rhenT

C-330 czy Escort 335

Polecane posty

TracerPL    0

bez wahania escort , troche ulepszona 30 , ma dodany cylinder , troszke mocniejszy , wspomaganie , otwierany dach :0


Moje sprzęty to :
- T-25
- MF 255
- Farmtrac 670DT

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

bez wahania escort , troche ulepszona 30 , ma dodany cylinder , troszke mocniejszy , wspomaganie , otwierany dach :0

escort 335 ma 2 cyl :lol: to jest to samo co c 330, a o co chodzi autorowi tematu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
macieja910    0

Escort - jest zdecydowanie wygodniejszy, ładniejszy, ciut mocniejszy. W gruncie rzeczy to stara 30 ale po liftingu :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

To czy nie lepiej kupić 30 zrobić porządny remont położyć nowy lakier kupić nową kabinę na maxa uszczelnić i mieć porządny sprzęt nie to zajeżdżenia za nie duże pieniądze???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ursusc385    1562

A skąd wy wiecie że nie wytrzyma tyle co c-330 ? :lol: Tacy pewni jestescie, wszystko wiecie ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To niestety pewne :lol: teraz wszyscy bardziej patrzą na ilość, tym bardziej że przecież główny zysk jest na naprawianiu...niestety maszyny i wszelkie urządzenia nie reprezentują już takiego poziomu wykonania jak kiedyś. Jeździsz Farmtrackiem więc to chyba wiesz, bez urazy oczywiście bo w stosunku cena /jakość nawet dobrze wypada.


Kiedy pojawiają się dzieci zaczynamy inaczej patrzeć na ten padołek łez...
Eliza, nasze małe płaczące szczęście.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za dobrą 330 trzeba dać ponad 15tys, a za escorta trzeba dać trochę więcej...

Zależy od kasy, ale jeśli bym ją miał to kupował bym escorta. Zawsze lepszy komfort.


ArturKowalewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

To czy nie lepiej kupić 30 zrobić porządny remont położyć nowy lakier kupić nową kabinę na maxa uszczelnić i mieć porządny sprzęt nie to zajeżdżenia za nie duże pieniądze???

 

No i po co tyle pchać w starą awaryjną 30tkę. Kupi sobie escorta i będzie jęździć jak pan po polu w czystym sweterku ,a nie wiecznie ujeb... po uszy w smarach starych ursusów. Niech kupuje i się rozwija jak może, a wy mu prehistoryczny ciągnik wciskacie, co wy m nim takiego wspaniałego widzicie. Za parę lat za granicą będą jeździć w gajerkach najnowszymi ciągnikami , a w Polsce będą się tłuc ursusami bo dla nich lepszego nie trzeba :lol:

 

Nowe to nowe, nie powinno być z nim żadnych problemów, a z ursusem nigdy nic nie wiadomo, stary ciągnik, z latami po kolei wszystko zacznie się sypać, nie chodzi mi tylko o tego ursusa , z każdym kiedyś tak będzie ;[

Jak kupi nowy to przez pewien czas będzie mieć spokój :(

Bierz escorta i rozwijaj swoje gospodarstwo :)


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość murtek   
Gość murtek

Ja jestem za Ursusem C- 330. Według mnie najlepszy Ursus. W zimie nie ma problemu z odpaleniem, wogóle się nie psuje, bak paliwa starcza na 2 dni, a więc mało pali, zwrotny, aczkolwiek w moim gospodarstwie ma coraz mniej do roboty, ponieważ jest za słaba. Ponadto nie ma w razie awarii żadnego problemu z częściami, a z Escortem problemy z pewnością będą. Ursus`ów w Polsce jest mnóstwo, więc części również są i będą nadal produkować. Natomiast takie wynalazki jak Escort czy nawet Renault to ciągniki, które wypierniczają Niemcy, Francuzi itd. ze swoich gospodarstw zamieniając je na nowe JD, Fendt`y itp. Nie powiem, że są to złe ciągniki, lecz na przykładzie mojego znajomego co kupił rok temu Renault o mocy ok 160 KM, zauważyłem ile się chłopak najeździł aby dostać jakąś część (i do najtańszych nie należała).

