Zaloguj się, aby obserwować  
gregi7711

brak wzmacniacza momentu /tzw żół zając/?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
gregi7711    2

witam wszystkich

niedawno kupiłem zetora 11245 z 96 r. nie ma w nim wzmacniacza momentu /żółw zając/ są tylko biegi pełzające uruchomiane dźwignią z lewej strony w podłodze. Czy to możliwe że te modele nie miały wzmacniacza momentu? w moim ciągniku jest tylko zaślepione miejsce po dźwigni "żółw zając" poprzedni właściciel mówił mi że tak ten model ma. Czy wie ktoś coś na ten temat? wiem że w 12145 taki wzmacniacz jest z resztą w innych wersjach też jest. Będę bardzo wdzięczny za odpowiedz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LowRider    33

Reduktor biegów pełzających (jako opcja) wyklucza wzmacniacz momentu. Czyli go nie masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może sie myle jeśli chodzi o ten ciągnik ale ja miałem Zetora 8145 i miałem wzmacniacz momentu żółw zając chodził on bardzo dobrze,ale niektóre te ciągniki mają zaspawany ten wzmacniacz np kolega ma 14145 i ma to zaspawane i też ma wyjetą tą dźwignie.Ale co do tego zetora może byc inaczej :P


Mocy dostarczają: -Massey Ferguson- & -Case- & -U-R-S-U-S-!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cichy84    28

Może też mylsle podobnie ale w tych modelach chyba jest wzmacniacz ja miałem 10145 i miał ale miał tak jak ursusy 1014 pod kierownico chociasz też go zaspawać kazałem bo nie można było z nim do ładu dojść jak sie wyłączał sam co chwila w pracy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

cichy84 w jakim sensie sie wyłączał ??????????? jestem bardzo ciekaw :lol: ;[

LowRider ma racje nie masz go bo jedno drugie wyklucza

znajomy miał tak samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stalpin8145    1

Co morze być, jak drapałem ostatnio i jeżdziłem na zającu to np po godzinie zaczoł mi zwalniać, i zaczeło gwizdać a jak przełączyłem na żółwia to wszystko było wporządku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaszz110    5

słabo napieta taśma czy jak kto woli inaczej

pod kabiną z lwj strony sa 2 sruby jedna prostopadle do skrzynia a druga mniejsza pod kątem 45 stopni do skrzyni tym poreguluj dokręcając jedną i drugą o 0.5 obrotu aż bedzie dobrze

mozesz to sprawdzic bez jazdy godzine czy dwie po prostu ruszanie pod gore z dużego biegu czyli II i 3 albo II i 4

każdy bedzie inaczej reagował na takie doświadczenie <ciągnik i kierowca> :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zts    41

Nie wiem co za ciągniki posiadacie ale w ciężkim zetorze i ursusie w pozycji zając taśma jest zwolniona, w pozycji żółw dopiero zaciska bęben i do tego odnosi się regulacja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin    0

mam ursusa 1014 imam problem ze wzmacniaczem jak jest zimny wszystko jest ok ale jak sie rozgrzeje to mi niechce wchodzic zajac a jak wyłącze przedni napęd to zajac zaraz wskakuje i włanczam napęd jeszcze raz co moze byc tego przyczyną bardzo prosze pomuzcie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    24

@erwin, coś z mikropompką może być nie tak, niestety żeby ją wyjąć trzeba rozjeżdżać ciągnik B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin    0

jeszcze jest cos takiego ze mi slizga cały czas na zółwiu i zajacu a jak podciagne tasme troszke to zółwia mam wtedt bardzo dobrego a zająca wogóle nie ma i tak na odwrót nie wydaje mi sie zeby to była mikropompka jesli ktos miał cos podobnego prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomi382    99

Grzeje Ci się skrzynia? Miałem podobnie to po jakimś czasie skrzynia poprostu parzyła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Mi się zdaję że mikro pompa i pierścienie na żółwiu.Rozbierz i zrób remont żółwia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
erwin    0

ok dzieki panowie a mogło byc to ze było mało oleju a i ta lampka jak ona ma swiecic bo ona mi swieci do 1500 obr a nie powinno tyak chyba byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
prometeusz    3

panowie, jak nie macie pojęcia to nie piszcie

w pozycji zając taśma jest zwolniona tzn nie zaciśnięta

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez pawelekkk
      Witam. Mam Zetora Proxima 8441 z 2007 roku i wystąpił problem w nim że sprzęgłem ręcznym Wom. Mianowicie po zaciągnięciu sprzęgła i próbie włączenia dźwigni wom jest zgrzytanie. Gdy się już włączy i chodzi to przy próbie wyłączenia wom poprzez podniesienie  dźwigni sprzęgła ręcznego wałek dalej się obraca .  Gdy chcę dźwignie wom podnieść do góry żeby wyłączyć również jest zgrzytanie. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    • Przez endrju321
      Cześć, 
      można wymienić sprzęgło "słoneczko" na "łapkowe"? 
      Robił ktoś coś takiego? Polepszyłoby to wysprzęglanie? 
    • Przez Czarekczar
      Witam od niedawna jestem posiadaczem claasa ariona 630 . Nigdy wcześniej  nie użytkowałem takiej skrzyni . Chciałbym wiedzieć jak na niej jeździć by nie skrócić jej żywotności.  Jak na niej jeździć w polu i po drodze , lub czego nie robić .Jeżdżąc po drodze na automacie , zdejmując nogę z gazu strasznie mocno zrzuca biegi szarpiąc,  nie wiem czy to normalne , czy cos źle robie . Z góry dziękuję za pomoc .
      Pozdrawiam 
    • Gość
      Przez Gość
      Witam. 
      Gdzie szukać problemu, otóż podczas jazdy Zetorem 8045 i rozgrzaniu się oleju mam problem ze zmianą biegów, ciężko wbić wyższy bieg, podczas prac polowych żeby wbić bieg muszę wybijać biegi terenowe. Przedtem zalany był olejem przekładniowym (poprzedni właściciel takim zalał) to nie dało się normalnie ruszyć tylko szarpał. Teraz zalałem go hydraulicznym, nie szarpie ale biegi ciężko wchodzą. Teraz pytanie czy sama zmiana oleju na hydrauliczno-przekladniowy wystarczy? Czy trzeba zaglądać do skrzyni lub do sprzęgła? 
    • Przez Adam16482
      Witam. Czy w swoim zetorze wymienię wysprzeglik przez lewe okienko po demontażu pompy podnośnika?? Czy należy go rozpołowić? Bo raz mi się o uszy obiło że należy rozpołowić ale mi się zbytnio nie chce w to wierzyć aby do wymiany wysprzeglika było trzeba rozpoławiać bo widać go odrazu za pompą.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj