waldek315

Co ile motogodzin wymieniać olej w C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Andrzej89de    2

ja w 3p nie wymieniam tylko dolewam, he, he:)

zwykle sprężarki przepuszczają, no ale widocznie musisz mieć jakiś lepszy egzemplaż :)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1818

wiesz olej tańszy niż remont silnika :)

Edytowano przez andrzej2110
Cytowanie poprzedniego posta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej89de    2

wiesz olej tańszy niż remont silnika :)

 

no na wymiane oleju nie mówie nie, w koncu przepracowany olej też sie przyda :)

ale w wersji 3p do ilości mtg dla wymiany oleju ja sie nie stosuje...

w normalnej c-360 zato wymieniam co 100 mtg :)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Legat997    31

Co 200mth i Turdus lub Orlen Diesel 3 i na tym oleju można polegać.


Kto ma Japońca, to jeżdzi do końca! :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

ja wymieniam w 3p i w ciaku raz na sezon z wiosny a pracują po 150 mth


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atomik    148

olej, jeśli wymienia się raz w sezonie (do 200 mth) powinno wymieniać się na zimę a nie na wiosnę !


wieśniactwo to stan umysłu a nie miejsce zamieszkania

dopiero kiedy wytniemy ostatnie drzewo zostanie wycięte, ostatnia ryba złowiona, zatruta zostanie ostatnie rzeka, zrozumiemy, że nie da się jeść pieniędzy

jeśli pomogłem kliknij zieloną strzałkę obok postu :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukaszjarm    4

to zalezy jaki olej stosujesz bo superol cc to chyba 150 albo 200 mth a cd chyba 300 mth mozna jezdzic ale nie jestem npewny ile dokladnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1210    5

Ja w c-330 obrabiam z 7-8 ha i wymieniam przed robotami wiosennymi i przed jesiennymi. oczywiście do tego dochodzą filtry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michu7    7

W instrukcji jest chyba Superol CB co 200mth. Ja leje Superol CC i wymieniam co 150 mth, chyba że pracuje wyjątkowo ciężko to częściej. Wydaje mi się, że jeśli robisz 300 mth rocznie to wymieniaj dwa razy w roku. Np. wiosną przed pracami polowymi i drugi raz przed pracami jesiennymi. Czyli przed okresami najcięższych dla ciągnika prac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
GABBER85    1293

Wg instrukcji co 200 mth, ja leje superol cd lub cc wymieniam tak co 250mth, ciagnik bardzo ciezko nie ma


>>>>>> 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

Ja we wszystkich ciągnikach, kombajnach wymieniam olej co roku, nie patrząc na mth. I leje Turdus, który jest najlepszy. A z Superolem lepiej nie zaczynać. Raz go już nalałem i od tamtej pory tego nie praktykuje. Turdus to jeden z lepszych (o ile nie najlepszych) olei, który leją kierowcy do TIR`ów, autobusów itp. Więc najlepiej zmieniał co roku i lej Turdus (zobaczysz różnicę). :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pooch    61

my przeważnie co 150mth wymieniamy i olej i filtry


W rolnictwie siła!!! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz20    705

Ja wymieniam co 250 mth olej i filtry obecnie jeżdżę na CC. Jak cenowo stoi Turdus??


Ursus 360 3p
Władimiriec T-25
dają radę:)...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj