbudzenia, miałem nowy regulator napięcia więc go podłączyłem i nic
Kontrolka gaśnie dopiero wtedy gdy podłączę dodatkową kontrolkę pod alternator ale wtedy ładowanie dochodzi do 18 V
Alternator to ISKRA AAK 1370 (regulator w tym alternatorze na połączenie kabelkiem z mostkiem wzbudzenia)
Proszę o podpowiedź
-
Przez lukeski15
Witam. Mam problem z podłączeniem alternatora. Alternator jest z jakiegoś Volkswagena. Ma on wbudowany regulator, więc jak to podłączyć omijając regulator? Są na nim wyjeścia D+, B+ oraz + .Tu jest jego zdjęcie:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ce47c2575d8c28e1.html#
Wielkie dzięki !
pozdrawiam Łukasz
-
Przez kamilagro
Otóż Panowie mam problem.Nieraz zdarza sie ,że gdy przekrece zapłon to nie świecą się dwie kontrolki w lewym górnym rogu(ładowanie oraz ciśnienie oleju w silniku) co za tym idzie nie będzie działał EHR oraz obrotomierz.Gdy tak sie zrobi i lekko stukne ręką w kokpit pod kierownicą kontrolki nieraz po chwili zapalają sie.Dodam ze bezpieczniki sprawne ,alternator także.Prosze Was o pomoc.
-
Przez liku025
Posiadam taki alternator http://obrazki.elektroda.pl/6164423800_1344950337.jpg (takie same zaciski) a regulator w którym, są następujące piny:
- 54 (na stacyjke i lampke ładowania ?)
- D + (kabel od wzbudzenia alternatora,mam racje?)
- DF (nie mam pojęcia)
- B- (nie mam pojęcia)
Wyjścia Alternatora
R (chyba odpowiednik D+, tak ?)
M (wyjście szczotki chyba, ale nie mam pojęcia gdzie podpiąć)
B+ (ładowanie chyba, prawda ?)
-T
Zielonego pojęcia nie mam co do czego podpiąć
-