Zamiast "30" wziąłbym MF 255 lub ewentualnie "60", którą kupić można taniej niż "30".

 

@samczyk1991

Według twojej wypowiedzi Escort`y wogóle się nie psują. Hmm ciekawe, chyba sprzedam wszystkie swoje ciągniki i kupię Escort`y. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teza o częściach do escorta jest ponadto przesadzona. Wszyscy wiemy, że jest to alternatywa dla 330. Patrząc na jego budowę można śmiało dostrzec, że składa się kropla w krople z podzespołów C-330. Więc w czym problem?


ArturKowalewo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stevan    0

Bez wahania c330 to jest maszyna ale jaki jest escort to nie wiem bo nie mam i nie miałem ale zobacz jak stoi escort z częściami.:lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stachowy    3

Nowy to nowy. escorta Ci polecam. ja ze swojej 30-stki jestem zadowolony 31 lat juz ma a jeszcze kapitalny nie byl robiony! odpala na dotyk dobrze idzie wiec ja jej bym nie zamienil ;] ale jakbym mial kupowac to cos nowszego na co sie pchac w starego zajezdzonego ciapka jak mozn anowy taki sam kupic. co do czesci to to jest to samo co stary dziadzius tylko w nowym wydaniu wiec nei masz sie co martwic. na praktykach takim jezdzilem. powiem Ci identyko jak ciapek tylko troszke lepszy komfort i hydraulika. :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak prawdę mówiąc to z paleniem na 100 % lepsza będzie c330 a do pracy eskort sam widzę po swoich ciągnikach ursus c360 pali przy mrozach -30 beż problemu a zetor nie zapali za skarby

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paatrykk    0

właśnie nowy escort na pewno wytrzyma więcej od używanej c330 choćby był z gorszych części bo jednak co nowe to nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damjan15    0

O jacy wy pewni a wy myślicie że jak nowe i kropla w krople zrobione to jest lepsze??? Ja bym nigdy nie kupił escorta bo nie wierze że wytrzyma tyle co stara 30 która była wykonana z konkretnych materiałów a tu nie wiadomo co pchają :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mario666    1094

piszecie ze eskort jest dobry? zależy jaką kasą dysponujesz i co od ciągnika wymagasz (to znaczy ile motogodzin na rok kręcisz) Jak ciągnik ma wiele pracy to nie kupuj starego (no chyba że jest to 330 która ma mały przebieg ok 1000mtg (nieraz takie trafisz) ale bardzo ciężko A co do eskorta to nie wiem Nie raz chciałem coś kupić do emki z91r i miałem problem jak tak jest z eskortem to biesz 330 :lol:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateusz7245    1

mi się zdaje , że Escort będzie lepszy ;[ ja na swoją C-330M nie mogę narzekać , zrobiliśmy remont silnika , położyliśmy lakier i jest git , ale komfort pracy na pewno lepszy w Escorcie :lol: powodzenia w wyborze :( pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

jaki komfort, chyba wszyscy poszaleliście, jaka różnica w komforcie może być w 2 prawie identycznych ciągnikach, ja rozumiem komfort jak jest pneumatyczny fotel klima, kabina na poduszkach i mega wyciszenie no i resorowana przednia oś to jest komfort, a tak to jest zwykły traktor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
samczyk1991    83

@samczyk1991

Według twojej wypowiedzi Escort`y wogóle się nie psują. Hmm ciekawe, chyba sprzedam wszystkie swoje ciągniki i kupię Escort`y. :lol:

 

 

Wsadź 10 tyś w C-330. Kupisz dobrą kabinę, naprawisz instalację elektryczną , silnik i pomalujesz. Za rok padnie Ci zwolnica, za 5 lat skrzynia , a potem reszta po kolei. Większej kasy nie warto wkłądać w zabytek.To jest już stara maszyna i z latami będzie się sypać.

Nowe to nowe, wiadomo ,że kiedyś się popsuje, ale przez X lat będzie mieć spokój i będzie pracować komfortowym ciągnikiem.

Ci co twierdzą ,że C-330 wytrzyma więcej niech się nimi męczą i żyją w ciemnogrodzie.

 

Ferdek, jaki ty wybredny jesteś. Ludzie w samochodach klimy nie mają ,a ty w ciągniku musisz mieć. Dla mnie komfortowa kabina to taka , w której jest w miarę cicho i po całym dniu nie wychodzisz w kurzu i bólem kręgosłupa ;[


Wieczny kawaler ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzyszt0f
      Witam, doradźcie jakiej mocy ciągnik wybrać na ok 45/50ha myślę nad MF 7s155 albo 7s180 (tylko mf wchodzi w grę) 7s180 przemawia na przyszłość tym że mogę go podnieś do 210km a chyba 7s 155 nie da rady do 200km podkręcić? 
      W przyszłości myślę kupić bezorkowiec, albo jakiś dłutowiec i zastanawiam się nad mocą ciągnika? 
      ziemie w 95% piaski 
      doradzicie coś? 
    • Przez MalyRolnik18
      Witam. Jest kilka różnych tematów o tych ciagnikach ale jasno określonego nie ma, dlatego zakładam nowy temat dla siebie i ludzi którzy będą zainteresowani tym ciągnikiem. Mianowicie. Pytanie kieruje do osób które użytkują lub użytkowali ciągnik Renault 103.14, chciałbym się wszystkiego o nim dowiedzieć tzn. jaki komfort, jakie prędkości w pracach polowych? Jakie spalanie? Jakie awarie najczęściej występują w tych modelach, jak z dostępnością części i trudnościami w naprawach? I przede wszystkim na co zwrócić szczególną uwagę przy oględzinach?  żeby nie wpaść na przysłowiową minę. Zapraszam serdecznie wszystkich którzy mieli lub mają doczynienia z takim ciągnikiem do dyskusji i pomocy, z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam. 
    • Przez c308
      Witam doszło mi do moich 8 ha 10 ha do obróbki chiałbym kupić nowy porządny traktor w przedziale mocy 70_110 km co proponujecie.Zastanawiam sie nad Tureckim hattatem 398 kolega ma,Jakims lovolem oraz Arbosem napiszcie co polecacie najbardziej,Ciągał by prase,pług cztery skiby,agregat 3 m,przyczepe 5 t.
    • Przez upadłymtz
      Witam. Stoję przed wyborem ciągnika ok.90 koni. Oglądałem wyżej wymienione modele i nie wiem na co się zdecydować.
      W Case skrzynia 12x12 rewers mechaniczny i podnośnik mechaniczny. W New Holland tak samo. Zetor dużo lepiej wyposażony, ale trochę się boję bo ostatnio różne opinie o nim chodzą. Zetor z 2021 roku, jeszcze bez ad blue. Użytkuje ktoś z was takie ciągniki? Jak z awaryjnością?  Z góry dzięki za pomoc. 
    • Przez damianos95
      Witam proszę o podpowiedź co wybrać lepiej renowke 103.54 czy case cs94 renowka full mechaniczny ciągnik czy case skrzynia mechaniczna nie wiem czy jest polbieg jedynie ma ehr i silnik sisu
      Co będzie lepsze na ponad 20ha praca z turem orka agregat itd co będzie tańsze w naprawie dostępność części czy ogólna awaryjnosc tych ciągników 
      Cena dość zblizona jednak 10 lat różnicy między nimi 
      Jakie opinie o silniku sisu jak spalanie awaryjnosc czy części i jeszcze do znawców tematu jakie tam są tuleje ?
      Ogólnie co byście wybrali i dlaczego 
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj